[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:36

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mondy

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:47

Met ov zou heel Nederland voor mij niet uitmaken mits het goed toegankelijk is.

Alles buiten Nederland zou echt afhankelijk zijn wat en of dat in 1x kan.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:48

Nymbous schreef:
Oh dat is wel goed te doen ja, ik moet 2:45 uur rijden O:) kreeg ook al vaak de vraag waarom daar helemaal heen, nou, omdat jenny en Melanie precies zetten wat ik wil, en het permanent is, en het goed voelt :D

OV lijkt me wel spannend, en zou zelf ook een mondkapje doen! Toch fijner.

Edit;

Ben nu wel benieuwd eigenlijk, hoever rijden jullie voor je tattoo afspraak en wat zou je max zijn? :)

Blackbear in Eindhoven vond ik te ver, maar nu ze naar Utrecht komen ben ik alsnog om haha

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 13:54

Nymbous schreef:
Oh dat is wel goed te doen ja, ik moet 2:45 uur rijden O:) kreeg ook al vaak de vraag waarom daar helemaal heen, nou, omdat jenny en Melanie precies zetten wat ik wil, en het permanent is, en het goed voelt :D

OV lijkt me wel spannend, en zou zelf ook een mondkapje doen! Toch fijner.

Edit;

Ben nu wel benieuwd eigenlijk, hoever rijden jullie voor je tattoo afspraak en wat zou je max zijn? :)

Ik zou heel NL niet zo'n punt vinden :+ het staat er voor altijd dus dan wil ik best reizen ervoor

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:19

Ik ga morgen ook voor het eerst, begin nu toch wel zenuwachtig te worden :))
Helaas ook alleen, maar zal vast goed komen.

Vind t super leuk al jullie tatoeages te zien, zitten echt onwijs mooie tussen!

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 14:22

Ik denk dat mijn max Nederland of België is. Ik zou niet snel naar een ander land gaan voor een tattoo.

Voorlopig heb ik een studenten OV en maak daar ook graag gebruik van. Ik ga wel ruim op tijd weg, je weet maar nooit.

Succes morgen Lis_Ol!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 08:57

Eindelijk... na ruim 2 jaar wachtlijst kan ik 6 juli komen voor ontwerp tweede sleeve. ik had de hoop eigenlijk al opgegeven. De tweede sleeve zal in het teken staan van mijn dochter en is een uitwerking van de symbolen van mijn rug tattoo waar het allemaal mee begon. Mijn rug was omdat we 12 jaar getrouwd waren. Zowel mijn man als ik hebben toen aan de hand van onze Aziatische achtergrond een tattoo genomen ter ere van ons gezin. Ieder ons eigen ontwerp met hetzelfde verhaal. Van ons hele gezin. Eerste sleeve was uitwerking van het verhaal van mijn zoon en nu dus de uitwerking voor mijn dochter.
Hopelijk is dit jaar dus het project klaar.
Mijn stijl zal niet veel mensen aanspreken. Dikke lijnen, black and white . Mijn zoon de tijger, mijn dochter de draak.
Zin in al zie ik weer op tegen de pijn.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:43

Ik vind reizen ook geen probleem, tot nu toe oa steeds naar Alkmaar, Amsterdam en Purmerend gegaan, met het ov. Dat is voor mij zo’n 3 uur reizen :+

3 juni dus weer naar Purmerend, heb er zoveel zin in!

En wat betreft de dames die hun eerste tattoo laten zetten, komt allemaal goed! :D enige waar ik wat nerveus voor ben is het dragen van een mondkapje in het ov/de shop, bang dat ik het benauwd krijg ofzo :o

Edit: artist is nog aan het tekenen natuurlijk, en ik heb wel al een prachtige opzet gezien, maar ik vind de plaats altijd zo moeilijk! Willen jullie met mij meedenken? Het wordt een wolf met een vrouw, de maan, bomen wat bergen/landschap en dan de tekst i am a wolf & will not be afraid.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:19

Ik ben al een aantal keren van België (Gent) naar Amsterdam gereden (2u45) gereden voor tattoos. Ik vind het niet zo erg, dat reizen is maar een dagje en de tattoo staat voor altijd.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:52

Ik woon in Utrecht en ga standaard naar Arnhem voor tattoos. Al heb ik er ook eentje uit Ierland en eentje van een festival ;D

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:10

Ik ga weer stippen hier. Studeer waarschijnlijk over een maandje af en dan heb ik wel een kadootje verdiend vind ik :j

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 17:48

Yasmine schreef:
Ik ben al een aantal keren van België (Gent) naar Amsterdam gereden (2u45) gereden voor tattoos. Ik vind het niet zo erg, dat reizen is maar een dagje en de tattoo staat voor altijd.

Ik moet ook meer dan 2u reizen naar de studio in Nederland. Mijn vriend gaat mee en we overnachten er dan :D Tattoo + uitstapje, voor mij perfect :D

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 18:06

Ik deed en doe het ook maar nu met dat 100km overal vind ik het toch wel een irritant lang stuk. :O

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 19:23

Afbeelding

Mijne staat ook <3
Het is me echt 1000% mee gevallen qua pijn of iets dergelijks.

En nu de folie eraf is vind ik m nog mooier dan ik dacht toen die net klaar was.
Een teken voor mijn paard die ik afgelopen december in heb moeten laten slapen. Roep al een jaar of 8 dat als hij er niet meer zou zijn ik iets voor hem zou tatoeëren, dus nu ook op deze manier nog altijd bij me

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:18

Fijn dat t meeviel en je blij bent met t resulaat!

Nog een weekje dag mag ik ook weer *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:20

Mars schreef:
Fijn dat t meeviel en je blij bent met t resulaat!

Nog een weekje dag mag ik ook weer *\o/*

Spannend!!
Ik mag 9 oktober weer op mijn verjaardag weer bij bibi cassique :D

Hij is leuk lis_ol

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:44

Leuk ik ga 17 juni bij Bibi classique :D

Wat ga je laten zetten Lau? Iets van de flash?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 09:49

Supervixen schreef:

Nee,

Ik moet het idee met haar nog uitwerken maar het word iig een curvy/dikke dame. Om een hoofdstuk van 50 kilo geleden af te sluiten.

Wat ga jij laten zetten? :D

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:15

He, leuk topic! Ik heb even een paar pagina's terug gelezen om iedereens tattoos te zien :D
Ik mag zelf morgen weer *\o/* Het wordt mijn vierde tattoo.

Zelf reis ik trouwens niet ver voor een tattoo, ik ging eerst zelfs gewoon in mijn eigen stad :') Maar mijn artist is nu verplaatst naar Amsterdam (15 minuten met de trein). En ik ben blij met haar, dus ik ging met haar mee.

Maar ik heb wel een hele andere stijl dan ik hier in het topic zie, dus dat speelt denk ik ook wel mee. Ik ben een beetje een basic bitch met kleine, fine line tattootjes, wat nu volgens mij bijna de standaard is onder de millenials :') Dus daarvoor hoef je denk ik ook niet ver te reizen, in ieder geval in de randstad.

Wel heel leuk om te zien dat de Bokkers weer hele andere soort tattoos hebben :D In mijn omgeving is het toch voornamelijk kleine teksten, kleine symbooltjes, bloemen, etcetera. (Ik heb het zelf ook allemaal :)) )
Ik ga zelf voor een zonnetje op mijn onderarm morgen, bestaande uit alleen lijn/dotwork. Ik heb dit gestuurd aan mijn artist als voorbeeld:

Afbeelding

(Mijne komt dan lager, echt op mijn onderarm, puur voorbeeld voor het design).

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:45

Ik vind dat mooi.
Lekker simpel maar mooi.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 12:44

Hier nog een basic bitch hoor Mereltje haha. Ik hou van die simpele, cleane stijl. Maar botanicals zijn favoriet

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:03

Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:39

Ik moet 2 en half uur rijden van hier naar Vlissingen (huurauto). Met OV is een dagtaak. Al zou ik dat met de huidige corona toestand niet eens doen. Valt voor mij niet onder een essentiële verplaatsing. Dus voorlopig blijf ik thuis, want ik wilde een volgende keer met OV en dan paar dagen weg ervan maken. Maar helaas -O-

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:40

Amethyst_ schreef:
Hier nog een basic bitch hoor Mereltje haha. Ik hou van die simpele, cleane stijl. Maar botanicals zijn favoriet

Oeh ja daar hou ik ook van. Dat voorbeeld dat jij aan jouw artist hebt gestuurd vind ik prachtig <3
Voor mij zou het alleen te groot zijn, ik hou het liever klein. Ik heb wel een klein boeketje/2 takjes (bloem en een "plantje") op mijn ribben :) En ik zou ook nog graag een andere bloem op de achterkant van mijn bovenarm willen. Zoveel ideeën nog :)) Het is zo verslavend!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 13:55

Lau schreef:
Supervixen schreef:

Nee,

Ik moet het idee met haar nog uitwerken maar het word iig een curvy/dikke dame. Om een hoofdstuk van 50 kilo geleden af te sluiten.

Wat ga jij laten zetten? :D

Daar kan ze vast wat moois van maken!

Dit wordt mijn 3e van haar, ik had het al eerder gepost. Het wordt een bijeneter naast mijn rechterknie.
Passend bij mijn linkerknie.

Afbeelding

Afbeelding