Maar: de reden waarom ik ben gestopt (libido) is eigenlijk ook onveranderd, en das wel errug jammer... had ik toch wel een beetje mijn hoop op gevestigd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eenitraM schreef:Hier nog steeds blij dat ik gestopt bent. Zit nu op week 3 (of was het nou 2?) ben al wel wat vocht kwijt. Mijn heupen zijn smaller heb ik het idee en mijn borsten zijn ook kleinerder geworden.
Zit te wachten op mijn eerste ongesteldheid zonder pil. Ik dacht het vanmiddag te voelen maar er is nog niets
TuttiFrutti_ schreef:Hallo allemaal. Ik volg dit topic al van het begin en ook al een paar keer gepost.
Nu heb ik weer een vraag... sinds vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil (diana35). Regelmaat werd ik de eerste 6 maanden ongesteld... wel maar een korte ronde van ongeveer 21 dagen. Echter begint het nu de laatste 3 á 4 maanden te kwakkelen. Ruim 2 weken overtijd, nu om de 2 weken ongesteld ( hele erge menstruatiepijn) normaal nooit zo erg last van.
We zijn nog niet aan het gaan voor een kindje maar hebben we wel vaak onveilige sex... wel bij twijfel een test gedaan maar negatief.
Heeft nog iemand zo'n onregelmatige periode?
Aanstaande vrijdag moet ik voor m uitstrijkje... bevolkingsonderzoek, komt als geroepen
Doubtless schreef:TuttiFrutti_ schreef:Hallo allemaal. Ik volg dit topic al van het begin en ook al een paar keer gepost.
Nu heb ik weer een vraag... sinds vorig jaar mei ben ik gestopt met de pil (diana35). Regelmaat werd ik de eerste 6 maanden ongesteld... wel maar een korte ronde van ongeveer 21 dagen. Echter begint het nu de laatste 3 á 4 maanden te kwakkelen. Ruim 2 weken overtijd, nu om de 2 weken ongesteld ( hele erge menstruatiepijn) normaal nooit zo erg last van.
We zijn nog niet aan het gaan voor een kindje maar hebben we wel vaak onveilige sex... wel bij twijfel een test gedaan maar negatief.
Heeft nog iemand zo'n onregelmatige periode?
Aanstaande vrijdag moet ik voor m uitstrijkje... bevolkingsonderzoek, komt als geroepen
Hoe kan je nou niet gaan voor een kindje en wel vaak onveilige seks hebben? Als jullie allebei vruchtbaar zijn...
Jildau schreef:En ik ben juist zo blij dat ik weer aan de pil ben! Afgelopen zomer door dit topic ook besloten om te stoppen en wat een hel was dat.. Ik kon mijn haar in dikke plukken tegelijk uittrekken en overal waar ik was geweest lag haar. Ging van een dikke bos lang haar naar een heel dun bosje en heb het toen ook flink kort moeten knippen want het zag er niet uit. Daarnaast uiteraard weer onder de acne op m'n 24e en ik ben nog nooit zo depressief geweest als toen. Echt elke ochtend wakker worden en mijzelf afvragen waarom ik nog leef, vreselijk! Ik kende mijzelf niet meer.
Nu ruim een halfjaar aan een nieuwe pil gebaseerd op lichaamseigen hormonen en mijn acne is bijna weg, mijn haar is uiteraard nog niet zo dik als toen maar valt niet meer uit en groeit supersnel en ik ben weer mijzelf zonder depressieve gedachten. Daarbij uiteraard de bescherming tegen zwangerschap en het kunnen plannen / uitstellen van de menstruatie. Helemaal top!
Jildau schreef:Die ik heb heet Zoely. Vast per persoon verschillend maar ik heb geen bijwerkingen! Eerste halfjaar wel acne maar dat heb ik zonder pil ook dus dat bleef gelijk maar is inmiddels ook bijna helemaal weg nu. Fijne is ook dat je bijna niet meer ongesteld wordt en sommigen zelfs helemaal niet meer. Ik ben het twee dagen heel licht! Voorheen wel 5 dagen met bijbehorende klachten.