Skessa_ schreef:De ervaringen met Chanel lak zijn wisselend.
Het ligt vooral aan de conditie van je eigen nagels die er voor zorgt of lak langs blijft zitten of niet.
En dan ook nog welke base en topcoat je gebruikt.
Oh ja dat zowieso ik gebruik een basecoat van Trind en een topcoat van de Hema en dan blijft het met gemak 2 weken zitten.

voor over heb
.

Heb al gezocht met dat zoekbalkje, maar daar kwamen alleen maar van die lakjes uit die je op internet kan bestellen. Ik wilde weten wat nou een goede topcoat is die je gewoon bij de Kruidvat/Etos/Trekpleister/enz kan kopen. Ik heb nu alleen maar van Essence maar hoe dun ik ook lak, er komen altijd luchtbelletjes onder (vooral die met dat gellook effect is erg
). Tot een eurotje of 8, wil niet teveel uitgeven aan gewoon een transparant lakje.
). Dus vandaar dat ik voor drogisterijmerken vroeg, internet duur weer zo lang. Maar kan altijd even verder kijken naar echt goeien als ik eenmaal een fatsoenlijke topcoat heb van de drogist die geen belletjes achterlaat.
Heb die laatste nog niet zo lang, en heb alle keren dat ik hem op had latex handschoenen aangehad dus daar kan het misschien ook door komen.
Vandaag even bijde Kruidvat geweest en daar de Essence Nail Color 3D gekocht, is met twee van die laagjes. Dus net maar even geprobeerd. Zie hier zo veel leuke dingen langskomen, maar ik ben nog niet zo handig ermee