[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:39

Ah fijn om te horen! Ik heb er net eentje heel enthousiast besteld omdat ik de kleur zo mooi vond, maar ik had verder geen review werk gedaan ofzo :') Welke heb jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 16:39

Ik heb Fandango Purple en Rioja Red :D

limilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:15

BloemBloem schreef:
Heeft hier iemand toevallig nog limecrimes liggen waar niets mee
gedaan wordt, baal vooral omdat mijn lievelingskleur cashmere bijna op is, en ik
eigenlijk niet zo een zin heb om lang te wachten op een bestelling via ali := :D :)

Ik heb de neppe limecrime cement nog liggen. Doe ik nooit op maar ik denk niet dat je daarnaar op zoek bent :P
Colour pop "trap" lijkt heel veel op limecrime cashmere

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:38

Mooi mondy.
Jammer van die douanekosten berdien..

Voor de dames die FiF hebben en de =soul of summer, is dat een extra aanwinst of lijken de kleuren in het echt op die van fif?

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 17:45

Cinnepin schreef:
Kijken jullie wel eens op mp voor make - up?
Je kan echt dure make-up krijgen voor kleine prijsjes ( ook nieuw ) b.v visagisten die stoppen of op een ander merk over gaan,,,mensen die overcompleet zijn,...impuls aankopen.

Gisteren van een nagel salon b.v 10 gel nagel lakjes over genomen voor 20 euro!!
Paar weken geleden een make-up pakket van make up studio voor 35....waar alleen het oogschaduw pallet al los 50 euro is..2 keer gebruikt...meisje stopte met de opleiding....

Er zijn een handjevol betrouwbare verkopers maar de rest zou ik niet snel doen. Helemaal niet wanneer men aangeeft dat het nieuw is. Een palette met 6+ pans van bijvoorbeeld Tarte kun je gewoon niet kopen 30 euro, anders is dit namaak. Het is en blijft een business en producten invoeren en zelf aanschaffen kost ze dan meer geld dan dat het wat opbrengt.

Tweedehands is niet hygiënisch.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:42

Djilna schreef:
Resistance ik heb er 1 plus 2 crème varianten. Prima!

Lisa staat je goed!

Ik heb vandaag ook met oogschaduw gespeeld. Input gevraagd en kwam op paars met gouden ooglook uit. Nagemaakt van een Instagram-foto en ben behoorlijk tevreden! :)
[ [url=m/nr5hUY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gaaf dat paarse. Staat je heel goed. Ik vind het een leuke look. Geen op of aanmerkingen aan.

@Shizzel: Woooow wat een stash. Wat gaaf!!

Mondy schreef:
Vandaag de andere liquid op en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Blijft super zitten en heb alleen na de lunch ietsje bijgewerkt.

[ [url=m/W7gQgE.jpg]Afbeelding[/url] ]

Berdien ...swatches !! :))

Ik vind het roze op je lippen je erg goed staan! Maar ik ben dan ook fan van roze.

borstnoot schreef:
Mijn look van vandaag!
Lekker simpel :P

[ [url=m/RxcF4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sUoO4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig licht ook ;(

Edit: vandaag komt nyx stone fox bij mij binnen. Ik zal hem voor jullie swatchen!

Simpel maar geslaagd. Alleen is er iets met de wenkbrauwen wat me minder bevalt. Ik weet niet zo goed wat er mis is, want ze zijn goed ingevuld. Ook niet te heftig vind ik. Misschien te ver naar binnen, dat het te vroeg begint. Maar dat kan ook gewoon door de hoek van de foto komen :P Heb je ook een recht aanzicht? Ben benieuwd hoe dat eruit zit.

Ik ben vandaag ook even bezig geweest met matte aardetinten. Foto's zijn wat wazig, want het was gemaakt met het laatste licht van de dag :p Ik ben in een fase dat ik geen zin heb in glitters. Ik doe normaal licht naar donker, maar switch dat steeds vaker om, van donker naar licht.

Afbeelding

Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:45

Ik heb even zojuist mijn display/favorieten bakje gereorganiseerd en dacht dat jullie het wel zouden kunnen waarderen:
Afbeelding
Afbeelding

Ik schaam me er enigzins voor om te zeggen dat dit echt maar een kleine fractie van mijn verzameling is. :') De rest van de makeup die ik dagelijks gebruik zit in een grotere makeup tas. Helaas zit het grootste deel van mijn verzameling in tasjes en dozen. Ik heb echt enorm weinig ruimte om mijn spullen te plaatsen. Mijn makeupbakje staat tussen de stekkerdoos en de gameconsoles in. :+ Binnenkort ga ik alle makeup eens bij elkaar zoeken en op de foto zetten! :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:46

Trouwens Eline, wat een mooie, zwoele smokey look!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 18:54

Mooi weer Eline!
Mooie verzameling al Tytonidae

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 19:47

Heel mooi eline!!
Ik heb geen vooraanzicht van vandaag, maar wel van een andere keer.
Heb ze toen wel anders in gevuld dan nu, maar dan zie je hoe ver ik ze altijd naar binnen heb.
Ik heb daar maar 1 nepwimper op om te zien hoe het uit zag.

Afbeelding

Deze foto is nog van mijn carnavalslook :')

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:05

Dames mag ik hier een vraag stellen? :)
Nu met de aanbieding van MAC lipstick begint het namelijk weer te kriebelen. Ik heb er momenteel 1, velvet teddy, en die bevalt heel goed. De kleur doet echt wat voor me, terwijl mehr bijvoorbeeld dan weer niks voor mijn gezicht doet. Weten jullie welke kleuren dan nog meer voor mij interessant zouden zijn? Een mooie roze tint lijkt me ook wel wat, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:24

Please me? Dat is een mooie matte roze.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:25

Of Twig :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:25

borstnoot schreef:
Heel mooi eline!!
Ik heb geen vooraanzicht van vandaag, maar wel van een andere keer.
Heb ze toen wel anders in gevuld dan nu, maar dan zie je hoe ver ik ze altijd naar binnen heb.
Ik heb daar maar 1 nepwimper op om te zien hoe het uit zag.

[ [url=m/z25BvD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze foto is nog van mijn carnavalslook :')

Naar mijn idee beginnen ze net wat vroeg. Als je je potloodje/penseel tegen je neusvleugel en deze recht naar boven wijst dan zul je denk ik zien dat ze net wat vroeg beginnen. Je skills zijn zeker goed! Je kunt zien dat je veel youtube kijkt :)

Sorry meiden, ik ben niet zo actief momenteel. Mijn leven is even niet zoals het moet zijn en aan mezelf aan het werken! Zodra ik weer kan, zal ik weer actief mee doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:30

Knuffel Elke.
Iemand vroeg of de S12 op de Fif lijkt, ik ga morgen even swatchen, dan kan ik het antwoord geven :P Heb m namelijk al binnen.
Ik vind het overigens niet zo erg als dat zo is, want ik zocht een soort reiseditie :P Die grote paletten zijn zo lastig meenemen :')

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:36

Wat jammer dat het niet helemaal lekker gaat Elke. Knuff voor jou, hoop dat je je snel wat beter voelt.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:42

Borstnoot vind je wenkbrauw bij het oog zonder nepwimper mooier. Deze lijkt iets verder van de neus af te staan vind ik wat mooier.

Iemand hier ervaring met nyx suede en lingerie? Twijfel tussen sandstorm suede en hooneymoon lingerie

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:44

Jamiefris schreef:
Borstnoot vind je wenkbrauw bij het oog zonder nepwimper mooier. Deze lijkt iets verder van de neus af te staan vind ik wat mooier.

Iemand hier ervaring met nyx suede en lingerie? Twijfel tussen sandstorm suede en hooneymoon lingerie

Ik heb ze zelf niet, maar een vrienden van me vertelde laatst dit: suede droogt niet 100% op maar is wel longlasting. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar ze zegt dat ie heel fijn is.
Lingerie droogt veel meer uit.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:45

Vervelend Elke! Hopelijk voel je je snel beter!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 21:47

borstnoot schreef:
Jamiefris schreef:

Ik heb ze zelf niet, maar een vrienden van me vertelde laatst dit: suede droogt niet 100% op maar is wel longlasting. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar ze zegt dat ie heel fijn is.
Lingerie droogt veel meer uit.

Grappig want lees bij revieuws juist dat de lingerie meer longlasting is.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:13

Ja volgens mij issie dat ook Jamiefris!

Ik bedoelde ook niet dat de suede longer lasting ( :') ) is, maar dat ie ondanks dat ie niet helemaal op droogt, toch nog long lasting is, snap je? :')

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:26

Hoi allemaal, ik lees heel braaf stiekem mee maar heb helaas heel weinig tijd, dus reageer liever niet omdat jullie allemaal zo heerlijk actief zijn haha. Ik vind het ontzettend leuk om al jullie foto's en ook vooruitgang te zien :j

Nu heb ik toch één klein vraagje: ik ben op zoek naar een lipprimer die niet alleen zorgt dat je lipstick mooier aanbrengt, maar ook dat 'ie goed blijft zitten. Heeft iemand fijne ervaringen? Ik lees zoveel wisselende ervaringen dat ik wel benieuwd naar die van jullie ben :) Bedankt!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:28

borstnoot schreef:
Ja volgens mij issie dat ook Jamiefris!

Ik bedoelde ook niet dat de suede longer lasting ( :') ) is, maar dat ie ondanks dat ie niet helemaal op droogt, toch nog long lasting is, snap je? :')

Aah zo! Heb de lingerie besteld ivm het drogen ben benieuwd!

MissHollandx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 22:59

Yunomi schreef:
Dames mag ik hier een vraag stellen? :)
Nu met de aanbieding van MAC lipstick begint het namelijk weer te kriebelen. Ik heb er momenteel 1, velvet teddy, en die bevalt heel goed. De kleur doet echt wat voor me, terwijl mehr bijvoorbeeld dan weer niks voor mijn gezicht doet. Weten jullie welke kleuren dan nog meer voor mij interessant zouden zijn? Een mooie roze tint lijkt me ook wel wat, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.

Ik heb net ook besteld *\o/* _/-\o_
Twee mooie lipsticks (let wel: korting geld pas vanaf 2 stuks). De kleuren die mij via de chat zijn geadviseerd zijn: Vegas Volt (bovenste) & Captive (onderste). Ik heb via de chat een link naar een foto van mijzelf gestuurd zodat ze een beeld kunnen vormen en om de kleur van de lipstick te bepalen kreeg ik van diegene de tip om op google naar swatches van de kleuren te kijken en toen was ik om <3

http://www.liviatiana.com/wp-content/uploads/2015/03/MAC_VegasVolt_Review_Swatches-1024x768.jpg

Afbeelding

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-17 23:35

Jamiefris schreef:

ik heb zowel suedes als lingeries, vind ze beide erg fijn! lingerie drogen beter/matter, de suedes kunnen soms nog een klein beetje afgeven. Maar vind ze over het algemeen erg fijn, heb op dit moment soft spoken op (een suede) en die zit na 8 uur werken incl eten nog prima :)

Fair schreef:
Mooi mondy, ik vind over het algemeen roze niet zo mooi, maar je kan het hebben! :j

Heeft iemand hier ervaring met de sleek matte liquid?

ik heb er 2 en ik draag ze ontzettend weinig want ik vind ze extreem droog, voelt en ziet er uit alsof ik al 10 jaar geen water meer gedronken heb :') ze blijven wel goed zitten.