Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stral schreef:Kana schreef:Maar als je het hele kopje gewoon recht op je oksel zet en heen en weer gaat is het echt zo gepiept!
Vind ik nog niet zo makkelijk met dat bewegend bovenstuk eigenlijk! Heb ook soms het gevoel dat dat 'massagegedeelte' iets te ver uitsteekt en hij daardoor de korte niet goed meeneemt. Massagestuk zorgt wel voor minder pijn heb ik de indruk
Nouka schreef:Maarre, ik lees hier volgens mij niemand die ook de onderkant van de foef mee neemt met epileren ... lijkt mij trouwens vrijwel onmogelijk om er goed bij te kunnen en daarnaast ontzettend pijnlijk. :/ Dat zou voor mij een reden zijn om er niet aan te beginnen met een epileerapparaat.
merrylegs schreef:Nou, ik heb de philips ook voor het eerst geprobeerd. Eerst mijn onderbenen, alles oké. Bij mijn bovenbenen kreeg ik wel een soort van zeurende/jeukende pijn maar toch doorgezet. Ach ja, waarom dan ook niet mijn oksels. Ik heb ze maar alletwee ineens gedaan, kwestie van ervan af te zijn en ja, het deed zeer, maar niet ondraaglijk. Ze zien er wel uit als een slagveld nu, maar zó zacht
En toen dacht ik mijn bikilijn te doen... fout! dat probeer ik later nog wel eens Ik durf de grote epilator ook niet op de harde stand te zetten, hij maakt zo al genoeg lawaai.
Nouka schreef:Lippen bedoel ik inderdaad. Dat lijkt me gewoon te pijnlijk.
Met die warme hars vond ik het vooral vervelend dat het er niet makkelijk af ging onder de douche, het bleef een beetje plakkerig. Denk niet dat mijn huid zo vurig blijft, op mijn benen is het alweer normaal gelukkig. Had je geen allergische reactie dan Kayleigh_ dat het zo lang duurde?
Mo0wtjee schreef:Ik heb nog een epilator set die hier zo populair is liggen.
Had 'm besteld via Bol.com maar durf er toch niet aan te beginnen aangezien ik niet zo handig ben![]()
Heb a.s. dinsdag een afspraak voor mijn eerste brazilan wax dus als iemand interesse heeft voor de Epilator set. Laat het mij dan weten