Baal zo dat de winter le weg gaat, ik hou echt van die geur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
koenlover schreef:Bedankt voor de tip! Heeft iemand ze al gekocht? Twee jaar geleden stond de van / voor prijs namelijk op de verpakking gedrukt, was een beetje jammer met weggeven (of je moet ze opnieuw inpakken natuurlijk)
xMercury schreef:Heeft er iemand enig idee wanneer het weer cadeautjes tijd is bij Rituals?Wil eigenlijk het een en het ander bestellen, maar heb het nog niet echt nodig. Vind de cadeautjes bij je aankopen altijd zo leuk, dus wacht eigenlijk liever daar op haha!
Justme_Lisaa schreef:xMercury schreef:Heeft er iemand enig idee wanneer het weer cadeautjes tijd is bij Rituals?Wil eigenlijk het een en het ander bestellen, maar heb het nog niet echt nodig. Vind de cadeautjes bij je aankopen altijd zo leuk, dus wacht eigenlijk liever daar op haha!
Vanaf morgen krijg je een flamingo tas bij een bestelling boven de €50,-. En ja ik ben zwak, ik ga bestellen.
keeyzie schreef:Justme_Lisaa schreef:Wellicht handig voor hier, er is een fout in de prijs van de travelformaat van diverse spullen. Heb net voor €31,- besteld, wat normaal €250,- kostte
waar???