Wieke86 schreef:Ik denk dat je XX bedoeld?

Yep.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatasjavE schreef:Nou Lusitana, ik kan je zeggen dat als er op de manege over je geroddeld wordt dat je annorexia zou hebben of dat je zelfs drugsverslaafd zou zijn dat echt door je ziel snijdt.
Dus wat wil ik(moet zeggen dat ik me zeker nu niet aangevallen voel maar dat terzijde).....datniemand aangevallen wordt om diens uiterlijk.
De camagnes over echte vrouwen zijn mollig denk ik ook weleens van tja....hoezo echte vrouw. Een echte vrouw draagt de combinatie XY en kom verder in alle vormen, kleuren en maten voor.
little_king schreef:Dus wie heeft er dan eigenlijk recht van klagen?
papagroom schreef:@Huertecilla :
Ik dacht toch juist,van andere uitlatingen,elders van jou hand,op te kunnen maken dat jij juist een groot liefhebber bent van de wat gevuldere vrouw.
Huertecilla schreef:little_king schreef:Dus wie heeft er dan eigenlijk recht van klagen?
Kijk; op de keper beschouwd beíden wanthetgeeft gewoon helemaal geen pas doch als je persé om een weging vraagt, dan:
degene die met een gezond gewicht te horen krijgt te dun te zijn![]()
Die zou slímmer die afgunstige kritiek opvatten als een defacto compliment, maar het blijft dat kritiek op overgewicht feitelijk correct is en kritiek op gezond gewicht wegens incorrect vermeend te mager potentieel schadelijk is.