[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:40

Probeer het eens te vragen bij je piecer! Waar ik mijn piercings laat zetten wil.soms ook nog wel eens voor particulier bestellen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:45

Ik heb mijn rook alweer bijna 5 weken en het gaat helemaal goed. Niet te vroeg juichen natuurlijk.Eerste twee weken was hij even gevoelig,maar nu nergens last meer van.

Sorry dat ik geen foto's en verslagje meer heb gepost,maar ik had helaas geen camera tot mijn beschikking.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:19

Vumana89 schreef:
Mag ik me heel brutaal afvragen...

Waarom word er getwijfeld aan oordelen van piercers maar van bokt word het direct aangenomen?
Geen aanval, maar het valt me steeds meer op.

Weet niet of het op mij gericht was, maar 4 weken vond ik persoonlijk erg vroeg aangezien mij aangeraden werd om met "gewone" oorbellen sowieso al 6 weken te wachten.. Was benieuwd wat anderen hiervan vonden.. :o
Was sowieso al van plan om te wachten tot na de vakantie aangezien ik er toch heel de vakantie niet ben en daarvoor vind ik het een beetje snel :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:40

yes! ik mag volgende weer mijn navelpiercing laten zetten. maar denk dat ik nog even wacht ivm zon en zwemmen :=

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:50

Kan iemand mij antwoord geven op mijn vraag? Woensdag heb ik op school mijn assesment en aangezien dat deze keer niet alleen voor de docenten is maar ook voor de opdrachtgever is mij aangeraden mijn tongpiercing uit te doen. Nu vroeg ik mij af hoe snel dat gat dicht groeit? Ik denk dat ik zeker een half uur daar sta en heb wel s gelezen dat er vrij snel een velletje al kan ontstaan?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:53

Dat is bij iedereen toch persoonlijk denk ik. Heb de mijne nu zes jaar en na 7 uur eruit te zijn kon ik hem er nog steeds zonder moeite terug inkrijgen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:02

kan je er geen doorzichtig bioplast staafje in doen?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:06

Zo lang joh? Dat stelt mij gerust!

Nee ze raden me echt aan hem uit te doen want een van m'n docenten (en dus beoordelaars) hoorde het ook aan de manier van praten.. Nooit een opmerking over gehad maar toch.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:10

Ik heb hem voor het werk in het hotel uit moeten halen,stond er zelf ook van te kijken.

En je kunt er nu helemaal van op aan denk ik dat ze extra op gaan letten of je niks in je tong hebt.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 07:55

Ik heb hem ooit eruit moeten halen voor een operatie, na 24u kreeg ik hem er zonder problemen weer in, maar ik heb dan ook al 12 jaar.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 07:56

Weet iemand hoelang je een helix ongeveer uit kan houden? :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 09:10

Mijn helix heb ik soms wel een week uit. Dan doe ik hem een keer uit voor iets en dan vergeet ik hem steeds weer in te doen :') ik heb hem ongeveer 6 jaar nu.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:39

Het was geen aanval, zoals gezegd. Ik doelde op niemand specifiek.

Alleen ik adviseer de een soms ook wat anders dan de ander. Puur op geschiedenis. Sommige klanten ken je, en weet je dat ze snel genezen. Andere klanten weet je dat ze van een pilletje houden, die zal je voorzichtiger adviseren.
Bokt kent de oren, navels, tepels etc niet. Laat staan de persoon erachter.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:00

Dankjullie wel voor de reacties, nu doe ik m met een gerust hart uit :)

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 12:46

Verslaving! *\%/*
Ik wil het liefst zometeen alweer terug naar de piercer (Magic Piercing Utrecht) om er een dubbele tragus bij te laten piercen. Al vind ik een conch ook wel gaaf.... Maar das niet zo mooi denk ik i.c.m. met mijn helixen met twister sieraad. :D
En ik vraag me ook wel af of een dubbele tragus überhaupt mogelijk is bij mij. Ik heb niet zo'n groot lelletje... :')

Gisteren viel mijn nieuwe helix er uit onder de douche. Helemaal in paniek. Want hoe da f*ckzels krijg ik dat ding er ooit weer in via de achterkant in dacht ik omdat ie nog zo gevoelig is. Gelukkig ging het heel makkelijk. :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:39

Ohh een conch kan natuurlijk wel in mijn andere oor! En dan wel een dubbele! *\o/*
Maar nu zit ik wel te twijfelen of ik een enkele of toch wel een dubbele tragus wil. :')
Ik ben al onderweg naar de piercer. _O-

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 14:53

:') Onderweg nog twijfelen haha!
Ik twijfel ook of ik triple forward helix in mijn andere oor laat zetten als mijn gewone helix of in dezelfde, maar nog even bedenktijd tot na de zomer. Denk dat in mijn andere oor mooier is maar dan heb ik 2 gevoeligere oren ipv 1 :') gezien mijn gewone helix ook nog altijd iets wat gevoelig is als ik er te lang op slaap oid. Ik gok dat dat ook altijd wel zo zal blijven en vrees dus hetzelfde voor de TFH.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 15:24

Ik vind een tfh altijd wel erg mooi icm gewone helix!
Ik ben er al bijna en ben er nog niet uit.. _O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:25

Haha handig he twee oren. Wil ook nog een paar in mijn oren (eerst afwachten op werk over paar jaar). Zat toen ook, maar dat is niet mooi bij elkaar. Maar daarna bedacht ik me pas dat ik natuurlijk twee oren heb en dus gewoon kan verdelen :+
Wat is het geworden?!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:40

*komt hier binnenvallen*
Bij mij ook de twijfel tussen een Conch en een Forward Helix. Heb in dat oor alleen 2 gewone gaatjes, aan de andere kant een Tragus piercing.
Wil wel wachten tot na het zwem seizoen want dan laat ik misschien ook wel gewoon meteen een navelpiercing zetten.
mijn oor is best diep voor welke zouden jullie gaan?

Het enige wat mij lijkt is dat een Conch echt veel meer pijn doet dan een Forward Helix. Ze zijn denk ik geen van beide te vergelijken met een Tragus of wel?
Even ter info, bij bloedprikken ga ik al tegen de grond haha dus zo'n muts ben ik, al ben ik bij de Tragus wel bij gebleven :P
Iemand die mij wil helpen met mijn dilemma?

Die piercing hierboven die gezocht werd heb ik ook best lang naar gezocht en alleen hier gevonden,
https://www.facebook.com/PrecisionBodyA ... =3&theater
Maar dat is in Amerika. Weet overigens niet of ze piercings ook verkopen via een webshop ofzo.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:42

Ik vond mijn conch minder pijn doen dan mijn gewone helix :D
Maar dat komt misschien omdat ik mijn helix in een standje op Pinkpop heb laten zetten en die piercer behoooorlijk aan het klungelen was, au!

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 17:48

Dreamy schreef:
Ik vond mijn conch minder pijn doen dan mijn gewone helix :D
Maar dat komt misschien omdat ik mijn helix in een standje op Pinkpop heb laten zetten en die piercer behoooorlijk aan het klungelen was, au!

Aii dat klinkt idd niet echt fijn nee :P
Maar dat een conch echt afschuwelijk pijn doet is dus ook een beetje overdreven? :P

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 18:02

Ik vond hem echt nauwelijks pijn doen, had ik ook niet verwacht :n

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:14

ik vond mijn conch best wel ff gemeen, maar heb ook best taai kraakbeen :')

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 23:39

't Is een enkele tragus geworden. Een dubbele tragus vond ik toch wat te druk. Het was wel ff doorbijten.. ik heb blijkbaar best stevig kraakbeen ofzo, want hij kreeg 'm er niet zo snel in 1 keer doorheen. Ik hoorde 't ook heerlijk kraken... :')
Maaar hij zit en ben er helemaal happy mee! :D
Als deze genezen zijn een dubbele conch in mn andere oor. *\o/*
Afbeelding
Sorry, gedraaid. :/
En er zat nog wat opgedroogd bloed omheen waardoor t er niet zo netjes uitziet.