Gelukkig zijn ze terecht haha! Ziet er echt gezellig uit!
Anoniem
Geplaatst: 04-06-18 11:00
Nou die komo nog wat zeep, dat groene blaadje was na 1 keer, of eigenlijk een halve keer, wassen weg.... Maar de sea salted caramel is to die for
Jolien87
Geplaatst: 04-06-18 13:18
Ik vond het ook al een klein dingetje. Ik vind mijn Honey I washed the kids ook echt heerlijk, precies de Scrubee geur alleen dan hopelijk wat zuiniger. Ik vind het alleen zonde om hem te gaan gebruiken.
Jolien87
Geplaatst: 04-06-18 17:41
Zo, mijn Lush-winkeltje is leeg. Een geslaagde bestelling.
Jolien87
Geplaatst: 14-06-18 22:09
Vanmiddag een flitsbezoek aan de winkel in Haarlem gebracht. Het was beestenweer dus we wilden heel graag zo snel mogelijk naar het droge en warme restaurant. Toch nog eventjes de tijd genomen om te snuffelen en ik heb Volcano, Pink peppermint, Lemony flutter en The comforter bubble bar gekocht. Ik merk dat mijn voeten het zwaar hebben tijdens het slipperseizoen.
Ik ben trouwens helemaal weg van Dark angels. Ik had zo mijn bedenkingen door de grijze waas die het zou achterlaten maar door daarna nog een anders facewash te gebruiken spoelt alles goed af. Mijn gezicht is aanzienlijk minder vet en onzuiver.
Die Volcano en Pink Peppermunt zijn heerlijk! Ze geven je voeten echt even een boost
Jolien87
Geplaatst: 15-06-18 19:43
Chamaya_ schreef:
Die Volcano en Pink Peppermunt zijn heerlijk! Ze geven je voeten echt even een boost
Ik heb ze vanmorgen gebruikt en het zijn inderdaad heel fijne producten. De Pink peppermint trok erg snel in. Normaal heb ik nog heel lang glibbervoeten maar nu kon ik direct mijn slippers aantrekken.
Heeft iemand ervaring met Herbalism? Ik gebruik nu Angels on bare skin in combinatie met Dark angels. Die eerste bevalt goed maar ik ben ook wel benieuwd naar andere producten om af te wisselen. Angels on bare skin gebruik ik 2x per dag en Dark angels om de dag. Daarna tea tree toner water, 's avonds Grease lightning en 's ochtends Vanishing cream. Dit bevalt supergoed en mijn huid is echt veel rustiger en het voelt als een babyhuidje, zo zacht. Ik had van Tica een paar likjes Enzymion gekregen om te proberen maar ik vind dat ik eerst Vanishing cream moet opmaken want anders zie ik het al gebeuren dat ik die vervolgens niet meer ga gebruiken.
Herbalism vond ik wel oke, het was niet heel slecht maar voor mij ook niet heel goed zeg maar. Maar ik vond vooral de geur ook wat minder, dus vandaar haha
Snowie17
Geplaatst: 24-06-18 15:21
op mijn lijstje staan momenteel de body sprays, ik heb rose jam al maar ik wil nu kijken voor twighlight en plum rain maar eigenlijk wou ik lord of misrule en HIWTK ook maar die zijn al uitverkocht... en mijn grootste wens is uptown funk.