Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Heeft hier iemand toevallig nog limecrimes liggen waar niets mee
gedaan wordt, baal vooral omdat mijn lievelingskleur cashmere bijna op is, en ik
eigenlijk niet zo een zin heb om lang te wachten op een bestelling via ali![]()
![]()
Cinnepin schreef:Kijken jullie wel eens op mp voor make - up?
Je kan echt dure make-up krijgen voor kleine prijsjes ( ook nieuw ) b.v visagisten die stoppen of op een ander merk over gaan,,,mensen die overcompleet zijn,...impuls aankopen.
Gisteren van een nagel salon b.v 10 gel nagel lakjes over genomen voor 20 euro!!
Paar weken geleden een make-up pakket van make up studio voor 35....waar alleen het oogschaduw pallet al los 50 euro is..2 keer gebruikt...meisje stopte met de opleiding....
Djilna schreef:Resistance ik heb er 1 plus 2 crème varianten. Prima!
Lisa staat je goed!
Ik heb vandaag ook met oogschaduw gespeeld. Input gevraagd en kwam op paars met gouden ooglook uit. Nagemaakt van een Instagram-foto en ben behoorlijk tevreden!
[ [url=m/nr5hUY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mondy schreef:Vandaag de andere liquid op en moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Blijft super zitten en heb alleen na de lunch ietsje bijgewerkt.
[ [url=m/W7gQgE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Berdien ...swatches !!
borstnoot schreef:Mijn look van vandaag!
Lekker simpel
[ [url=m/RxcF4e.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sUoO4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig licht ook
Edit: vandaag komt nyx stone fox bij mij binnen. Ik zal hem voor jullie swatchen!
borstnoot schreef:Heel mooi eline!!
Ik heb geen vooraanzicht van vandaag, maar wel van een andere keer.
Heb ze toen wel anders in gevuld dan nu, maar dan zie je hoe ver ik ze altijd naar binnen heb.
Ik heb daar maar 1 nepwimper op om te zien hoe het uit zag.
[ [url=m/z25BvD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze foto is nog van mijn carnavalslook
Jamiefris schreef:Borstnoot vind je wenkbrauw bij het oog zonder nepwimper mooier. Deze lijkt iets verder van de neus af te staan vind ik wat mooier.
Iemand hier ervaring met nyx suede en lingerie? Twijfel tussen sandstorm suede en hooneymoon lingerie
borstnoot schreef:Jamiefris schreef:Borstnoot vind je wenkbrauw bij het oog zonder nepwimper mooier. Deze lijkt iets verder van de neus af te staan vind ik wat mooier.
Iemand hier ervaring met nyx suede en lingerie? Twijfel tussen sandstorm suede en hooneymoon lingerie
Ik heb ze zelf niet, maar een vrienden van me vertelde laatst dit: suede droogt niet 100% op maar is wel longlasting. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar ze zegt dat ie heel fijn is.
Lingerie droogt veel meer uit.
Yunomi schreef:Dames mag ik hier een vraag stellen?![]()
Nu met de aanbieding van MAC lipstick begint het namelijk weer te kriebelen. Ik heb er momenteel 1, velvet teddy, en die bevalt heel goed. De kleur doet echt wat voor me, terwijl mehr bijvoorbeeld dan weer niks voor mijn gezicht doet. Weten jullie welke kleuren dan nog meer voor mij interessant zouden zijn? Een mooie roze tint lijkt me ook wel wat, maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer.
Jamiefris schreef:Borstnoot vind je wenkbrauw bij het oog zonder nepwimper mooier. Deze lijkt iets verder van de neus af te staan vind ik wat mooier.
Fair schreef:Mooi mondy, ik vind over het algemeen roze niet zo mooi, maar je kan het hebben!
Heeft iemand hier ervaring met de sleek matte liquid?