Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Op aanraden van iemand in dit topic heb ik een notieblokje gekocht waarin ik opschrijf hoeveel ik weeg.
Ik weeg mij elke dag, vind ik wel leuk en dan blijf ik gemotiveerd.
In het notitieblok schrijf ik ook wat voor beweging ik heb gedaan die dag, bijvoorbeeld wandelen of sporten of tennissen. En of ik een cheat heb gehad, zoals gisteren heb ik pizza baguettes als avondeten gehad.
topsylover schreef:Ik zag gebruiker Mars net langskomen in een topic en nu heb ik zin in een Mars.![]()
Hebben mensen ervaring met zo'n weegschaal die ook je vetpercentage opmeet? Zijn die dingen een beetje betrouwbaar?
Emmaa_ schreef:topsylover schreef:Ik zag gebruiker Mars net langskomen in een topic en nu heb ik zin in een Mars.![]()
Hebben mensen ervaring met zo'n weegschaal die ook je vetpercentage opmeet? Zijn die dingen een beetje betrouwbaar?
Nee, dat zijn ze niet. Ze zullen een indicatie geven en dat zal in sommige gevallen misschien net wel of net niet kloppen, maar over het algemeen zou ik het niet vertrouwen.
jaimy10 schreef:Emmaa_ schreef:
Nee, dat zijn ze niet. Ze zullen een indicatie geven en dat zal in sommige gevallen misschien net wel of net niet kloppen, maar over het algemeen zou ik het niet vertrouwen.
Wij hebben er 2 op de zaak staan en doen een handmatige test en gebruiken daarvan het gemiddelde maar zeggen er altijd bij dat het nooit 100% is idd
Rebecca schreef:Dan eet ik de lijnzaad gewoon![]()
Ik heb steeds trek gevoel en het is gewoon nep , net gegeten en nu een trek gevoel . Lijf moet nog wennen geloof ik , op het werk geen rookworst gesnoept tijdens het snijden ervan . Krijg altijd vlees mee en vandaag kipfilet naturel maar ook kipfilet met spek eromheen, denk dat ik het spek eraf haal en dan de kipfilet als kipfilet gebruik (beetje van de marinade laten zitten ,moet mijzelf wel wat gunnen)
topsylover schreef:Bedankt! Ik overwoog om er een aan te schaffen want ik ben wel benieuwd naar mijn vetpercentage momenteel, maar dan moet ik een andere manier daarvoor vinden.