En jaa Elliot Page!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Kom net een artikel tegen over een eeneiige tweeling waarvan er 1 transgender is. Bijzonder om te zien hoe hij al veranderd is. Ga proberen het hier te delen.
[ [url=m/5tH500.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DG34ud.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/58aJD8.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HtkYnq.png]Afbeelding[/url] ]
vikawiek schreef:Ik ben zwaar jaloers op die snor
Hiraeth schreef:Ik ga echt helemaal stuk nu want die jongen met die snor is mijn enige match op Facebook Dating.
vikawiek schreef:Ik ben zwaar jaloers op die snor
Citaat:En wat die deadnaming betreft: “Ik denk niet dat ze zich bewust waren dat dat voor een transgender gevoelig ligt", zegt Sam. “Voor mij persoonlijk is dat geen probleem, iedereen weet nog wat mijn naam was voor Sam. Maar ik heb wel vrienden waarvan ik zelf hun vroegere naam niet weet. Ik weet veel over hen, maar dat dus niet. Ik weet dat heel veel transgenders daar heel gevoelig voor zijn, dus ik snap wel dat er een reactie kwam.”
Maar, besluit hij: “Je kan alleen maar leren van dit soort dingen. En meteen zeggen: ‘Sorry, we hebben het verkeerd aangepakt en dat gaan we de volgende keer ook niet meer doen. We hebben eruit geleerd.’ Dat vind ik eigenlijk het allerbelangrijkste uit dit verhaal.”
Hiraeth schreef:Ik ben zelf ook best verbaasd dat AD er naar mijn mening beter mee omgaat dan NOS.
Hiraeth schreef:Nouja, als er een foto bij staat en een film/iets anders in de kop waar die persoon bekend van is, dan ben je ook om het 'probleem' heen. Ik heb veel Amerikaanse media bijvoorbeeld koppen zien gebruiken als 'Umbrella Academy acteur komt uit de kast als transgender' met dan een foto er bij. Dan heb je op zich ook al de koppeling.![]()
Of als je even kijkt naar deze koppen:
[ [url=m/DVk9HP.png]Afbeelding[/url] ]
Ik ben zelf ook best verbaasd dat AD er naar mijn mening beter mee omgaat dan NOS.