Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_joellover_ schreef:Raponsje schreef:Ik wil best wat info uit typen voor in de nieuwe OP als daar interesse naar is.
Overigens: Nickolai: aflevering 2 van biggest loser seizoen 14 is die er al?
Waar kan je zo'n filmpje vinden?

Shredden na een dag werken en op stal bezig zijn = pittig. Cardio redde ik wel maar de buikspieroefeningen.. Damn. Loesss schreef:Dag 3 zit er bij mij op. Maar dude ik vond het echt zwaar vandaag... Maargoed heb hem nu wel gedaan. Misschien ook omdat ik mega honger heb ofzo. Merk altijd dat ik eerste 10 minuten echt grrrrr vind, maar daarna eigenlijk gaat het super snel!
Estera schreef:Dag 6 zit er op en het wordt makkelijker en makkelijker.
Ik ga eens even uitrekenen wat ik vandaag heb gegeten aan cal, want volgens mij eet ik veels te weinig.
was mijn laatste tussendoortje vergeten, ontzettende stressdag + overgwerkt en ontzettende honger! En ik moest nog post wegbrengen 3x raden wat daarnaast zit, juist een macdonalds (ik sweer je dat ik een bigmag mijn naam hoorde roepen!) en ik bleef maar denken: Nee kan niet, mag niet want dan krijg ik op mn kop in het topic
post afgegooit en naar huis gecrossed, 2 kaakjes en een appel naar binnengewerkt en snel Jillian aangezet.
. Normaal met groenten/vlees/aardappels pak ik gewoon meer groenten en maar weinig aardappels.