11AFotograaf schreef:Raar dat je er zoveel last van hebt als je ook magnesium slikt... Dat is de optimale manier om er juist vanaf te komen. Ik had er ook extra last van als ik bij de ouders van mijn ex was, die stoelen waren gewoon niet optimaal en als ik daar een paar uur in zat, dan ging het helemaal mis. Heb je toevallig andere stoelen of een andere houding waardoor het zou kunnen komen?
Ik ben trouwens sinds deze week BCAA aan het nemen voor mijn spierpijn en vermoeidheid en dat lijkt ook goed aan te slaan. Dit is een aminozuur dat ons lichaam niet zelf aanmaakt, maar onze spieren wel nodig hebben. Mijn fysio zegt dat dit vooral voor duursporters is, maar ik zie mijn werk als fotograaf i.c.m. mijn HMS ook als duursporten
Nee geen andere houding ofzo. Heel raar, wel stond mijn hoofd scheef maar dat is gecorrigeerd door de kinesiste afgelopen maandag. Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds deze week ( ook ondanks de magnesium) ineens erg moe ben ook. Ik lees overal dat ijzer kan helpen maar weet niet of je ijzer zomaar mag pakken? En combineren met alles. Pak dan magnesium maar wil ook starten met glucosamine terug, nog eens ijzer daarbij is dat schadelijk?
Is BCAA hetgeen sporters nemen? Denk dat ik dat ook geprobeerd heb maar kreeg daar hoofpijn van.