Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:24

raponsje wat ik net opnoemde zijn de enige ingeredienten.
pindas 85%, zonnebloemolie, gehardpalmvet en zout.
Zover ik weet geen suiker en toegevoegde zooi ( behalve het zout dan misschien?) :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:24

_Priscilla schreef:
Je mag gewoon hier mee kletsen hoor! Want vele gaan na de 30 dat shred verder met bijv 6 week sixpack. En het gaat ook over gezonde voeding , hartsikke handig dus :)

Leuk! Ik heb dat een beetje nodig anders stop ik na een paar dagen :')

Bij mij is het niet noodzakelijk, geen overgewicht of zo, maar wil een extra strakke buik voor de zomer.
Vind het gewoon leuk om ergens mee bezig te zijn en resultaat te zien. Ga zometeen even maten meten en foto's maken.

En gezonde eet tips vind ik ook altijd heel leuk, dus ik lees mee :D

_Priscilla

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:25

Gezellig :D

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:26

Zo, eerst gestrest vanwege mijn toetsweek die morgen begint, daarna snel gegeten, even viool kunnen spelen, daarna geshred (cardio was niet zo prettig, kreeg flinke steek door het zo vlak na het eten te doen := ) en daarna door naar een proefles yoga.
Nu helemaal ontspannen door die yoga maar nog wel even stressen voor de toetsweek. Morgen, vóór school denk ik shredden, level 2 dag 1, hopelijk ben ik dan goed wakker, heb ik voldoende energie voor de toetsen etc. :)

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:29

NeverGiveUp schreef:
Hoi hoi :wave:

Ik zat even de openingsposten te lezen, en vroeg me af,
is dit alleen voor de 30 days shred volgers?

Ik ga namelijk de 6 week sixpack doen, sterker nog ik begin over 10 minuten hihi.

Als dat zo is doe ik het zelf wel hoor, maar misschien is het hier twee 'programma' volgers door elkaar heen, geen idee :)

Nee, gaaf juist dat jij wat anders gaat doen. Ik ben super nieuwsgierig naar andere programma's van JM! Is dat ook dagelijks? En echt alleen maar buikspieroefeningen of ook cardio en krachttraining?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:29

MoonWencke schreef:
@NeverGiveUp: Er zijn een aantal mensen die tegelijkertijd ook van de 6 week sixpack meepakken. Gewoon hier blijven hoor! Kunnen we jou ook helpen motiveren en ik geloof dat er genoeg mensen zijn die erg benieuwd zijn naar de ervaringen en resultaten om te kunnen bepalen of ze hierna ook dit programma willen gaan doen :)

@Raponsje; maar welk fruit is er dan vergelijkbaar genoeg met bananen om eventueel de genoemde koekjes of 'pannenkoeken' te kunnen maken? :)

Appel - peer - ananas - perzik net wat je lekker vind.

Als je graag een fruitpannenkoek wilt hoef je het er ook niet perse in te bakken.
Gewoon een normale pannenkoek en vers fruit erin rollen:

Afbeelding

Nu heb ik zin in pannenkoeken met ijskouden perzik jam.. >;)

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:30

Sorry O:)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:31

Geen idee wat het is met mijn zwangerschap, het is hier buiten nu vrij koud en word sneeuw voorspeld.
Maar ik wil alles ijskoud eten en drinken. :')

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:35

Hhaha Raponsje , dat zou best wel is van je zwangerschap kunnen komen! Al moet ik zeggen dat ik ondanks de sneeuw ook gerust zin had ik een ijsje hoor :')

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:35

Raponsje schreef:
Bleekselderij met een laagje biologische pindakaas. Zo lekker.

Maar ik eet alles met biologische pindakaas.
Appel met pindakaas en honing - banaan met pindakaas - wraps met pindakaas en banaan.

Biologische pindakaas is goed voor je.
Goede vetten - geen toegevoegde suikers.
Verschild wel per merk - sommige merken beweren "goed" te zijn maar daar zit dan alsnog veel suiker in.
Durf niet te zeggen wat een écht biologisch merk in Nederland zou zijn.

Soms kan ik ook een hele schaal komkommer en worteltjes op eten met zelfgemaakte knoflooksaus.

Wat maakt ie biologische pinakaas beter voor je dan gewone pindakaas? Want ik dacht altijd dat het ongeveer
hetzelfde was behalve de manier waarop de ingredienten tot stand komen zegmaar...?

Oo knoflooksaus ben ik hélemaal gek op! <3
Maar eet ik meestal pas 's avonds als ik de deur niet meer uit hoef :P

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:36

Smoothie met bevroren fruit, yum!

Morgen ook maar weer een lading fruit kopen, heb alles alweer op gemaakt. Weet iemand hoe de druiven zijn nu?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:36

In échte biologische pindakaas zit geen suiker.

_Priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:37

Als die pindakaas die ik net noemde gezond is , wat mij wel lijkt, dan heb ik hier voor de nederlanders denk ik het goedkoopste alternatief :Y)
Gewoon helaes pindakaas van de aldi :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:46

Jaa de helaes pindakaas! Alleen al om die naam had ik m meegenomen :')

Hmm nu heb ik zin in een cracker pindakaas.. Morgen maar als ontbijt doen.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-13 23:48

Rebeljits de druiven zijn bij de ah in de aanbieding en ze zijn heerlijk :D heb een halve bak ervan op vandaag :P

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:06

@Mrijn, misschien krul/ trek je je tenen te veel op? Heb ik ook wel eens, en merk dan dat ik dat doe. Misschien volgende x op letten?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-13 00:08

Druiven zitten barstensvol met suiker... Qua suikers zitten er in 10 druiven evenveel als in 1 appel.
Geharde palmolie is trouwens een transvet. Volgens mij moet er wel een pindakaas bestaan zonder transvet.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:13

Pindakaas schijn je ook heel makkelijk zelf te kunnen maken :j
Even receptje opgezocht
Nodig:
- pinda's zoveel je wilt
- scheutje olie zonder smaak
- honing naar smaak

Hoe maak je het:
1. Doe de pinda's in de keukenmachine
2. Zet de keukenmachine aan en laat draaien, eerst worden de pinda's een soort van meel, maar al snel begint het semi-vloeibaar te worden, laat draaien totdat het glad is, roer af en toe door en schrap de randen af mocht het nodig zijn.
3. Als het nodig is/je wilt kun je ook nog de scheut olie/honing erdoor mixen.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:15

Mrijn schreef:
NeverGiveUp schreef:
Hoi hoi :wave:

Ik zat even de openingsposten te lezen, en vroeg me af,
is dit alleen voor de 30 days shred volgers?

Ik ga namelijk de 6 week sixpack doen, sterker nog ik begin over 10 minuten hihi.

Als dat zo is doe ik het zelf wel hoor, maar misschien is het hier twee 'programma' volgers door elkaar heen, geen idee :)

Nee, gaaf juist dat jij wat anders gaat doen. Ik ben super nieuwsgierig naar andere programma's van JM! Is dat ook dagelijks? En echt alleen maar buikspieroefeningen of ook cardio en krachttraining?

Zo ik ben klaar! :D

Kreeg gelijk een klacht van de buurvrouw door dat ik stamp maar die moet even niet zeiken hoor >;)

Ik heb geen idee. Bij 30 day shred is het heel duidelijk, elke tien dagen een level.
Deze weet ik niet. Maar ik ben in ieder geval begonnen, als ik eerst ga onderzoeken stelt het zolang uit.

Het was best leuk, heel erg gefocust op de buikspieren en de rug, dat is super. Oefeningen zijn ook te doen, niet dat je helemaal zen in evenwicht moet gaan.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:21

Volgens mij doe je 3 weken level 3, 5 dagen per week. Daarna level 2 voor 3 weken, 5 dagen per week. Correct me if im wrong :)

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:32

Mootje schreef:
Druiven zitten barstensvol met suiker... Qua suikers zitten er in 10 druiven evenveel als in 1 appel.
Geharde palmolie is trouwens een transvet. Volgens mij moet er wel een pindakaas bestaan zonder transvet.

Maar druiven zitten vol met druivensuiker en niet met tafelsuiker.
Dat is een heel verschil.

Van fruitsuiker hoef je echt niet wakker te liggen.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:33

Wauw, net klaar met dag 1, ik sta versteld van mezelf. Beetje een klam voorhoofd en zere kuiten tijdens de laatste keer rope jumping, maar verder ging het eigenlijk allemaal wel. Ja, die laatste x crunches voelde ik ook wel, maar niet zo gigantisch dat ik moest huilen van ellende.. :P
En ik heb echt echt echt een héle slechte conditie en slappe spieren.. Viel me echt alles mee dus, hoewel mijn armspieren wel een beetje natrillen nu. Leuk, dit is wel vol te houden!! Ben benieuwd hoe ik er morgen over denk als de spieren beginnen op te spelen.. :P

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:45

Joyce_ schreef:
Wauw, net klaar met dag 1, ik sta versteld van mezelf. Beetje een klam voorhoofd en zere kuiten tijdens de laatste keer rope jumping, maar verder ging het eigenlijk allemaal wel. Ja, die laatste x crunches voelde ik ook wel, maar niet zo gigantisch dat ik moest huilen van ellende.. :P
En ik heb echt echt echt een héle slechte conditie en slappe spieren.. Viel me echt alles mee dus, hoewel mijn armspieren wel een beetje natrillen nu. Leuk, dit is wel vol te houden!! Ben benieuwd hoe ik er morgen over denk als de spieren beginnen op te spelen.. :P

Ik had precies dezelfde ervaring haha.

Viel allemaal nog redelijk mee, had alleen een vuurrode kop. Komt omdat de oefeningen niet eindeloos doorgaan en je daarna gelijk doorgaat met een hele andere oefening.

Ik ben echt heel enthousiast, mams wil ook al mee doen :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:46

Wil jullie toch even een update geven! Poes is er namelijk weer! Hij zat ineens op de oprit!
Maar zag ook direct dat het niet goed was dus hij slaapt nu een nachtje bij de dierenarts! Morgen wordt er een foto gemaakt van zijn waarschijnlijk gebroken achterpootje!
Het is een heel raar verhaal want hij was namelijk niet koud! Eerder warm en hij zat zeker nog niet lang buiten, zelfs zijn vast was warm! Heel vreemd dus bij -10
Onze katten blijven dus een poosje binnen want ik vertrouw het gewoon niet!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 00:47

Fijn dat de poes er weer is, Sakkia! Inderdaad een vreemd verhaal, maar belangrijkste is dat ie weer terug is :(:)