Sizzle schreef:Ik zou ook echt geen kinderen willen met een man die zelden thuis is.
Wij hebben het momenteel omgekeerd, ik werk meer en mijn man is 2x per week thuis.
Het verdelen van de zorg was een harde voorwaarde. Ik ben absoluut geen geboren moeder.
We hebben 3 dagen opvang en dat werkt perfect, ook voor ons kind.
Wilde haar gisteren thuishouden omdat ze onverwacht moest overgeven in de ochtend maar ze moest en zou daar heen. Ze wil echt geen dag missen.
Heb wat berichten van jou gelezen en je klinkt eigenlijk zoals ik het moederschap nu bedenk en voel.
Buitenom dat vind ik het hele verslaafd zijn aan social media echt vervelend en tegenwoordig onontkoombaar. Ik wil dan ook best kinderen maar dan ergens in de natuur op laten groeien. Bij Floortje aan het einde van de wereld was eerst een uitzending met een gezin die woonde op een eiland voor Australië en volgde wel school via de laptop. Bij de meeste kids die ze spreekt kennen de kinderen wel de stad maar zouden echt niet weg willen van hun leefomgeving. Maar ja je leven hier achterlaten dat gaat ook niet zomaar