pindas 85%, zonnebloemolie, gehardpalmvet en zout.
Zover ik weet geen suiker en toegevoegde zooi ( behalve het zout dan misschien?)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Priscilla schreef:Je mag gewoon hier mee kletsen hoor! Want vele gaan na de 30 dat shred verder met bijv 6 week sixpack. En het gaat ook over gezonde voeding , hartsikke handig dus
NeverGiveUp schreef:Hoi hoi
Ik zat even de openingsposten te lezen, en vroeg me af,
is dit alleen voor de 30 days shred volgers?
Ik ga namelijk de 6 week sixpack doen, sterker nog ik begin over 10 minuten hihi.
Als dat zo is doe ik het zelf wel hoor, maar misschien is het hier twee 'programma' volgers door elkaar heen, geen idee
MoonWencke schreef:@NeverGiveUp: Er zijn een aantal mensen die tegelijkertijd ook van de 6 week sixpack meepakken. Gewoon hier blijven hoor! Kunnen we jou ook helpen motiveren en ik geloof dat er genoeg mensen zijn die erg benieuwd zijn naar de ervaringen en resultaten om te kunnen bepalen of ze hierna ook dit programma willen gaan doen
@Raponsje; maar welk fruit is er dan vergelijkbaar genoeg met bananen om eventueel de genoemde koekjes of 'pannenkoeken' te kunnen maken?
Raponsje schreef:Bleekselderij met een laagje biologische pindakaas. Zo lekker.
Maar ik eet alles met biologische pindakaas.
Appel met pindakaas en honing - banaan met pindakaas - wraps met pindakaas en banaan.
Biologische pindakaas is goed voor je.
Goede vetten - geen toegevoegde suikers.
Verschild wel per merk - sommige merken beweren "goed" te zijn maar daar zit dan alsnog veel suiker in.
Durf niet te zeggen wat een écht biologisch merk in Nederland zou zijn.
Soms kan ik ook een hele schaal komkommer en worteltjes op eten met zelfgemaakte knoflooksaus.
Mrijn schreef:NeverGiveUp schreef:Hoi hoi
Ik zat even de openingsposten te lezen, en vroeg me af,
is dit alleen voor de 30 days shred volgers?
Ik ga namelijk de 6 week sixpack doen, sterker nog ik begin over 10 minuten hihi.
Als dat zo is doe ik het zelf wel hoor, maar misschien is het hier twee 'programma' volgers door elkaar heen, geen idee
Nee, gaaf juist dat jij wat anders gaat doen. Ik ben super nieuwsgierig naar andere programma's van JM! Is dat ook dagelijks? En echt alleen maar buikspieroefeningen of ook cardio en krachttraining?
Mootje schreef:Druiven zitten barstensvol met suiker... Qua suikers zitten er in 10 druiven evenveel als in 1 appel.
Geharde palmolie is trouwens een transvet. Volgens mij moet er wel een pindakaas bestaan zonder transvet.
Joyce_ schreef:Wauw, net klaar met dag 1, ik sta versteld van mezelf. Beetje een klam voorhoofd en zere kuiten tijdens de laatste keer rope jumping, maar verder ging het eigenlijk allemaal wel. Ja, die laatste x crunches voelde ik ook wel, maar niet zo gigantisch dat ik moest huilen van ellende..![]()
En ik heb echt echt echt een héle slechte conditie en slappe spieren.. Viel me echt alles mee dus, hoewel mijn armspieren wel een beetje natrillen nu. Leuk, dit is wel vol te houden!! Ben benieuwd hoe ik er morgen over denk als de spieren beginnen op te spelen..