Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Ik ben wat vermoeider. En verder tot nu toe redelijk oké. Dus als dit de bijwerkingen zijn dan teken ikal is die coolcap zeker geen pretje. Had de ijspegels in mijn haar hangen
truus1957 schreef:Respect hoor dat je het volgehouden hebt met de coolcap. Ik heb zitten janken en hem er af laten halen na een half uur. Ben echt niet kleinzerig, maar vond het zo erg.
Bijwerkingen begonnen bij mij pas na 2 dagen, de dag na de chemo was ik altijd heel erg hyper, kreeg schoonmaakwoede etc. Maar dat zal per chemo wel verschillen, krijg jij ook dexamethason?
bigone schreef:Maar je kunt dus ook gewoon zonder die coolcap , dan word je even tijdelijk kaal?? Mijn schoonzusje wilde dat ding ook niet, hoofd kaal geschoren, petje op en een poosje later had ze een hoofd met krullen, leek zo'n jaren 60 permanentje, we hebben er nogal lol om gehad maar zij had gelukkig 80 % kans dat het goed zou gaan.
quera schreef:truus1957 schreef:Respect hoor dat je het volgehouden hebt met de coolcap. Ik heb zitten janken en hem er af laten halen na een half uur. Ben echt niet kleinzerig, maar vond het zo erg.
Bijwerkingen begonnen bij mij pas na 2 dagen, de dag na de chemo was ik altijd heel erg hyper, kreeg schoonmaakwoede etc. Maar dat zal per chemo wel verschillen, krijg jij ook dexamethason?
paclitaxel+atezolizumab
Olikea schreef:Balen dat je allergisch reageerde.. maar wel vaak gezien bij paclitaxel. Grote kans dat je de volgende keer iets tegen de reactie krijgt. Kan je wel heel slaperig van zijn een uurtje.
Heel veel sterkte deze week. Je lichaam heeft heel wat te verwerken.
En houd visite met de ( heersende) griep buiten.. dat wil je nu echt niet hebben.
Hoe is het afbouwen van de voeding gegaan?
Dikke knuffel uit Zeeland.
truus1957 schreef:quera schreef:
paclitaxel+atezolizumab
Ja, dat had ik begrepen. De dexa krijg je meestal daags tevoren en op de dag zelf, soms ook nog dag erna. Dit om de misselijkheid tegen te gaan.
DeMolenhoek schreef:Nu je naar Disney bent gegaan en deze droom is vervuld ben ik benieuwd of je nog ‘dromen’ hebt? Iets paardgerelateerd waar de bokkers eventueel bij kunnen meehelpen?