Nagellaktopic deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Re: Nagellaktopic deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:46

Nou, dan heb je geluk Amanda! Nu maar hopen dat je ze mag bestellen! :))

Sanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:49

Die NPF website is geweldig zeg!

Ik ben een wishlist aan het samenstellen haha. Tot nu toe:

Doll House
Haunting

En de Winter Ice (set) vind ik ook erg gaaf! Alleen wel erg duur. :')

Ik heb op het moment zwarte nagellak op met daar overheen Circus Confetti!
Ik kan niet wachten trouwens tot ik mijn AH kerstpakket krijg! Daar blijkt zilvere glitternagellak in de zitten! :):)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:12

Haha, NPF is inderdaad een hele gevaarlijke site om even rond te snuffelen. Ze hebben daar veel te mooie nagellak. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:21

Zo ik kom ook weer om de hoek kijken. Beste vriend ligt in het ziekenhuis sinds zondag. Dus had wat belangrijkere dingen aan mijn hoofd ;)

Heb wel een leuke combi op:
Afbeelding

+

Afbeelding

Had ik elk geval nog iets vrolijks!

Wat irritant trouwens zeg dat steeds dezelfde vragen terugkomen zeg!!! Pfff. Misschien collectief negeren?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:24

Jeetje Liek_, sterkte toegewenst! Hopelijk gaat het alweer wat beter?

Ooja, ik weet niet of jullie zo'n kruidvat voordeelkaartje hebben? (VAST wel, aangezien heeel veel van ons dagelijks bij de KV zijn :') ), maar vandaag kreeg ik een mailtje dat alle Rimmellakjes 4 euro p/s zijn als je de actie activeert!

Wat zijn jullie ervaringen met Rimmel? Goede nagellak?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:27

Hè bah Liek! Hopelijk is 't niet al te ernstig..
Sterkte in ieder geval! :(:)

Leuke combi op je nagels!

De standaard vragen komen inderdaad steeds vaker langs. Ga ook niet meer antwoorden, maar verwijs ze gewoon door naar de OP, waar alles heel duidelijk in staat. En anders kunnen ze altijd nog gewoon de zoekfunctie gebruiken of Googlen. :)

Ik heb ook zo'n voordeelkaart! :D Vind die Rimmel-lakjes wel fijn, alleen ze hebben nooit leuke kleurtjes hier.. -O-
Heb in ieder geval die actie wel geactiveerd, hij is redelijk lang geldig en mocht ik toch een leuke kleur tegen het lijf lopen, neem ik 't gelijk mee. :D

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 20:28

amanda1980 schreef:
krijg net een cadeaubon voor 7,50 in mijn mailbox van parfumerie mooi. dat word weer een koh lakje halen morgen *\o/* . scheelt wrer de helft van de prijs. jammer dat je geen korting kan ktrijgen op OPI

Dan heb je die cadeaubon niet helemaal goed gelezen ;-) €7,50 korting bij besteding van €40,-

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:00

Wat een mooie lakjes komen er weer voorbij, vooral van ChG. :+: Ik heb Joy van ChG: http://www.google.nl/imgres?q=china+gla ... 29,r:0,s:0
Maar vind hem toch wel wat tegenvallen, net iets te rustig/neutraal kleurtje. Maar nu heb ik het geluk (ofja, geluk... := ) dat ik te blut ben om weer te gaan bestellen, dus na mijn salaris komen er nieuwe lakjes. Dus swatches blijven posten hoor (al is niet iedereen daar bij mee, haha :D ) :D

Brrrr die teennagels... een vriendin van me heeft ook altijd lange teennagels, ik heb haar wel eens gevraagd waarom maar zij vind kort afgeknipte teennagels niet mooi, nou dat snap ik niet. :=

Ik heb als kind ook kindernagellak gehad, volgens mij was die van de HEMA. Was op waterbasis, dus die had je er zo afgepoetst. :D Wel echt ideaal, die van mij rook lekker naar aardbeitjes. :+:

Vandaag in de trein moest ik echt even mijn nagels bijwerken, had een sollicitatiegesprek en ze waren door lomp scheurgedrag van me flink gechipped en zo kon ik natuurlijk niet aankomen. :') Arme mensen in de trein, vieze nagellakgeur! :oo

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:38

Gave lakjes Liek_, wel vervelend van je beste vriend, hoop dat het snel beter gaat met 'm!

Ik heb Elle's Spell van Barielle net gelakt en het is me meegevallen, of naja.. Had veel erger verwacht na m'n eerste swatches van gisteren. Zal proberen morgen bij daglicht een foto te maken want hij is wel heel gaaf! Beetje Ruby Pumps maar dan met flakes ipv glitter.

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:38

ik heb vanmmiddag nieuwe nagelak gekocht ook top-coat en base-coat,
en gelijk een nieuw kleurtje,
ik heb vanavond rond 6 uur mn nagels gelakt en nu gaat het er al af....
wie weet wat ik er tegen kan doen?

ik heb nagellak van essence en een gel top-coat van essence

Desir_ee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:40

@ Liek_: Leuke combi!!

Ik heb zojuist even de OP's van de andere topics ook doorgelezen, ik denk dat de tip met kwastje het overtollige nagellak weghalen wel een goede voor mij is!
Ik ga dat van het weekend eens proberen, en ook gelijk wat nieuwe kleurtjes aanschaffen!
Van oa OPI en WIC heb ik wel een aantal kleurtjes gezien die ik wel mooi vind.
En aangezien ik zojuist wat oude kleurtjes heb weggedaan kan ik best wel wat nieuwe kopen! :D :o

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:42

Liek_ schreef:
Wat irritant trouwens zeg dat steeds dezelfde vragen terugkomen zeg!!! Pfff. Misschien collectief negeren?
Moet ik me aangesproken voelen? Ik vind dit niet bepaald vriendelijk moet ik zeggen... :? Tuurlijk leest iedereen de OP (tenminste, ga ik vanuit), maar dat wil nog niet zeggen dat je alles begrepen hebt, alles onthouden hebt, alles in de praktijk kunt brengen, of snapt dat de websites die daar genoemd worden hier in de berichten afgekort worden. Ik snap dat het vervelend is als er tig keer dezelfde vraag gesteld wordt, maar je kunt ook gewoon opnieuw verwijzen naar de OP als jij vind dat je daarmee degene helpt. Het is hier om MW toch nog steeds een soort van (enigszins) informatief topic waar vragen gesteld mogen worden? Ik neem aan dat het anders allang op HK gestaan had. :) Als ik dit verkeerd begrepen had, zal ik voortaan hier niets meer vragen als jullie dat vervelend vinden.

Sterkte met je vriend in het ziekenhuis. Ik snap dat je dan wat andere dingen aan je hoofd hebt. :(:)

Freyaaatje heb je de base-coat er ook onder gedaan? Bij mij scheelt dat altijd veel. Een extra laagje blijft bij mij ook vaak langer zitten. En vooral niet teveel afwassen of te lang in bad zitten, want dan lijkt alles er zo vanaf te weken.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:49

Zijn er hier ook dames die Essence nagellak in hun collectie hebben?
Essence had mijn favoriete kleur roze, maar die is nu uit het assortiment -O-

Misschien dat iemand hem hier nog heeft en wil verkopen aan een desperate fan? <<)

Het gaat om de kleur VIP appeal, in de kleine potjes die snel drogen..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:53

Annetje: Ik weet niet of Liek het alleen op jou opmerking gemunt had, er zijn namelijk de afgelopen pagina's meer vragen gesteld die je duidelijk in de OP hebt kunnen vinden... Het klopt wat je zegt, maar ik begrijp Liek ook dat het redelijk vervelend is dat elke keer dezelfde vragen gesteld worden, zoals hoe je glitternagellak er goed af kunt krijgen en wat goede websites zijn om nagellakjes te bestellen en waar je ChG nagellakjes kunt bestellen en/of ze in de winkel te koop zijn. ;)

Freya, welke basecoat heb je? Ik heb een nieuwe van Essence (voor nailart), omdat mijn andere (doorzichtig potje) van Essence af was gebroken. := Deze nieuwe vind ik erg vervelend, er komen bubbeltjes onder mijn nagellak en hij chipped veel sneller, zo lijkt het. Het zou dus kunnen dat deze top/basecoat niet geheel geschikt zijn voor jou nagels, of gewoon de nagellak die je gebruikt. Dat is mijn ervaring in ieder geval. :)

Ilse, ik heb Essence maar helaas niet die kleur die jij zoekt, sorry!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:56

Mowoah schreef:
Vandaag in de trein moest ik echt even mijn nagels bijwerken, had een sollicitatiegesprek en ze waren door lomp scheurgedrag van me flink gechipped en zo kon ik natuurlijk niet aankomen. :') Arme mensen in de trein, vieze nagellakgeur! :oo

Haha, nou ja voor een keer mag dat wel. :P

Vanillia schreef:
Ik heb Elle's Spell van Barielle net gelakt en het is me meegevallen, of naja.. Had veel erger verwacht na m'n eerste swatches van gisteren. Zal proberen morgen bij daglicht een foto te maken want hij is wel heel gaaf! Beetje Ruby Pumps maar dan met flakes ipv glitter.

Nou maak je mij wel heel nieuwsgierig! Ben benieuwd naar je foto's! :D

freyatjee schreef:

Hmm, vreemd.. Welke base-coat gebruik je? En hoe bedoel je eraf? Chippen of kun je het als het ware zo van je nagels trekken?

Ilse schreef:

Misschien dat iemand hem hier nog heeft en wil verkopen aan een desperate fan? <<)

Kan wel even voor je kijken of ik 'm hier heb staan. Heb wel een paar roze van Essence, maar weet niet precies welke. Momentje.. :)

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 21:57

Ilse schreef:

Ik zal vanavond even kijken of ik hem heb!
Ben niet zo gehecht aan de meeste van mijn lakjes, dus geen moeite mee om ze weg te doen :+

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:04

freyatjee schreef:

Hmm, vreemd.. Welke base-coat gebruik je? En hoe bedoel je eraf? Chippen of kun je het als het ware zo van je nagels trekken?

ik heb base-coat van essence een beetje roze is die,
ik kan het er in vellen afhalen, en soms stukjes aan de boven kant zeg maar

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:06

Ik heb vandaag 2 van NYC meegenomen! Make Me Blush en Greenwich Village. Make Me Blush is errrrg mooi en lakt ook superfijn!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:07

Waaa jullie zijn super! <3
Ik ga al elke Kruidvat langs die ik tegenkom in de hoop dat ze een oude collectie hebben, maar helaas -O-

Volgens mij is het nummer 19.. Maar dat weet ik niet zeker.
Hij heet sowieso VIP appeal.

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:09

Afbeelding

En het is inderdaad nummer 19 :j

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:10

Ik wilde morgen toevallig toch nog even naar de KV gaan, dus dan zal ik even kijken! Ik denk niet dat ik hem zelf heb, maar ik ren even snel naar m'n kamer om te kijken voor je :)

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:11

Super!!
Ik heb nu een rozige van Miss Sporty op, maar die haalt het toch niet bij mijn Essence lakje :+

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:12

Sorry, helaas! ;( Morgen kijk ik even voor je, maar hij staat helaas niet in m'n nagellakrek!
Bekend kleurtje, volgens mij heb ik hem wel gehad namelijk.......

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:13

Helaas Ilse. Heb 'm hier niet staan. Misschien heeft iemand anders uit 'topic 'm wel voor je. Of heeft een ander merk 'm wel in het assortiment. :)
Kan ook wel hier in de Kruidvat voor je kijken, maar die is zwaar waardeloos, dus heeft 'm waarschijnlijk ook niet.

freyatjee schreef:

Het kan liggen aan je basecoat, of het oppervlak van je nagels is te vet..

freyatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:16

Donkerblauw schreef:
Helaas Ilse. Heb 'm hier niet staan. Misschien heeft iemand anders uit 'topic 'm wel voor je. Of heeft een ander merk 'm wel in het assortiment. :)
Kan ook wel hier in de Kruidvat voor je kijken, maar die is zwaar waardeloos, dus heeft 'm waarschijnlijk ook niet.

freyatjee schreef:

Het kan liggen aan je basecoat, of het oppervlak van je nagels is te vet..

okee, ik buffer ze wel met zn witte vierkante vijl,
en ik laat vrijdag gel nagellak zetten voor kerst.
welk merk vind jij zelf heel goed?