Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. natuurlijk hartstikke fijn in deze tijd
. natuurlijk hartstikke fijn in deze tijd  . Overigens gisteren ook weer een weeg moment gehad, en in 1 week tijd toch weer 0.2 kilo afgevallen
. Overigens gisteren ook weer een weeg moment gehad, en in 1 week tijd toch weer 0.2 kilo afgevallen  .
.                                                         

.
.                                                         

spieren zijn zwaarder dan vet, dus vooral kijken naar hoe je kleding zit en het belangrijkst Hoe jij zelf in je vel zit
 spieren zijn zwaarder dan vet, dus vooral kijken naar hoe je kleding zit en het belangrijkst Hoe jij zelf in je vel zit  Laat je vooral niet ontmoedigen door een nietszeggend getal
 Laat je vooral niet ontmoedigen door een nietszeggend getal
Romyv schreef:3%, top!! Van wat naar wat ben je gegaan?

dan maar op de tacx trainen...  Het was gisteren zooo lekker, stom dat het gelijk weer 3 dagen nat is erna
 dan maar op de tacx trainen...  Het was gisteren zooo lekker, stom dat het gelijk weer 3 dagen nat is erna                                                          Ik vertelde die tweede aan mijn pa, zegt ie: lieg niet, jij bent allergisch voor vis.
 Ik vertelde die tweede aan mijn pa, zegt ie: lieg niet, jij bent allergisch voor vis.

xDebora schreef:Hahahaa, jaa beetje jammer dan weer
Jeetje Danique, dat komt alleen van op je eten letten en je oefeningen?
 )
 )                                                          Ben gewoon wat molliger, maar daarom ben ik er ook mee aan het werk toch!
 Ben gewoon wat molliger, maar daarom ben ik er ook mee aan het werk toch!