Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Altijd leuk, een toernooitje! Hopelijk komen jullie goed uit de verf!
Ik denk dat als ik door de heren niet weg gespeeld wordt, dat dat ook wel wat zegt... maar inderdaad is het ook fijn om gewoon tegen de dames te spelen...
arjaaaaa schreef:Niet slecht, maar heb voor mn gevoel niet echt kunnen laten zien wat ik kan, waar anderen dat wel deden...
Ik speelde met mn vak de eerste 40 min en daarna werd het hele vak gewisseld. De 1e helft was de afronding slecht, de tegenstander nog redelijk actief en het weer slecht, veel wind en regen...
2e helft ging een stuk beter, ook in de afronding. Maar nadat ons vak gewisseld was werd dat alleen maar beter...
Dus een beetje een gemengd gevoel...
Maar vandaag is wel gebleken dat het voor de coach heel lastig kiezen wordt.. het ligt dicht bij elkaar, zowel bij de dames als bij de heren...
En jullie toernooi?
arjaaaaa schreef:Fijn dat je je in de 2e wedstrijd kon verbeteren!
En ook lekker dat de selectie nu voor een groot deel bekend is..
Volgens mij horen wij het na de volgende oefenwedstrijd, dus as zaterdag..
Ik baal enorm van de wedstrijd gisteren, maar ga met frisse moed in de komende week mezelf verbeteren. Aanvallend meer mijn positie innemen en mezelf laten zien.
Er werd nog even geopperd om ons 3e senioren team terug te trekken, gezien het kwa spelers krap wordt, maar dat heb ik voorkomen. Dan zouden we weer met 6 dames in 1 komen en met 7 in 2... en nu in de breedte sport dames als heer mogen spelen, is het ook niet nodig vind ik... genoeg dames die vanuit de A in kunnen vallen en zo een ramp is het nu ook weer niet als een dame als heer speelt... maar daar zijn de meningen over verdeeld...
arjaaaaa schreef:Denk inderdaad dat wennen aan vakken hem nog niet gaat worden... en hij gaf zaterdag ook aan dat hij in ieder geval.voor de zaal weer opnieuw gaat kijken en misschien eerder al wat gaat wisselen... kortom een en al onzekerheid... maar goed ,zaterdag zijn er 2 dames zijn er niet bij... dus als het goed is zijn we met 5 voor het 1e. En daarvoor speelt het 2e een oefenwedstrijd, mogelijk moeten we daar ook bij mee doen...
Ik ga het zien... ik heb er zin in!
We komen voor 3 teams 1 of 2 heren tekort, maar vanaf dit seizoen mag in de breedtesport een dame als heer spelen... dus dan kunnen we als het goed is wel altijd een 8tal opstellen...
Flying_Angel schreef:Ik heb wat keelpijn, hoesten en verkouden. Denk dat het niks is, maar toch het zekere voor het onzekere neme!
Flying_Angel schreef:@Dide: poeh, hopelijk negatief. Anders inderdaad mooi ruk! Heeft ze kortgeleden nog met jullie gesport?
Test ging prima, het is even heel naar, maar zo voorbij. Nu wachten op de uitslag!