Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Simoonzel schreef:Eerste avond fitness is een feit, woehoe!
Begonnen met een kleine warming up op een crosstrainer, daarna werd een lesje crossfit circuit gegeven en dat was wel lachen dus ook meegedaan, duurde een half uur. Vervolgens buikspierkwartier gedaan en nog even de beentjes op een aantal apparaten met gewichten (armen waren redelijk taai van dat circuitje). Donderdag weer de sportschool in, dan wil ik echt de gewichtenkant in. Hopelijk kan iemand me leren squatten.
PS. Ik ben nu ook op zoek naar een routine/schema. Wat gebruiken jullie? Ik wil m'n hele lijf beter bespieren, maar als ik een schema probeer te vinden krijg ik meteen dingen met deadlifts e.d. erin, lijkt me niet zo'n goed plan voor een beginner als ik.
Gianti schreef:Aah op die manier!! Op zich kan ik wel dieper, maar iets met durven.. Ging vandaag stuk beter!! 39 kg met nette gewicht, knie werkte braaf mee en had MN gewicht goed op hielen.. Volgende keer even paar sets met minder reps en dan echt diep gaan.. Moer gewoon stuk angst overwinnen
Gianti schreef:Niet meer omhoog kunnen, achterover klappen, dat ik niet kan etc.. Gisteren bij set met 40kg ook bik 6de herhaling gestopt omdat ik echt niet meer durfdeen vervolgens haat ik mezelf omdat nog besr 2 reps in MN benen had zitten minimaal..
Gianti schreef:Pfoe vind wel erg weinig reps voor beginner.. Sowieso zou ik naar 3 sets gaan.. 3x 15/20
Hoe vaak per week wou je trainen