Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbels schreef:Heel verhaal getypt, is het weg.. Opnieuw dus.
O: Geroosterd volkorenkapje met jam, 2 volkorenbeschuiten met hagelslag
T: Trosje ( zure) druiven + kleine pannenkoek
L: Beetje gemengde sla met komkommer + 2 volkorencrackers met smeerkaas
T: Volkorenboterham met appelstroop, paar 'brokjes' cruesli
A: Volkorenspaghetti met spinazie, tomaat, paprika, champignons en een beetje geraspte kaas
T: Plakje ontbijtkoek
Het liefst wil ik een ander ontbijt, maar ik krijg 's ochtends echt géén yoghurt, havermout etc door m'n keel, dus ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daar voor in de plaats zou kunnen doen. Daarnaast wil ik minderen in kh en die pannenkoek en cruesli zijn natuurlijk ook niet helemaal de bedoeling. Voor de rest vind ik het op zich wel netjes. Drinken is alleen maar water en thee. Woensdagochtend weer wegen.. !
secricible schreef:Sowieso valt het me op dat de meeste hier vrijwel geen vet eten, veel koolhydraten en wat eiwitten.
Probeer eens wat minder producten te eten (niet kcal), en wat minder vaak op een dag (3-4mltd ipv 6) en dan volwaardigere dingen eten met veel eiwitten en vet... Koolhydraten geven minder verzadiging als vetten en eiwitten... Ik ben niet pro koolhydraatarm eten ofzo, maar wel verzadigd zijn na de maaltijd.
LizMD schreef:Welke verhoudingen zouden meer ideaal zijn WB k/v/e dan? Hij staat nu bij mij op 50/30/20 (automatisch door de app).