Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-20 20:28

Spelen zaterdag trouwens oefentoernooi, zijn ingedeeld in 1e/2e klasse poule... ben benieuwd :=

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 22:49

Altijd leuk, een toernooitje! Hopelijk komen jullie goed uit de verf!

Ik denk dat als ik door de heren niet weg gespeeld wordt, dat dat ook wel wat zegt... maar inderdaad is het ook fijn om gewoon tegen de dames te spelen...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-20 07:34

arjaaaaa schreef:
Altijd leuk, een toernooitje! Hopelijk komen jullie goed uit de verf!

Ik denk dat als ik door de heren niet weg gespeeld wordt, dat dat ook wel wat zegt... maar inderdaad is het ook fijn om gewoon tegen de dames te spelen...

Dat is waar, maar als je tegen dames speelt en je die allemaal wegspeelt is wel duidelijker/makkelijker te vergelijken :) Want nu weten ze waarschijnlijk niet wat er zou gebeuren als een van de andere dames tegen de heren zou spelen :)
Of hebben jullie nog exact dezelfde trainer? Dat zou natuurlijk ook schelen! :)

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-20 07:53

Dat is ook weer zo natuurlijk...
Ja, we hebben dezelfde trainer, vind ik ook wel fijn...
De teams worden bekend gemaakt na de oefenwedstrijd van volgende week, dus ik heb nog voldoende tijd om te laten zien wat ik kan...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 19:35

arjaaaaa schreef:
Dat is ook weer zo natuurlijk...
Ja, we hebben dezelfde trainer, vind ik ook wel fijn...
De teams worden bekend gemaakt na de oefenwedstrijd van volgende week, dus ik heb nog voldoende tijd om te laten zien wat ik kan...

En hoe is oefenwedstrijd gegaan? :)

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-20 22:07

Niet slecht, maar heb voor mn gevoel niet echt kunnen laten zien wat ik kan, waar anderen dat wel deden...
Ik speelde met mn vak de eerste 40 min en daarna werd het hele vak gewisseld. De 1e helft was de afronding slecht, de tegenstander nog redelijk actief en het weer slecht, veel wind en regen...
2e helft ging een stuk beter, ook in de afronding. Maar nadat ons vak gewisseld was werd dat alleen maar beter...
Dus een beetje een gemengd gevoel...
Maar vandaag is wel gebleken dat het voor de coach heel lastig kiezen wordt.. het ligt dicht bij elkaar, zowel bij de dames als bij de heren...

En jullie toernooi?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 08:45

arjaaaaa schreef:
Niet slecht, maar heb voor mn gevoel niet echt kunnen laten zien wat ik kan, waar anderen dat wel deden...
Ik speelde met mn vak de eerste 40 min en daarna werd het hele vak gewisseld. De 1e helft was de afronding slecht, de tegenstander nog redelijk actief en het weer slecht, veel wind en regen...
2e helft ging een stuk beter, ook in de afronding. Maar nadat ons vak gewisseld was werd dat alleen maar beter...
Dus een beetje een gemengd gevoel...
Maar vandaag is wel gebleken dat het voor de coach heel lastig kiezen wordt.. het ligt dicht bij elkaar, zowel bij de dames als bij de heren...

En jullie toernooi?

Oh dat is wel een beetje balen... ik houd mijn vingers gekruist voor je! Scheelt wel dat je veel lengte hebt en dat coaches dat er graag bij hebben! :)

Toernooi was niet onaardig. Speelden 2 wedstrijden van 2x 25 min. Startte tegen een 1e klasser. Met rust 9-9 en uiteindelijk verloren we 14-17, dus dat was zeker niet slecht! Dat was niet echt mijn wedstrijd. Ging niet echt slecht, maar kon mijn draai in het vak niet echt vinden en was daardoor vooral tegen mezelf aan het ballen.

2e wedstrijd tegen een 2e klasser, toen liep het een stuk beter. Had er in 1e 25 min al 4 inliggen, uiteindelijk 6 gescoord := Mijn dame vond me niet zo aardig, liep na de wedstrijd ook zonder iets te zeggen weg :')

Na die wedstrijd werd bekend gemaakt dat de 5 dames van vorig jaar ook dit jaar erin staan (hebben ook geen andere dames meegedraaid met de oefenwedstrijden, dus dat was geen verrassing). 4 heren zijn ook al duidelijk. 5e plek bij de heren gaat nog om 3 heren en dat horen ze vandaag, na analyse van de beelden.

A.s. week gewoon gaan trainen en oefenen in vaste opstelling dus, dat is ook wel fijn!

Wanneer horen jullie wat de selectie is geworden?

Oooh ik heb me een partij spierpijn van dat toernooi gister :') Ik heb beide wedstrijden volledig gespeeld, rest heeft doorgewisseld. Gok omdat ik conditioneel wel het verste was :=

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 09:12

Fijn dat je je in de 2e wedstrijd kon verbeteren!
En ook lekker dat de selectie nu voor een groot deel bekend is..

Volgens mij horen wij het na de volgende oefenwedstrijd, dus as zaterdag..
Ik baal enorm van de wedstrijd gisteren, maar ga met frisse moed in de komende week mezelf verbeteren. Aanvallend meer mijn positie innemen en mezelf laten zien.
Er werd nog even geopperd om ons 3e senioren team terug te trekken, gezien het kwa spelers krap wordt, maar dat heb ik voorkomen. Dan zouden we weer met 6 dames in 1 komen en met 7 in 2... en nu in de breedte sport dames als heer mogen spelen, is het ook niet nodig vind ik... genoeg dames die vanuit de A in kunnen vallen en zo een ramp is het nu ook weer niet als een dame als heer speelt... maar daar zijn de meningen over verdeeld...

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 09:52

arjaaaaa schreef:
Fijn dat je je in de 2e wedstrijd kon verbeteren!
En ook lekker dat de selectie nu voor een groot deel bekend is..

Volgens mij horen wij het na de volgende oefenwedstrijd, dus as zaterdag..
Ik baal enorm van de wedstrijd gisteren, maar ga met frisse moed in de komende week mezelf verbeteren. Aanvallend meer mijn positie innemen en mezelf laten zien.
Er werd nog even geopperd om ons 3e senioren team terug te trekken, gezien het kwa spelers krap wordt, maar dat heb ik voorkomen. Dan zouden we weer met 6 dames in 1 komen en met 7 in 2... en nu in de breedte sport dames als heer mogen spelen, is het ook niet nodig vind ik... genoeg dames die vanuit de A in kunnen vallen en zo een ramp is het nu ook weer niet als een dame als heer speelt... maar daar zijn de meningen over verdeeld...

Oh dus jullie kunnen de laatste wedstrijd dan eigenlijk niet eens gaan bouwen en aan vaste vakken gaan wennen? Dat is wel jammer!

Ohh poeehh weer 6 en 7 dames, dat is wel echt een boel! En iedereen jeugd kan best invallen etc. Lijkt me fijner om dat te doen dan maar de helft kunnen spelen door veel mensen!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 10:07

Het derde team erin houden lijkt me inderdaad fijner dan weer met zoveel dames te zijn. Ik ga voor je duimen dat je in het 1e komt Arja!

Fijn, dat je in het eerste weer komt Dide!

Hoe is het verder met jullie? Nog aan het thuiswerken?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:34

Denk inderdaad dat wennen aan vakken hem nog niet gaat worden... en hij gaf zaterdag ook aan dat hij in ieder geval.voor de zaal weer opnieuw gaat kijken en misschien eerder al wat gaat wisselen... kortom een en al onzekerheid... maar goed ,zaterdag zijn er 2 dames zijn er niet bij... dus als het goed is zijn we met 5 voor het 1e. En daarvoor speelt het 2e een oefenwedstrijd, mogelijk moeten we daar ook bij mee doen...
Ik ga het zien... ik heb er zin in!

We komen voor 3 teams 1 of 2 heren tekort, maar vanaf dit seizoen mag in de breedtesport een dame als heer spelen... dus dan kunnen we als het goed is wel altijd een 8tal opstellen...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 19:34

Hoe is het met jou angel? Voel je je goed?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:13

Gaat heel goed hier :) 20-wekenecho heb ik net gehad, was helemaal goed. 1 stukje was niet goed te zien omdat de baby zo lekker lag te chillen en niet wilde draaien. Verloskundige weet bijna zeker dat ook dat laatste stukje ruggengraat goed is, maar ze wil het 1000% zeker weten, dus dinsdag even snel terug. Maar morgen heb ik een coronatest en weet ik niet of ik dan de uitslag al heb :\

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:26

Fijn dat de 20 weken echo goed is!
Vervelend dat je je moet laten testen.. spannend...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 20:56

Denk zelf niet dat het Corona is, maar wat keelpijn en hoesten en heb de hele week in Amsterdam gewerkt. Dus het zekere voor het onzekere!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 20:59

arjaaaaa schreef:
Denk inderdaad dat wennen aan vakken hem nog niet gaat worden... en hij gaf zaterdag ook aan dat hij in ieder geval.voor de zaal weer opnieuw gaat kijken en misschien eerder al wat gaat wisselen... kortom een en al onzekerheid... maar goed ,zaterdag zijn er 2 dames zijn er niet bij... dus als het goed is zijn we met 5 voor het 1e. En daarvoor speelt het 2e een oefenwedstrijd, mogelijk moeten we daar ook bij mee doen...
Ik ga het zien... ik heb er zin in!

We komen voor 3 teams 1 of 2 heren tekort, maar vanaf dit seizoen mag in de breedtesport een dame als heer spelen... dus dan kunnen we als het goed is wel altijd een 8tal opstellen...

Je mooi goed laten zien zaterdag dan! :)

Hier net via selectieapp dat 2 Atjes def. aan gaan sluiten bij het tweede, ook leuk :) Die zullen wel een hoop gaan leren dit jaar. Selectie van de 5e heer zal zo wel volgen.

Oh spannend Angel! Met iemand in contact geweest die corona had? Of zelf verkoudheidsklachten?
Die test lijkt me zo naar he...

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-20 21:02

Gelukkig niet in contact geweest, (tenminste niet dat ik weet). Test lijkt me ook naar, vriend heeft ook de test gehad toen hij benauwd was geworden opeens. Brrrr

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-20 22:06

Flying_Angel schreef:
Gelukkig niet in contact geweest, (tenminste niet dat ik weet). Test lijkt me ook naar, vriend heeft ook de test gehad toen hij benauwd was geworden opeens. Brrrr

Zelf last van klachten dus?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 07:21

Ik heb wat keelpijn, hoesten en verkouden. Denk dat het niks is, maar toch het zekere voor het onzekere neme!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-20 17:27

Flying_Angel schreef:
Ik heb wat keelpijn, hoesten en verkouden. Denk dat het niks is, maar toch het zekere voor het onzekere neme!

Vervelend! Hoe is de test gegaan?
Denk dat je morgen wat hoort?

Bij ons heeft een teamgenootje zich vandaag ook laten testen. Hopelijk komt daar niks uit, want anders is het einde verhaal voor de competitiestart :x

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 17:32

@Dide: poeh, hopelijk negatief. Anders inderdaad mooi ruk! Heeft ze kortgeleden nog met jullie gesport?

Test ging prima, het is even heel naar, maar zo voorbij. Nu wachten op de uitslag!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-20 21:49

Negatief getest gelukkig!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 00:01

Gelukkig zeg! Hopelijk raak je ook snel van je klachten af..

Oei dide, zou echt balen zijn als je teamgenootje positief is... ik duim voor je!

Vanavond heb ik weer lekker getraind! Na afloop nog met een groepje nagepraat.. we zijn het erover eens dat het alle kanten op kan gaan, iedereen maakt kans.. spannend!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-20 08:22

Flying_Angel schreef:
@Dide: poeh, hopelijk negatief. Anders inderdaad mooi ruk! Heeft ze kortgeleden nog met jullie gesport?

Test ging prima, het is even heel naar, maar zo voorbij. Nu wachten op de uitslag!

Ja we hebben zaterdag toernooi gehad waar je dan de hele dag met elkaar optrekt. Denk dat als zij positief is, dat er dan ook mensen van onze tegenstanders klaar zijn :')

Laten we hopen van niet!

Fijn dat jouw test negatief is! :D

Hoe had je gister het gevoel dat je ervoor stond Arja? Of heb je echt geen idee?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-20 11:18

Volgens mij heeft niemand zekerheid...
iedereen heeft zijn eigen sterke en zwakke punten, maar niemand zit echt aan de boven kant of aan de onderkant...
Mijn sterke kant is rebound en verdedigend ben ik ook aardig sterk. Maar aanvallend ben ik minder gevaarlijk dan de anderen in 1 op 1...
Om een beslissling te nemen zal hij vooral moeten kijken naar wie elkaar aanvult... Maar daar is 2 weken wel heel erg kort voor...