Ik laat aan de binnenkant van mn rechter onder arm een paardenhoofd tatoeëren.
Dit word mn eerste tatoeage, dus ben erg benieuwd!
Deze laat ik zetten, maar dan allen het hoofd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SaraSindy schreef:ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt om volgende week dinsdag een tatoeage te laten zetten.
Ik laat aan de binnenkant van mn rechter onder arm een paardenhoofd tatoeëren.
Dit word mn eerste tatoeage, dus ben erg benieuwd!
Deze laat ik zetten, maar dan allen het hoofd.
[ Afbeelding ]
Yolien schreef:Hoe je hem om gaat laten zetten. Daar bedoel ik mee.
Als jij je hand open op tafel legt, zie jij het paard dan onderste boven of "goed".
Ik heb mijn tattoo op de binnenkant pols en heb deze voor mezelf goed omgezet. Met andere woorden, ik zie hem altijd juist, als ik hem aan anderen laat zien, zien hun het ondersteboven".
Ik vraag dit omdat ik dit een nogal grote afbeelding vindt dit er naar mijn mening vreemd uitziet ondersteboven.
Ik ga donderdag trouwens Eindhoven bellen, ik wil nu weten wat ik het beste kan doen, want het kriebelt me veel te veel.
lieveli schreef:Yolien schreef:Hoe je hem om gaat laten zetten. Daar bedoel ik mee.
Als jij je hand open op tafel legt, zie jij het paard dan onderste boven of "goed".
Ik heb mijn tattoo op de binnenkant pols en heb deze voor mezelf goed omgezet. Met andere woorden, ik zie hem altijd juist, als ik hem aan anderen laat zien, zien hun het ondersteboven".
Ik vraag dit omdat ik dit een nogal grote afbeelding vindt dit er naar mijn mening vreemd uitziet ondersteboven.
Ik ga donderdag trouwens Eindhoven bellen, ik wil nu weten wat ik het beste kan doen, want het kriebelt me veel te veel.
Bij 'mijn' shop zetten ze tattoos niet ondersteboven. Ik vind het ook niet mooi.