[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miekemuis_

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:09

Lost de lijm waarmee steentjes ed. Vastzitten dan niet op?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 17:53

Als mijn gaatjes genezen zijn ontsmet ik mn sieraden niet. Als er een beetje troep op mijn sieraden zit maak ik dat gewoon schoon met een vochtig doekje, eventueel met een beetje zeep erop. Ik heb ook een tijdje van die desinfecterende doekjes gekregen wanneer ik piercings bestelde en die gebruikte ik ook om mijn piercings mee schoon te maken.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:02

Dreamy schreef:
Lente schreef:
Dank je, die bedoelde ik inderdaad!

Vind dat erg mooi maar hmm... ik vraag me een beetje af wat mensen er voor reactie bij hebben zeg maar.

Ik heb ook een conch, niemand die het opvalt :=

:wow: huh???? Echt???? Nooit gezien joh! _O-

Kreeg afgelopen week meerdere keren de vraag waarom ik een piercing heb laten zetten in mijn tragus... Om de wereld te verbeteren, nou goed?! >;)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:08

_/-\o_
Die ga ik ook gebruiken denk ik, krijg vaak 'waarom heb je die piercing onder je sleutelbeen', wat een vraag, 'Nou toevallig omdat ik het daar leuk vind uitzien' :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-13 20:45

Adamootje schreef:
Dreamy schreef:

Kreeg afgelopen week meerdere keren de vraag waarom ik een piercing heb laten zetten in mijn tragus... Om de wereld te verbeteren, nou goed?! >;)

Hahaha die moet ik echt onthouden!!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:59

Oke, aangezien ik niet uit kan leggen wat cat eyes zijn.. het komt inderdaad het meeste in de buurt van Anti eyebrow (maargoed, antieyebrow is ook nogal een breed begrip).

Ik ben er nog niet over uit, omdat ik bang dat het te druk wordt. Sowieso alsik het ga doen, duurt het nog een tijdje, omdat ik mijn piercer niet vaak zie. :)

Afbeelding

Ik wil er dan wel een aan allebei de kanten, ook goud, en kleine bolletjes. Sowieso met een 1.2 staafje.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 15:18

tessa_brian schreef:
Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar ik heb een vraagje.

Heb mijn helix nu ongeveer 5 jaar, zag er altijd netjes uit. Alleen afgelopen zomer heb ik er per ongeluk een 1.6 piercing door geduwd 8)7 .
Pijn, onsteken.. piercing er uit en met mijn oude vergeleken, die was dus 1.4. Oude er terug in gedaan en hij was snel weer rustig alleen er zit nu wel een bult achter en die gaat dus niet weg. Zijn er nog manieren om die toch nog weg te krijgen of blijft dit zo?

Klinkt als een abcesje. Die dingen zijn nogal hardnekkeig. Het is sowieso belangrijk dat je er een staafje inhoud, zodat eventuele troep er altijd uit kan komen.
Ik had het zelfde met een oorpiercing. Ik heb toen met een steriele naald het abces opengeprikt, een piercing er door heen gedaan, en goed verzorgd. Een klein bultje blijf ik wel houden, maar hij is wel stukken kleiner.

Alleen hier zou ik niet zelf mee aan gaan klooien. Als je het echt vervelend vind, even bij de shop gaan vragen!

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:47

Oke bedankt voor de tip! Zal er eens naar laten kijken.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:36

Vraagje: Ik ben een aan het snuffelen in de BAF shop en daar zie ik af en toe het volgende voorbij komen: 1/4" wearable of Approximate 3/8" wearable. Wat houdt dit in?

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:56

Gister m'n navelpiercing laten zetten :D Alleen nou werd me verteld dat ik uniqura zeep moest halen (een pompje). Dus ik naar de etos, hebben ze daar 4 verschillende soorten :+ Maakt het uit welke ik haal? (heb gister de paarse meegenomen, maar weet niet of dit nu wel de goede is...)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:57

Je moet de Balance hebben.Dat is idd de paarse, klopt dat?

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:15

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:17

Lous schreef:
Je moet de Balance hebben.Dat is idd de paarse, klopt dat?

Ja dat is de paarse! Nou heb ik toch toevallig de goede meegenomen :D

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 20:41

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 22:42

Ik hoop dat je eerst naar 9mm stretched en niet gelijk van 8 naar 10.

joyce2 schreef:
Vraagje: Ik ben een aan het snuffelen in de BAF shop en daar zie ik af en toe het volgende voorbij komen: 1/4" wearable of Approximate 3/8" wearable. Wat houdt dit in?

dat is het draagvlak, in hun faq staat hoe groot in mm dat is. 3/8 is 10mm normaal draagvlak, 1/4 vind ik fijn voor earskins.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:31

Ah super! Ik wou earskins bestellen van Kaos omdat die bij mij echt prachtig mooi aangesloten zitten. Bij AOP heb je verder geen keuze tussen verschillende draagvlakken, dus ik wist niet goed wat ze bedoelden en welke ik moest kiezen. Maar dan ga ik voor de 1/4, thanks!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 23:57

Adamootje schreef:
Dreamy schreef:

Doos..
Vorige keer was je ook al zo verbaasd, waarna ik hem je heb laten zien :') .. en nu ben je het alweer vergeten,..

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 23:11

Ik zag dat je het al veel eerder in dit topic had vermeld, en toen had ik er ook al op gereageerd. Help me, ik wordt vergeetachtig. :+

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 07:55

Ik denk dat je helix een of ander iets heeft geraakt, waardoor je nu bent gereset! :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:20

joyce2 schreef:
Ah super! Ik wou earskins bestellen van Kaos omdat die bij mij echt prachtig mooi aangesloten zitten. Bij AOP heb je verder geen keuze tussen verschillende draagvlakken, dus ik wist niet goed wat ze bedoelden en welke ik moest kiezen. Maar dan ga ik voor de 1/4, thanks!

Even tussendoor bij AOP kan je alleen de 5/16 (8mm wearable) kopen volgens mij.. de 1/4 (6mm) is het kleinste en voor sommige te klein. Als je al earskins hebt die goed aansluiten raad ik je aan even het draagvlak te meten daarvan.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 10:52

Dreamy schreef:
Ik denk dat je helix een of ander iets heeft geraakt, waardoor je nu bent gereset! :')

Ik heb mijn helix al heel en heeeeel lang niet meer hoor. :p Die was er al uit voordat ik jou kende. Ik heb nu een tragus laten zetten. :P Maar zal dat het probleem zijn, denk je? Ik zal even navragen bij de piercingshop of het gebruikelijk is om na het piercen aan geheugenverlies te lijden.

Ik had gisteren tijdens het schoonmaken opeens het balletje van de tragus in mijn handen. Ik krijg hem naar mijn idee niet strak genoeg vast, dus ga vandaag even naar de piercingshop om hem strak te laten draaien.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 12:03

Myryana schreef:
joyce2 schreef:

Even tussendoor bij AOP kan je alleen de 5/16 (8mm wearable) kopen volgens mij.. de 1/4 (6mm) is het kleinste en voor sommige te klein. Als je al earskins hebt die goed aansluiten raad ik je aan even het draagvlak te meten daarvan.

Oh, goed dat je het zegt! Omdat ze echt exact om mijn gaatje heen vallen en er verder niets uitsteekt/overhangt, ging ik er eigenlijk vanuit dat het de 1/4 zou zijn. Maar heb net ff AOP gecheckt en daar staat bij dat het draagvlak 8mm is.

Ik moet dit soort dingen eigenlijk ff ergens opschrijven, wel handig voor als ik in de toekomst weer een keer moet bestellen want dan ben ik het geheid weer vergeten, haha.

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 18:30

Vandaag mijn piercing aan laten draaien, want hij zat los. Nou, ik weet zeker dat ik die voorlopig niet meer los zal krijgen. :+ Ik heb mijn pokerface op kunnen zetten, maar van binnen deed ik: €&@)#%^!!! Tjonge, dat was geen prettig gevoel. Mijn oor bloedde en bonkte, maar hij zit nu dan toch echt weer vast. De piercer zei dat de piercing er goed uit zag, niet ontstoken. :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 19:21

Ik heb het fijne probleem dat door lompigheid van mijn kant mijn oor is gaan bloeden en irriteren. Ik had ze naar 8 mm gestretched zonder problemen vorige week en wilde er een 6 mm houten plug in doen met een flare van 2mm. Dus ik die tijdens school ingedaan, niks aan het handje, oortjes waren blij. Wil ik ze als ik thuis ben uit doen, gebeurd dat iets te ruw en huppakee een open randje..

Ik heb gewoon pech dat mijn oortjes super gevoelig zijn, heb ze 2x per dag gemasseerd met jojoba olie en zal wel zien hoe het vordert. Ben er alleen niet zo blij mee :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 20:42

Sjiiit, balen Unoo!!

@Adamootje: Dat klinkt alsof ze flink hardhandig bezig zijn geweest, als het begon te bloeden.