Lig hier al zo'n beetje de halve dag op bed. Lekker met laptopje erbij en paardenboeken die me interesseren. Merk dat ik hier veel meer tot rust kom dan bij m'n ouders. Hier heb ik echt een eigen kamer. Bij m'n ouders thuis heb ik geen eigen kamer. En das best erg wennen. Heb daar een bed op de studeerkamer van m'n vader en een bed bij hun op de zolder, maar daar is het stervenskoud. En daar gaat ook om de haverklap de telefoon of komen er mensen aan de deur die vreselijk ernstig doen. Hier niks. Heerlijk is dat.
Wat fijn dat je lekker tot rust komt op stal in je relaxte bed !
Kentaro
Geplaatst: 01-12-12 19:46
Wat klinkt dat heerlijk zeg!!!! Was vandaag ook echt wel weer om lekker in bed te blijven Laat je maar lekker verwennen hoor!! Het is je van harte gegund
Wow, wat klinkt dat als een lekker plekje! En ik denk dat jij (en ik) niet de enige bokkers zijn die zo gauw ze op stal komen een bepaalde rust hebben. Zo gauw ik op stal kom, valt alles van mij af. Wat heerlijk dat jouw staleigenaresse dit voor jou geregeld heeft!!! Hopelijk voorspoedigd dit je herstelproces en kun je weer vol goede moed de 2e chemo aan!
Heerlijk meid, lekker op stal en je even afsluiten van de rest, echt super dat er zo'n fijn plekje voor je gecreeërd is!
rainbow8
Geplaatst: 02-12-12 03:58
Heb alleen de berichten van TS gelezen....
Meis je bent heel sterk en wil je dan ook heel veel sterkte wensen. Heb wel een tip voor je, ik weet niet of het al gezegd is tegen je.... Tegen de misselijkheid en andere bijwerkingen zoals vermoeidheid ed, heb ik hele goede ervaringen met mariuanathee. Sommige mensen hebben aan een half kopje per dag genoeg en andere aan een heel kopje per dag....
hier verliep de zondag heerlijk rustig met een zonnetje en blije paarden. net al een gedeelte van mijn huis opgeruimd en de kerststad neergezet, volgende week als de Sint weg is, de kerstboom zetten. Heb jij ook kunnen genieten????
ik kwam je topic per toeval tegen. Ik heb de eerste paar en de laatste paar pagina's gelezen. Wat lief van je stal eigenaresse dat je bij haar een eigen plekje mag creeren. Ik wil je veel sterkte toe wensen. Griepprik lijkt je niet verstandig met een verminderde weerstand.
Hallo Esther, heb je een fijn weekend gehad? Ik hoop dat je lekker hebt kunnen genieten van je paardenbeest en die mooie omgeving. Hoe vinden je ouders het dat je nu ook een kamer hebt op stal? Ik kan me voorstellen dat jij het nodig hebt om behalve al die ernstigheid ook veel luchtigheid om je heen te hebben. Je wilt je niet alleen maar ziek voelen, je wilt je ook nog jezelf voelen. Wij zijn vandaag aan het knutselen geweest mijn zoontje en ik en ik ben blij met het resultaat. Ben benieuwd wat de krijger er van gaat vinden.... Zet m op meid, weer een nieuwe week voor de boeg. Hopelijk met veel zon zodat jij lekker wat vitamientjes en warmte op kan doen.
Ik ben nu weer even 'thuis' (bij mijn ouders). Raak anders veel te verwend daar op stal Heb een heerlijk weekend gehad. Morgen ben ik er wel weer een groot deel van de dag. Mijn ouders zijn wel blij dat ik daar ook een slaapkamer heb. Ze weten hoe vreselijk fijn ik het vind op stal en hoe graag ik daar ben. Vanochtend lekker paardjes naar buiten gedaan, hooi gegeven.. Pak me dan wel heel dik in hoor en ben dan ook niet heel erg lang buiten, maar gewoon net genoeg om even een frisse neus te halen.
Zo fijn dat je ook een plekje hebt bij je paardje! Echt gaaf dat de stal eigenaar dat je voor geregeld heeft
blokje
Geplaatst: 02-12-12 20:42
Goh wat ontzettend raar ik lees het topic vanaf het begin mee.
Niets dringt tot me door, ja je bokt naam komt bekent voor maar ik weet niet meer waarvan ik je ken. Ik zie je paard nog dringt er niets tot me door, dan je naam en ook dan besef ik het nog niet. En dan opeens de naam van je paardje. En dan opeens weet ik het weer.
Esther meid dat jij dit bent... Schrik er nu nog erger van. Leefde al zo met je mee en toen dacht ik je neit te kennen... Sterkte meid! Geniet van je paardje! Op de HB was je al veel met je lieve vriendinnetje bezig!
Ik denk dat je mij ook nog wel kent: Helga ik liep stage op de HB.
Sterkte meid ik leef enorm met je mee!
LiVetime
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-12 20:46
Ik herkende jou al wel Op de één of andere manier is jouw boktnaam me blijven hangen..