Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nymbous schreef:Oh dat is wel goed te doen ja, ik moet 2:45 uur rijdenkreeg ook al vaak de vraag waarom daar helemaal heen, nou, omdat jenny en Melanie precies zetten wat ik wil, en het permanent is, en het goed voelt
![]()
OV lijkt me wel spannend, en zou zelf ook een mondkapje doen! Toch fijner.
Edit;
Ben nu wel benieuwd eigenlijk, hoever rijden jullie voor je tattoo afspraak en wat zou je max zijn?
Nymbous schreef:Oh dat is wel goed te doen ja, ik moet 2:45 uur rijdenkreeg ook al vaak de vraag waarom daar helemaal heen, nou, omdat jenny en Melanie precies zetten wat ik wil, en het permanent is, en het goed voelt
![]()
OV lijkt me wel spannend, en zou zelf ook een mondkapje doen! Toch fijner.
Edit;
Ben nu wel benieuwd eigenlijk, hoever rijden jullie voor je tattoo afspraak en wat zou je max zijn?
Yasmine schreef:Ik ben al een aantal keren van België (Gent) naar Amsterdam gereden (2u45) gereden voor tattoos. Ik vind het niet zo erg, dat reizen is maar een dagje en de tattoo staat voor altijd.
Amethyst_ schreef:Hier nog een basic bitch hoor Mereltje haha. Ik hou van die simpele, cleane stijl. Maar botanicals zijn favoriet
Lau schreef:Supervixen schreef:Leuk ik ga 17 juni bij Bibi classique![]()
Wat ga je laten zetten Lau? Iets van de flash?
Nee,
Ik moet het idee met haar nog uitwerken maar het word iig een curvy/dikke dame. Om een hoofdstuk van 50 kilo geleden af te sluiten.
Wat ga jij laten zetten?