Slecht.Pijn,knalrood,traant,gele prut,lichtfobi.In de avond begint het ergste pas,ook ga ik dan wazig zien.Moet op gegeven moment de t.v. uit zetten,dat licht doet gewoon pijn.
Ik weet het niet meer,krijg zoveel tips,dat ik daarheen moet gaan,dat ik dát moet doen,of dat ik dit moet doen.
Ik ga zo Utrecht bellen om de afspraak van Febr. te vervroegen.Als dat niet kan,dan zeg ik dat ik dan mijn Zorgverzekering ga bellen en hun het verhaal ga voorleggen. Ik wil niet dat ze in Utrecht boos worden als ik dit doe achter hun rug om,ik wil ze een kans geven om zelf met iets te komen.Ik wil gewoon niet dat er slecht contact is straks,aan een boze of geirriteerde oogarts heb je ook niks.Ik kan dan wel naar een andere gaan,maar Collega's vallen elkaar niet af.
Heb deze mnd. 2 x Herpes op mijn bovenste ooglid gehad.
Iriscopist was ook een tip,nooit van gehoord en ik weet niet of dat wel opschiet.
Ik maak me ook zorgen,ik ben steeds zo bang dat er op andere plaatsen een tumor zit,dat het uitzaaiing is.Ze zeggen dat een Plaveisel Celcarcinoom Zelden uitzaait,maar deze tumor zit ook Zeer Zelden op de plek waar die bij mij zat.Voor mij is dat gewoon geen garantie dat er echt niks is uit gezaait.
Ik heb al 3 mnd. iets in me keel zitten,ik krijg het niet weg,het is geen slijm,maar zo voelt het wel.De keel is schoon,geen slijm.Ook soms problemen met slikken en soms kokhalzen om niks.Ook die bloedneuzen steeds vind ik maar niks,omdat ik ze voorheen nooit had.
24 Januari moet ik naar de KNO arts,die moet dan met een cameraatje in me slokdarm/keel gaan kijken.
Ik heb nog een lange weg te gaan en ik ben soms best wel bang.