[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:07

Heb vrijdag een tattoo op mijn arm laten zetten, nu heb ik het idee dat ik met droog deppen en insmeren wat inktkorreltjes los zie komen.. is dit normaal??

Afbeelding

Yasmine

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:19

Ja hoor, dat zijn gewoon schilfers. Dat is volledig normaal. Gewoon blijven smeren maar die schilfers er niet af trekken.

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:27

Gelukkig! :)

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 10:31

Ik heb twee tattoeages, en ik wil nu een derde.

Binnenkant rechterpols. Ik wil iets dat te maken heeft met vriendje, maar niet zijn naam (al heeft hij een prachtige naam, maar goed, we kennen allemaal de 'nooooit de naam van een partner! theorie)

Dus ik zocht iets dat te maken heeft met Vriendje en te maken heeft met liefde, want Vriendje is 1 bonk liefde. Na lang denken heb ik nu een begin van een idee.
Het woord liefde in de taal van vriendje.

Dit zou 'Cinta' worden, prachtig woord ook, vind ik :) .
Maar goed, daar is het idee tot nu toe gestrand... Welk lettertype... alleen het woord, of 'decoratie' er omheen... kleur, zwart. Ik weet het echt niet.
Heb al uren op tattoeage-lettertype-generators zitten kijken, maar het is lastig:
http://www.tattoodesign.com/tattoo_lett ... page_1.php

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 12:22

Diana, mooie tattoo! De rest trouwens ook :D

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:23

@ jolien erg mooi, zou dit ook kunnen Strong love lost love

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:28

@ Diana14, welk lettertype heb jij gebruikt?

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:32

Daar ben ik ook erg benieuwd naar!

Wil toch een tattoo aan de zijkant van mijn rug laten zetten met de tekst Life without regrets.

Mooie tattoo's komen voorbij zeg! :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 13:40

Ook ik als stille meelezer ben benieuwd! Ik heb met mezelf afgesproken dat zodra ik mijn streefgewicht heb bereikt, ik eindelijk mijn gewilde 'Wingardium Leviosa' mag laten zetten :j ik ben alleen nog niet uit het lettertype.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:05

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 14:22

Ik vind die van jou zo gaaf Yasmine! Wingardium Leviosa heeft voor mij zoveel betekenissen dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen :') Ook bij mij heeft Harry Potter een stempel gedrukt op het grootste gedeelte van mijn jeugd. Inclusief de films van mijn 8e tot mijn 19e. Ieder jaar (op 2 uitzonderingen na, toen was het volgende boek nog niet uit) heb ik van mijn opa en oma het volgende boek gekregen voor kerst. Het is voor mij dus ook een herinnering aan hen. Daarnaast heb jij in dit topic eens een beschrijving gegeven van wat de betekenis van je tattoo voor jou was en daar kon ik me zo erg in vinden dat het mijn wens voor een HP tattoo alleen maar versterkte :j De keuze voor de spreuk Wingardium Leviosa is ontstaan omdat ik, naast dat ik het een prachtige 'zin' vind, al tijden gefascineerd ben door de zin 'Alis volat propriis', maar die tekst inmiddels op nummer 1 in de lijst 'meest gezette tattoo's' lijkt te staan. En natuurlijk, je doet het voor jezelf, maar dat bleef toch in mijn hoofd spelen. De 'betekenis' van Wingardium Leviosa (het is immers een mix van Engels en Latijn dus echt een betekenis kan je het niet noemen) komt aardig overeen met Alis Volat Propriis :)
Zoals ik in mijn vorige post zei wil ik hem laten zetten zodra ik mijn streefgewicht heb bereikt na jaren lange strijd gevoerd te hebben met mijn gewicht. Het 'zo licht als een veertje' idee maakt de wens van deze tattoo voor mij helemaal af :)

Johanna01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:19

Tutti_Frutti schreef:
deze is wel heel flauw:
[ Afbeelding ]

Cameltoes! _O-

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 16:53

negerzoen, erg mooi idee! Om die redenen vind ik expecto patronum ook erg mooi. (het betekend geloof ik iets van verwacht een beschermer oid)
en yasmine, vind jou tattoo nog steeds de mooiste die ik ooit gezien heb!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:00

Ik kan me hier ook eindelijk melden! :D Nog geen tattoo, maar wel de plannen, en nu dan echt!
Er komen hier echt ontzettend veel mooie dingen voorbij zeg! Wauw. :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:08

Die betekenissen achter HP tattoo's zijn wel heel mooi! :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:53

'Alis volat propriis' heeft vriendin van me op haar rug staan, tussen de schouderbladen met een vogeltje eronder. Heel mooi :j

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 21:12

Dieuwke_ schreef:
'Alis volat propriis' heeft vriendin van me op haar rug staan, tussen de schouderbladen met een vogeltje eronder. Heel mooi :j

Klinkt mooi, foto toevallig?

Ik zag hier ook iets over het Indische woord 'Cinta' ?
Ik vind dat ook echt een heel mooi woord voor een tat (ben zelf ook deels Indisch), maar ik ken een meisje die zo heet en dan lijkt het net of ik haar naam heb staan :')
Zelf wil ik ook nog iets in het Indisch (nee het is niet verslavend)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:06

Ik wil ook nog steeds graag een HP tattoo. :') Ook om veel verschillende redenen inderdaad, ik vind het zinnetje: "It's real for us" heel mooi. Dat is wat een jonge Snape tegen een jonge Lily zei toen hij het over de brief van Hogwarts had.

Omdat ik eerst nog andere tattoo's in de planning heb staan, heb ik onze Polocrosse vereniging "Fianto Duri" genoemd. :+:

Doriine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:12

pff vervelend dit ik heb heel mn tattoo al helemaal uitgedacht , zegt vriendlief dood leuk ; vind het eigenlijk niet mooi. haha

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 00:21

Dyphusion schreef:
Ik kom hier ook even binnenvallen met een vraag. Ik weet dat als je een tattoo neemt op bijvoorbeeld je arm en dat hij uitrekt als je dikker wordt, maar gebeurt er ook iets met een tattoo die op je arm staat en je valt af?

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:06

Lijkt me afhankelijk van de mate waarin je afvalt? Als dat bij wijze van spreke dertig kilo zou zijn lijkt het me dat je tatt dus idd zal veranderen ja. Teken iets op een uitgetrokken ballon en laat daarna de ballon los, dan is je tekening ook gekrompen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:42

xNathaliee schreef:
Dieuwke_ schreef:

Klinkt mooi, foto toevallig?

Ik zag hier ook iets over het Indische woord 'Cinta' ?
Ik vind dat ook echt een heel mooi woord voor een tat (ben zelf ook deels Indisch), maar ik ken een meisje die zo heet en dan lijkt het net of ik haar naam heb staan :')
Zelf wil ik ook nog iets in het Indisch (nee het is niet verslavend)

Cinta, that was me. Als een soort ode aan Ambonees vriendje. Hij vindt het gelukkig zelf een heel mooi idee.
Denk dat ik.het gewoon heel simpel ga houden. Mooi lettertype en verder geen versiersels. Dat kan altijd nog.

Ik las ergens dat polstattoos tricky zijn ivm de hele dunne huid?
Heeft iemand daar ervaring mee?

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:45

Doriine schreef:
pff vervelend dit ik heb heel mn tattoo al helemaal uitgedacht , zegt vriendlief dood leuk ; vind het eigenlijk niet mooi. haha

Een tattoo is iets heel persoonlijks, je zet hem uiteindelijk toch voor jezelf. Dus dat jíj hem mooi vind is het belangrijkste. :)

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 07:47

Kijk eens op dafont.com daar staan ontzettend veel lettertypes op, daar heb ik de mijne ook gevonden :)

Blijf het raar vinden met smeren.. dat er zwarte korrels vanaf gaan maar me tat gewoon mooi blijft :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 08:07

Dyphusion: ik weet niet of je wil afvallen en een tattoo wil nemen, maar misschien is het een gave "beloning" als je bent afgevallen?