Nagellaktopic 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 14:37

Skessa_ schreef:
De ervaringen met Chanel lak zijn wisselend.

Het ligt vooral aan de conditie van je eigen nagels die er voor zorgt of lak langs blijft zitten of niet.
En dan ook nog welke base en topcoat je gebruikt.

Oh ja dat zowieso ik gebruik een basecoat van Trind en een topcoat van de Hema en dan blijft het met gemak 2 weken zitten. :)

Caroline90

Re: Nagellaktopic 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:28

Ik heb nu een doorzichtige nagellak van maybelline als base en topcoat. als deze op is wil ik ook over op Trind basecoat. maar Suuskipje maakt t dan niet uit welk merk nagellak je er dan als kleur opdoet dat t zo lang blijft zitten of is die van Chanel dan uitermate goed?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 16:49

Nee het ligt aan de conditie van je nagels.

Voorbeeldje Anc en ik hebben veel dezelfde lak. Bij haar blijft het vaak een week zitten zonder beschadigingen, terwijl er bij mij na 2, 3 dagen beschadigingen opzitten.

Het is echt niet zo dat Chanel nagellak ineens bij iedereen 2 weken blijft zitten. Ligt aan je eigen nagels.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 17:54

MyLittleLove schreef:
Gellak is wel verschrikkelijk voor je nagels. Dat is mij gezegd en eigenwijs dat ik ben heb ik het toch laten doen van het merk Orly. Kapotte nagels, heeft lang geduurd voordat ze weer gezond waren ;)

Voor mij was het ook eens maar nooit weer! Had erg mooie nagels want lakte toen nog niet zo veel. Het heeft erg lang geduurd voor ze weer in betere conditie waren.

Trind basecoat ben ik ook erg benieuwd naar! Heb hem gister online besteld. En de snel drogende topcoat van Essie kan ik deze week als het goed is ook ophalen. Het word hier maar eens in de 6 weken aangevuld -O-

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 21:30

Als ik eerlijk ben houdt de lak van Chanel niet langer dan anderen, maarrrr.... rouge noir vind ik nog steeds een van de mooiste kleuren die er is en dat is dan ook de enigste lak waar ik 22 :$ voor over heb :o .

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-12 22:42

Ik heb de perfecte dupe Gosh avantgarde, voor 3 euro uit de voordeelbak :)

eline10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:01

Heee!
De lakjes van Essence zijn heel gaaf geworden!
Bij ons bij de kv verkopen ze ze al *\o/*
Ze zijn groter, maar wel duurder -O-
Van €1,30 naar €1,80 geloof ik.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 20:02

review essence

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:22

Ben nu in portugal, heb nu 17 nagellakjes erbij! Niet echt merken. Maar ze zijn allemaal goed! Ook Neon lakjes, stripers en Crack. De stripers kostten maar 1,30 per potje! En de crack maar 1 euro! En ze doen het allemaal echt heel goed! Kennen jullie het merk Marylins misschien? Daar hebben ze er hier heel veel van! Zal nog even een foto van mijn nieuwe lakjes maken! Kan ze dan niet op bokt plaatsen helaas.
Ohja, heb ook nog fimo schijfjes gekocht voor een euro! Gesneden en ook nog in een mooi bakje. Echt heel goedkoop hier!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-12 23:26

Nooit van gehoord....

Heb ze ook t merk Yes Love? Dat hebben ze in Spanje heel veel. Kost ook weinig en is erg fijn!

Afbeelding

&

Afbeelding

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 11:52

die Yes love heeft een vriendin van mij 1 potje van mee genomen uit italie. wel fijne lak maar daar niet zo goedkoop.
Ik had een site gevonden waar ik goedkope stripers kon krijgen maar helaas bestellen kan pas bij 100 euro..
zoek dus nu nog 2 mensen die ook alle kleuren stripers willen hebben voor spotprijsje

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 12:00

Goedkope stripers kun je het best op Ebay kopen :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 14:10

bedankt voor de tip..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 15:07

Afbeelding

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 23:34

Heb die nog niet gezien, wel Cliche, Ptnstore en Marylins en Neon, geloof niet dat Neon een merk is. Thuis krijgen jullie fotos van alle lakjes!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:40

Ik kom even binnenvallen. :D Heb al gezocht met dat zoekbalkje, maar daar kwamen alleen maar van die lakjes uit die je op internet kan bestellen. Ik wilde weten wat nou een goede topcoat is die je gewoon bij de Kruidvat/Etos/Trekpleister/enz kan kopen. Ik heb nu alleen maar van Essence maar hoe dun ik ook lak, er komen altijd luchtbelletjes onder (vooral die met dat gellook effect is erg :\ ). Tot een eurotje of 8, wil niet teveel uitgeven aan gewoon een transparant lakje.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:41

Ik heb mijn INM out the door voor 7.5 besteld op ebay denk ik, of 9 euro, en dan heb je écht wat.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:45

Ik wil er nú eentje (nouja morgen dan :+ ). Dus vandaar dat ik voor drogisterijmerken vroeg, internet duur weer zo lang. Maar kan altijd even verder kijken naar echt goeien als ik eenmaal een fatsoenlijke topcoat heb van de drogist die geen belletjes achterlaat. -O-
Ik las trouwens iets over Chanel nagellak. Ik heb er 2, eentje blijft wel goed zitten zonder topcoat en blijft ook heel mooi glanzen. De ander lijkt net alsof iemand er met een gum over heen is gegaan na een paar dagen. :? Heb die laatste nog niet zo lang, en heb alle keren dat ik hem op had latex handschoenen aangehad dus daar kan het misschien ook door komen. :? Daarom zocht ik ook een goeie topcoat. :D Op mijn teennagels is ie trouwens wel helemaal mooi, glanzend en niet uitgegumd gebleven.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 22:50

Ik las in ons andere topic iets over Essie Good to Go, maar die kost wel weer iets van € 12,95.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:39

Essie good to go is idd erg fijn. Maar als je niet perse een snel drogende hoeft is Rimmel ook goed. Die heb ik zelf jaren gebruikt en ben ik altijd tevreden mee geweest.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 09:18

*Loose, ik was ook altijd van mening dat een transparant lakje niet zo veel mocht kosten, maar ik vind de topcoat van Essie dus echt z'n geld waard. De lak droogt super snel en het blijft perfekt zetten +:)+ !

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 14:51

Heb Essie no mood for chips (oid?) gekocht. Ik dacht dat ze die ene die in het topic genoemd werd niet hadden, maar volgensmij hadden ze hem toch wel naderhand. Toen ik in de winkel stond was ik natuurlijk de naam vergeten. :+ Is dat zo'n sneldrogende, die Good to go? Nouja, ik gebruik toch altijd van die quick dry drops dus dat maakt verder niet uit. Hopen dat deze dan ook goed is. :D

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:26

Hallo!

Gisteravond heb ik dit topic een beetje door zitten lezen enzAg zo veel leuke ideetjesvoorbij komen! Gister dus maar gelijk roze met paarse stipjes geprobeerd, was heel leuk maar ik had te grote druppels dus was allemaal uitgeveegd :') Vandaag even bijde Kruidvat geweest en daar de Essence Nail Color 3D gekocht, is met twee van die laagjes. Dus net maar even geprobeerd. Zie hier zo veel leuke dingen langskomen, maar ik ben nog niet zo handig ermee :+ Heb wel een foto, maar weet niet hoe ik die hier krijg en is ook niet zo duidelijk..

_Apple_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 23:30

Heey alemaal!

Ik heb er weer drie bij vandaag! 1 Marylins, en twee glittter-topcoats, zilver en goud. Had nog 3 Marylins cracks gekocht, een konad set en nog 2 Marylins voor een vriendin, en nog lijm, en als laatste nog tips. Als dat alles was...

Mijn doosje van de lidl is nu vol met 25 potjes, kan niks meer bij! Kan mooi ik maandag bij mijn andere 57 doen!

Groetjes aan jullie, en voor een tijdelijke topcoat tot je een goeie hebt kan je Etos huismerk doen. Is niet zo duur en wil wel.
suc6

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 09:55

Gewekt door de postbode ;)

Afbeelding