Heb je een model in je haar zitten of niet? Heb je stijl haar of slag of krullen?
Zelf heb ik halflang haar maar ik draag het altijd los. Zowel als het kort als wanneer het lang is draag ik het los en met warm weer of speciale gelegenheden doe ik het vast/ vlecht ik het/ steek ik het op.
Mn dochtertje heeft lang haar (tot op haar billen) en wegens practische redenen heeft zij het nooit los (bang dat ze het afknipt of dat anderen het afknippen, en met eten en drinken en kleuren en verven is lang haar los ook niet heel practisch.). Zij heeft dus altijd een vast kapsel wat als het snel moet een staart of een (Elsa)vlecht is, en als ik wat langer de tijd neem kan het echt van alles worden. Bijvoorbeeld een Minie mouse strik, of voorste helft gevlochten en dan in een staart, of noem maar op of ze heeft het wel eens gehad haha! Ik heb van bijna alles wel een snelle foto gemaakt, ben niet super handig met haren maar ook slordig ziet het er vaak wel leuk uit. Kan wel wat plaatsen hier bij interesse

Veel dingen kunnen ook met kort of halflang haar overigens!