Mijn vriend is deze morgen om 7 uur vertrokken en hij stuurt altijd een sms als hij aankomt op zijn werk rond half 8. Maar vandaag heb ik nog steeds geen sms ontvangen, hij reageert niet op e-mails, sms'en bellen, facebook. Ik maak me harde zorgen en weet met mijn zenuwen geen blijf. Zijn gsm is als een orgaan, zonder dat ding kan hij niet overleven dus daarom stress ik zo hard, hij antwoord altijd binnen het half uur.
Zucht, heb wat opbeurende zinnetjes nodig .
Dani
Geplaatst: 26-08-13 14:10
Misschien is zijn telefoon leeg of kwijt. Maar eerlijk is eerlijk, ik zou ook stressen in zo'n situatie, het is gewoon niet fijn als je niet weet of alles in orde is. Anders bel je even naar zijn werk of hij er gewoon is, is dat een mogelijkheid?
Dat ding laadt elke avond op dus dat lijkt hoogst onwaarschijnlijk. Kwijt, is ook zeldzaam maar daar geloof ik dan meer in. Heb geen nummer van het bedrijf en vind op internet enkel dat van het hoofdkantoor in Japan.
Dani
Geplaatst: 26-08-13 14:19
Wat naar. Staat er ook geen nummer op goudengids.nl?
Kan het niet zijn dat hij het gewoon een keertje vergeten is ? 't Blijft wel een man natuurlijk Vind het sowieso al knap dat hij dat normaal dagelijks doet ...
Maar dan zou die toch wel moeten reageren op mijn 5 andere berichtjes ? Ha ik vraag het altijd omdat ik me echt zorgen maak (door vroeger gebeurtenissen) als ik even niets van iemand hoor. Momenteel steek ik het in mijn hoofd dat zijn belwaarde op is e de telefoon niet kon opnemen vanwege drukte ofzo. Daar ben ik nu even zoet mee
Nog steeds niets, ga nu even naar de buren. Want mijn computer doet overuren en ik staar me blind op de seconden. Klein beetje afstand gaat goed doen, wacht al de hele dag achter dan ding.