Het enige fijne is dan de behulpzaamheid van tenminste 1 arts, maar meid wat vind ik dit rot voor je. Volg je gevoel inderdaad maar zolang zij allemaal niks voor je doen. Ik hoop toch zo dat je je snel iets beter zult voelen want dit is geen doen zo
Al die dingen bij elkaar maken het wel heel lastig.. eten en drinken zijn belangrijke levensbehoeften. Belachelijk dat ze je niet serieus nemen. Top van de vervangende arts dat ze haar best doet voor je!
Heel veel sterkte ts
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-17 23:10
gister wel de scan gehad , en niet de onderhoudskuur. ook geen extra onderzoek n.a.v. mijn klachten, wel een infuus tegen de misselijkheid. ze bleven beweren dat het niet kon,dat ik ziek werd van die kuur- totdat ik de bijsluiter van de fabrikant liet zien. een halve meter bijverschijnselen, waar ik dus de meeste van had. dat moest dus eerst ff besproken worden (pfft ) voel me vandaag stukken beter ! volgende week uitslag van de scan. n.a.daarvan word er besproken hoe verder te gaan. door met de "kuur " (-klinkt zo lekker "heilzaam ", niet ? ), of niet, of wat anders ?
Pandora2
Geplaatst: 30-06-17 08:56
Zo fijn dat je je beter voelt !
Bijsluiters zijn er toch niet om gelezen te worden... Heb je ze dus wat stof tot nadenken gegeven, waarschijnlijk hadden ze die niet zien aankomen
Gelukkig dat het beter met je gaat. Ook iets om naar uit te kijken als je weer door pijn, misselijkheid en zo weer in een dip komt. Je bent een kanjer! Hou vol!!
Pff ik ben een stille meelezer en reageer niet snel maar men als ik jou situatie lees wordt ik gewoon woest. Wat moet jij allemaal doorstaan. De ziekte alleen is al te veel om bijna te dragen laat staan de stomme bureaucratie en mensen die niet naar je willen luisteren. Erg fijn dat je vandaag iets beter voelt!
Ik lees nog steeds mee en denk regelmatig aan je. Heel veel sterkte en een dikke (voorzichtige) knuffel!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-17 18:14
ik voel me goed ! sinds donderdag een flinke stijgende lijn. kan weer eten en drinken, vrijwel geen pijn meer ( beetje zeuren nog in mn rug ), slaap al 3 nachten zonder pijnstillers voel me niet onwel, en kan zelfs mijn tandenpoetsen zonder kokhalzen of braken (waar een mens al blij mee kan zijn ). vandaag voelde ik me zelfs bijna de oude. bevestigd voor mij meer het vermoeden, dat het aan mijn "onderhoudskuur "ligt. zal een arts heel goed moeten praten, en bewijzen- om mje te overtuigen van het tegendeel..
** lieve luitjes. kijk ff bij mijn OS, en draag een steentje bij voor het goede doel ! **
In een keer je hele topic gelezen. Wat heb jij in een emotionele, zware achtbaan gezeten! Hoop met heel mijn hart dat je van iedere dag kunt genieten en ik wens je veel sterkte en geluk toe!
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-17 16:35
dan heb je wat te lezen gehad
Jnien
Geplaatst: 05-07-17 16:44
spicegirl schreef:
dan heb je wat te lezen gehad
Yep. Stuitte op je topic. Mijn moeder heeft ook in de molen gezeten (ander soort).....
spicegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-17 22:12
steek ze maar weer in de fik ! morgen de uitslag van de scan, en een evt. (andere ) behandeling..