Neee... knuffelen
.Heb er echt veel zin in!!
Ben heel moe mensen.. kan niet meer. Verplaats naar de bank en dat lukt niet met pc
We hebben t hier toch over bedden soms.. zie nu zo'n banner van bedden te koop
. Vaag!!xx
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wég waren ze dan
)
Horse_lover9 schreef:Zoek inderdaad een 2e hands vrieskistje met paar lades nu.
Als iemand er 1 heeft staan: ik wil hem wel overnemen! Als je hem eventueel zelfs wilt brengen.....
Maar ik las dat je opziet tegen veel alleen zijn. Ik ben (o.a.) door 18 chemo's gegaan een aantal jaar geleden en moet zeggen dat ik het alleen zijn toen ik thuis was echt niet vervelend vond. Ik ziekte voor het grootste deel mijn chemo's uit in mijn eentje thuis. Er waren wel mensen in mijn omgeving die ik in nood kon bellen, maar in feite doe je een chemo toch ook alleen en het stond mij echt niet tegen. Als je je ziek voelt kun je je ook opgelaten voelen als er is iemand bij je is. Je moet het echt ervaren. Ik was vaak echt veel te moe of te ziek om een gesprek te voeren (ook bellen).
)
Hoop dat je lekker uit kan rusten vanacht.
).
MarcoBorsato schreef:Als mijn vader ongewenst bezoek had gaf hij overWég waren ze dan
![]()
Pap leeft ook erg met je mee Ts, hij gaat even wat films voor je branden en hij noemde een paar upsides:
- Je mag alles eten zonder op je lijn te letten
- Iedereen is lief voor je
- Je hoeft het huishouden niet te doen
- In het ziekenhuis loopt een hoop mooi mannenvlees (in het VU dan en dit was trouwens mijn upside)
- Cocktails zijn vloeibaar
. yvonnedv schreef:Horse_lover9 schreef:Zoek inderdaad een 2e hands vrieskistje met paar lades nu.
Als iemand er 1 heeft staan: ik wil hem wel overnemen! Als je hem eventueel zelfs wilt brengen.....
http://link.marktplaats.nl/522497332 kan bezorgd worden
. Moet wel zeggen.. wordt lastiger om lang en vaak achter pc te gaan.... tinkerfunss schreef:Mocht je niets te doen hebben, en je wel goed genoeg voelen voor de pc, (miss ken je hem al)
http://nufilmkijken.nl/
Kan ik me uuren mee vermaken!
Horse_lover9 schreef:Dank je wel!!
Hoop nog een beter prijs te vinden... moet eigenlijk nieuwe koelkast met van die vrieslades maar dat is te duur nu dus zonde om veel v zoiets als dit uit te geven. Ga binnenkort nog wel zoeken.
Mis toch nog een bokker die er 1 heeft die in ene hoekje staat.
yvonnedv schreef: