Vandaag les 12 gedaan en ging goed. Soms kan ik ook niet wachten om te gaan lopen. Ik denk als ik dat heb maar even op de crosstrainer ga dat ik toch even mijn energie kwijt kan.
Iemand trouwens ervaring met het schema van Renate wennemars? Kwam m net tegen en heb m ff voor de lol op de iphone gezet. Stel dat ik morgen ff een rustige dag wil ivm enkel die nu nog niet zo lekker voelt wil ik les 1 van haar lopen om eens te kijken hoe dat is.
Ik hou het weekend nu echt rust, als het zo blijft ga ik naar de huisarts. Ging beter, maar de laatste 2 dagen is het ineens weer erger.... begin me nu wel zorgen te maken
Hoihoi! Ik ben vandaag ook begonnen met start to run Heb hiervoor wel gemiddeld 1x per week wat 'hardgelopen'', maar vond de eerste les alsnog redelijk pittig
Ik ren wel met gymschoenen.. Redelijk lompe gymschoenen.. Denk dat dat het best zwaar maakt of niet? Merken jullie veel verschil met hardloopschoenen?
Ik vind start to run wel erg leuk. Het motiveert me wel
Jaa! Hardlopen! Sinds wij een project op school hebben gehad ben ik er weg van Helaas heb ik wegens een ongeluk van vorige week, erg laat van m'n knie en mag ik 5/6 weken mijn knie niet overbelasten dus kan ik niks op dit moment ..
Nou ik doe ook ff niets meer vrees ik. Bult is er nog steeds, pijn is wel wat minder maar goed ik heb mijn voet ook een stuk minder belast als gisteren. Blijf koelen met icegel en als het maandag niet minder is toch ff langs de dokter voor de zekerheid. Tis ook zo'n stomme plek, niet bij de enkel maar ook niet echt bij mijn hiel. Voor de zekerheid even een enkelband om zodat ik niet te zwaar kan belasten. Net wel mijn paard gereden, niemand anders had tijd dus toch zelf gereden, gelukkig had ze een goede dag haha Dus tja lui weekend verder vrees ik!
Mag ik me hier nog aansluiten? Ik ben sinds een tijdje weer gestart met start to run. Gaat goed! Ben bij les 16 geloof ik. Maar tot nu toe nog niet echt problemen tegen gekomen. Het is wel erg lekker om te hardlopen vind ik. En binnen een uurtje ben je weer terug en voel je je erg goed! Dus hopelijk kan ik het even volhouden!
Hallo alle nieuwe mensen vandaag rustige dag gehad me moeheid komt er echt uit nu ik vakantie heb maar had ook afgelopen nacht zware migraine aanval en heb zwaar onstoken oog morgen weer lopen
Net op tijd terug voor de regen. Net rondje van 5 km gelopen, ongeveer 30 minuten over gedaan dus redelijk tevreden. Verder vandaag rustig dagje. Paardje ff rijden vanmiddag.
Ik ben gisteren wezen lopen, les 8 van Evy. Drukte ik halverwege op het 'begin opnieuw'-knopje toen ik over mijn broek wreef. Oeps! Het was echt superonhandig, want ik wist niet hoe ver ik was enzo. Hopen dat les 9 wel gewoon gaat lukken, anders doe ik les 8 nog maar een keertje.
Nou hier komt het met bakken uit de lucht dus geen lesje rennen voor mij. Beetje regen vind ik geen probleem maar een bui waarbij je binnen 3 minuten doorweekt bent gaat wat te ver...
Nou, ben er nog niet aan toegekomen.. En ben ook eigenlijk veelste bang dat m'n knie weer lastig gaat doen
liza_x
Geplaatst: 24-06-12 14:40
Weet iemand of er veel verschil is tussen de 2006 en 2011 versie van start to run?
Anoli
Geplaatst: 24-06-12 14:46
liza_x schreef:
Weet iemand of er veel verschil is tussen de 2006 en 2011 versie van start to run?
Geloof dat de 2006 versie wat sneller opbouwt en uiteraard oudere muziek heeft.
CaroR
Geplaatst: 24-06-12 16:03
Hallo!
Ik had een vraagje ivm de start to run lessen. 4 weken geleden, zat ik ongeveer aan les 24 van de 30. Maar door de examens ben ik dus denk ik meer dan een maand gestopt met lopen. Hoe start ik nu terug het beste met het schema? Ik neem aan dat gewoon verder gaan met het schema niet het beste is?