zou een hele mooie vervanger zijn voor ritalin o.i.d.
ben wel benieuwd naar de uitwerking er van,maar dat laat je vast nog wel weten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MilleniumK schreef:Bij het paardrijden heb ik er ook veel last van. Als de ene springtraining heeft en ik ben gewoon aan het dressuren, dan kan ik maar beter niet gaan rijden, of alleen buiten, want het lukt gewoon niet. Ik ben dan of te veel met mijn paard bezig, dat ik de omgeving niet in de gaten kan houden, of andersom, dat ik te veel let op iedereen en mijn eigen rijden de soep in loopt.. Met alle frustraties van iedereen erbij.....
zonnebloem18 schreef:Ik heb het niet helemaal zo maar weleens dat ik ergens heen ga en op een gegeven moment denk 'huh ben ik hier al' dan heb ik echt een heel deel niet echt bewust meegemaakt. Gebeurt meestal op weg naar mijn schoonouders of werk,routes die ik vaker rijd.
zonnebloem18 schreef:Op tijd eten en drinken gaat hier ook weleens mis, ik ben er heilig van overtuigd dat ik die signalen op 1 of andere manier kan blokkeren ofzo.
Ik probeer nu sowieso 's ochtends als ik beneden kom meteen iets te pakken, meestal melk of yogidrink en overdag een aantal koppen thee te drinken en dan meestal gaat het wel redelijk, maar vergeet is het 's ochtends is de rest van de dag meteen hopeloos.
Zelfde geldt voor eten, ik ben geen geweldige ontbijter dus meestal eet ik pas voor het eerst rond 10 uur.