Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Ik kwam een artikel tegen op mijn zoektocht naar een koude maaltijd recept.
http://dukandieet-forum.nl/?p=573
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat jullie hiervan vinden...
Oh en als iemand nog een lekkere maaltijd weet, ik ga vanavond met vriendlief bij het water eten, we gaan straks langs de supermarkt en dan meteen door. Salade zou kunnen, maar heb ik vandaag weinig trek in
DjunDjun schreef:Mag ik hier ook even komen binnenvallen?
Ik ben sinds anderhalve week begonnen met afvallen. Ik wil er zowiezo 16 kilo af hebben, het liefst 20.
Ik beweeg zo'n 3 uren per dag, een uur en een kwartier fietsen (=20 km) en een uur en 3 kwartier lopen.
Ik eet:
O - 2 bruine boterhammen met jam/gestampte muisjes
T - appel
L - 2 bruine boterhammen met jam/gestampte muisjes
T - 2 bruine boterhammen, appel en banaan, soms een stukje indische cake
A - vlees met groente en aardappelen
T - halve galiameloen, ook wel eens een hele (ja gek op meloen, vooral met dit weer)
Ik ben de eerste week 2,3 kilo afgevallen. Ik ga zaterdags op de weegschaal, dus ik ben benieuwd.
Wel eet ik in het weekend een keer wat lekkers. Dus bijvoorbeeld zaterdags een keertje patat en zondagavond een bakje chips.
Misschien dat jullie nog meer tips hebben?
chipieke schreef:Ik verwacht ofwel emo-vreetbuien ofwel emo-ik-heb-geen-zin-om-te-eten-buien...
Morgen wordt mijn Amore ingeslapen en ben er eerlijk gezegd nu al ziek van...
A_man schreef:die zijn lekker he davina, welk fruit gebruik je der voor ??
ik heb het wel eens met mango, aardbeien framboos gemaakt.. erg lekker! en gebruik je dan melk erbij?