En heel fijn dat de operatie goed is verlopen, dat moet al een opluchting zijn. Hopelijk herstelt hij verder goed 
Ik vind het echt een heerlijk nuchter mens, daar hou ik van
Ja 4-6 weken voor de (ophoging) medicatie, heel bizar dat het echt klopt ook 
@Warboel: Jij hebt echt een flinke collectie mensen om je heen

Vandaag was het ook weer beter, ik weet het niet zo goed. Misschien ook vermoeidheid?
Nouja lang, dat mag ook wel eens vind ik
Ik ben al sinds Juni bezig met opbouwen
(hier is wel weer lekker duidelijk dat ik nog steeds streng ben voor mezelf).Uiteindelijk 'moet' ik weer naar 36 uur (4x9), dus ik heb nog even te gaan

Het was achteraf inderdaad heel fijn

Ik heb er nu 2 nachten mee geslapen, het lijkt te helpen. Ik kan iig in de ochtend m'n mond open doen

Ja echt heel bizar, vorige keer dacht ik nou dat is gewoon toeval, maar nu dus weer

Ooh dat niet lekker zijn van vermoeidheid is ook heel bekend, net als dat dunne lijntje...
Super knap van je dat afsluiten, daar mag je ook echt trots op zijn!
@absque_dubio: Goed van je al die telefoontjes, kost ontzettend veel energie maar heel fijn om die duidelijkheid nu te hebben!
@Ghostattack: Hoe gaat het nu met jou?
__
Dat plaatje

Gistermiddag mezelf nog naar paard gesleept (moet nu toch echt elke dag ivm wondverzorging), paard was blijkbaar net zo moe. Die lag lekker in der stal, ben er even bij gaan zitten

Sluit me daar volledig bij aan.

sinds vorige week. Voel me bij vlagen echt een apathische zombie! Heb weinig energie en eetlust. Moet deze week 1x6 en 3x5 werken. Ben ook in gesprek bij de gemeente over de vergoeding van Otje dr opleiding tot ASS hulphond, dat zuigt ook energie, die gesprekken. Ook is m’n ASS groep nu afgelopen en heb ik morgen een gesprek bij m’n nieuwe psycholoog hoe we nu verder gaan met behandelen. Ook weer spannend!
Ik kan weer voorzichtig eten.