Bah ik heb de afgelopen dagen een flinke dip. Voel me echt een tientonner, en het afvallen wil maar niet.
Ik eet doordeweeks op mijn BMR (1550), op sportdagen iets meer (1650) en in de weekenden soms gewoon 1550/1600 en soms is zaterdag een treatday (als er bijv. een feest is, maar ik denk dat m'n treatdays meestal nooit meer dan 2500 kcal zijn).
Net dus uitgerekend hoeveel dat gemiddeld is: 1700-1800 per dag als er een treatday bij zit, zonder treatday (ik probeer op zaterdag de friet + snack gewoon binnen de 1600 kcal te plannen) gemiddeld 1600 per dag.
Met een treatday zit ik dus op een aantal kcal wat ik op een gemiddelde dag verbruik. Zonder zit ik er onder.
De meeste weken zit ik dus onder mijn verbruik, maar toch val ik niet af. Ik blijf gelijk, of ik kom een paar honderd gram aan (maar oké dat kan vocht zijn).
Ja ik ben begonnen met sporten maar ik geloof niet dat ik enkel en alleen spieren ben aangekomen (aangezien ik geen verschil zie in m'n lichaam, wat eerst wel was).
TLDR: ik voel me prut want ik val maar niet af. Maar ik wil eigenlijk ook niet minder gaan eten aangezien ik ook maar net boven m'n BMR zit. En treatdays heb ik af en toe nodig om gemotiveerd te kunnen blijven.. Maar dit werkt zo ook niet

. Dus ik weet het even niet meer.
Meh.
Sorry, even een gefrustreerde rant hoor. Had zo gehoopt om deze zomer op gewicht te zijn, maar ik 'moet' nog 13-18kg... Bah.
@Kelpie: lekker zeg! Ik haal zulke dingen al niet in huis haha. Heb ik het niet in huis, kan ik het ook niet eten (A).
@YellowLeaf: Volgens mij heeft spinazie ook wel een mooi aantal eiwitten. Not sure though ^^.