Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariekekroon schreef:zijn er hier mensen met een smiley piercing? ik wil er nu zelf graag 1tje
Ghostattack schreef:Ik kom hier even binnenvallenWil zelf namelijk nog steeds heel graag een septum, maar ik blijf nog twijfelen.. Inmiddels ben ik oud genoeg om zelf te doen wat ik wil dus ouders hebben niet zoveel meer te zeggen
Ben alleen zo bang dat het mij niet staat.. Een eskimo vind ik trouwens ook nog steeds enorm gaaf. Maar die lijkt me meer in de weg zitten dan een septum.
little_birdy schreef:Ik heb kort even de op gelezen en niet uitgebreid gezocht. Maar ik heb sinds een week een navel piercing. Zetten deed geen pijn en daarna is het 3 dagen wat gevoelig geweest (geen bloed) nu blijft het toch een beetje rood en er komt ietwat vocht af ? Niet echt prut maar meee wondvocht denk ik. Ik was het 2 maal daags met de zeep die ik erbij heb gehad en vraag me af of het kwaad kan de roodheid en het vocht. Ik kan de piercing prima aanraken en draaien dat doet geen pijn . Alvast bedankt voor het lezen en evt oplossingen