Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LoveUggs schreef:Kom nu ineens dit topic tegen..
Ikzelf zit ook bij een psycholoog.
Vroeger heel heel heel erg gepest, en kan nog steeds niet met alle gevoelens omgaan.
Tegenwoordig als ik boos ben, uit dit zich heel erg in agressie, en wil ik regelmatig mijn ouders of broertje slaan... (andere dierbare dan weer niet? Waarschijnlijk omdat mijn ouders en broertje altijd in mijn leven zullen zijn, en dat is bij een ander niet zeker..) Nogsteeds vecht ik tegen mijn verleden, en elke keer als ik een stapje vooruit ga, ga ik er weer 2 achteruit... Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan. Slik zelf niks ofzo...
Ze flipte ' em nogal. Was compleet woest over het feit dat ik niet zo snel mogelijk weer af wil rijden.
.
) de oorzaak is van veel dingen waar ik (op persoonlijk gebied) tegen aan loop. Daarom accepteert ze het niet. Ik ben altijd (sinds het besef er is, dat dat de enige manier is om er mee om te gaan iig
) lief en aardig geweest om dit soort problemen te voorkomen, en het is een van de redenen waarom ik nooit eerder 'hulp' heb kunnen zoeken. Maar over 3 weken ben ik het huis uit en vogelvrij
Als ik een bijbaantje vind heb ik icm mijn studielening een volwaardig maandsalaris, dus dan ben ik ook niet meer afhankelijk van haar financiele zorg en kan ik doen en laten wat ik wil. Met haar goedkeuring of zonder.
Kan de besten overkomen.... Gewoon hierna weer je keiharde best doen en voorzetten waar je mee bezig bent en je niet uit het veld laten slaan
. Dan heb je later alsnog genoeg referenties waar men U tegenzegt
Niet echt bokt-waardig om nu op te schrijven wat er allemaal in mijn hoofd omgaat..