Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amanda1980 schreef:krijg net een cadeaubon voor 7,50 in mijn mailbox van parfumerie mooi. dat word weer een koh lakje halen morgen. scheelt wrer de helft van de prijs. jammer dat je geen korting kan ktrijgen op OPI
Liek_ schreef:Moet ik me aangesproken voelen? Ik vind dit niet bepaald vriendelijk moet ik zeggen...Wat irritant trouwens zeg dat steeds dezelfde vragen terugkomen zeg!!! Pfff. Misschien collectief negeren?
Mowoah schreef:Vandaag in de trein moest ik echt even mijn nagels bijwerken, had een sollicitatiegesprek en ze waren door lomp scheurgedrag van me flink gechipped en zo kon ik natuurlijk niet aankomen.Arme mensen in de trein, vieze nagellakgeur!
Vanillia schreef:Ik heb Elle's Spell van Barielle net gelakt en het is me meegevallen, of naja.. Had veel erger verwacht na m'n eerste swatches van gisteren. Zal proberen morgen bij daglicht een foto te maken want hij is wel heel gaaf! Beetje Ruby Pumps maar dan met flakes ipv glitter.
freyatjee schreef:ik heb vanmmiddag nieuwe nagelak gekocht ook top-coat en base-coat,
en gelijk een nieuw kleurtje,
ik heb vanavond rond 6 uur mn nagels gelakt en nu gaat het er al af....
wie weet wat ik er tegen kan doen?
ik heb nagellak van essence en een gel top-coat van essence
Ilse schreef:Zijn er hier ook dames die Essence nagellak in hun collectie hebben?
Essence had mijn favoriete kleur roze, maar die is nu uit het assortiment![]()
Misschien dat iemand hem hier nog heeft en wil verkopen aan een desperate fan?![]()
Het gaat om de kleur VIP appeal, in de kleine potjes die snel drogen..
Ilse schreef:Zijn er hier ook dames die Essence nagellak in hun collectie hebben?
Essence had mijn favoriete kleur roze, maar die is nu uit het assortiment![]()
Misschien dat iemand hem hier nog heeft en wil verkopen aan een desperate fan?![]()
Het gaat om de kleur VIP appeal, in de kleine potjes die snel drogen..
freyatjee schreef:ik heb vanmmiddag nieuwe nagelak gekocht ook top-coat en base-coat,
en gelijk een nieuw kleurtje,
ik heb vanavond rond 6 uur mn nagels gelakt en nu gaat het er al af....
wie weet wat ik er tegen kan doen?
ik heb nagellak van essence en een gel top-coat van essence
freyatjee schreef:ik heb base-coat van essence een beetje roze is die,
ik kan het er in vellen afhalen, en soms stukjes aan de boven kant zeg maar
Donkerblauw schreef:Helaas Ilse. Heb 'm hier niet staan. Misschien heeft iemand anders uit 'topic 'm wel voor je. Of heeft een ander merk 'm wel in het assortiment.
Kan ook wel hier in de Kruidvat voor je kijken, maar die is zwaar waardeloos, dus heeft 'm waarschijnlijk ook niet.freyatjee schreef:ik heb base-coat van essence een beetje roze is die,
ik kan het er in vellen afhalen, en soms stukjes aan de boven kant zeg maar
Het kan liggen aan je basecoat, of het oppervlak van je nagels is te vet..