Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dreamy schreef:Lente schreef:Dank je, die bedoelde ik inderdaad!
Vind dat erg mooi maar hmm... ik vraag me een beetje af wat mensen er voor reactie bij hebben zeg maar.
Ik heb ook een conch, niemand die het opvalt
tessa_brian schreef:Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een vraagje.
Heb mijn helix nu ongeveer 5 jaar, zag er altijd netjes uit. Alleen afgelopen zomer heb ik er per ongeluk een 1.6 piercing door geduwd.
Pijn, onsteken.. piercing er uit en met mijn oude vergeleken, die was dus 1.4. Oude er terug in gedaan en hij was snel weer rustig alleen er zit nu wel een bult achter en die gaat dus niet weg. Zijn er nog manieren om die toch nog weg te krijgen of blijft dit zo?
Yelizaveta schreef:Hee, ik ben van plan dit dingetje te bestellen https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... ertion-pin Maar die maat, ik heb nu een 8mm en ik ben van plan naar 10mm te stretchen, moet ik dan 8mm of 10mm pakken? Sorry voor m'n domme vraag
joyce2 schreef:Vraagje: Ik ben een aan het snuffelen in de BAF shop en daar zie ik af en toe het volgende voorbij komen: 1/4" wearable of Approximate 3/8" wearable. Wat houdt dit in?
Adamootje schreef:Dreamy schreef:Ik heb ook een conch, niemand die het opvalt
huh???? Echt???? Nooit gezien joh!
![]()
Kreeg afgelopen week meerdere keren de vraag waarom ik een piercing heb laten zetten in mijn tragus... Om de wereld te verbeteren, nou goed?!
joyce2 schreef:Ah super! Ik wou earskins bestellen van Kaos omdat die bij mij echt prachtig mooi aangesloten zitten. Bij AOP heb je verder geen keuze tussen verschillende draagvlakken, dus ik wist niet goed wat ze bedoelden en welke ik moest kiezen. Maar dan ga ik voor de 1/4, thanks!
Dreamy schreef:Ik denk dat je helix een of ander iets heeft geraakt, waardoor je nu bent gereset!
Myryana schreef:joyce2 schreef:Ah super! Ik wou earskins bestellen van Kaos omdat die bij mij echt prachtig mooi aangesloten zitten. Bij AOP heb je verder geen keuze tussen verschillende draagvlakken, dus ik wist niet goed wat ze bedoelden en welke ik moest kiezen. Maar dan ga ik voor de 1/4, thanks!
Even tussendoor bij AOP kan je alleen de 5/16 (8mm wearable) kopen volgens mij.. de 1/4 (6mm) is het kleinste en voor sommige te klein. Als je al earskins hebt die goed aansluiten raad ik je aan even het draagvlak te meten daarvan.