Ik ga binnenkort weer naar Bussloo. Met mijn ouders en mijn lief. Eerste keer sinds een poos en nu ook zwanger. Dus lekker rustig aan en luisteren naar mijn lijf. Wel spannend om met een zwanger lijf daar nu te lopen, ook al weet ik dat het niks uitmaakt (zeker gezien mijn werkervaring), maar voor mijzelf voelt het nu toch anders
Ik ben met de bon van La Cubanita naar Elysium geweest. Was ook de eerste keer en zaten inderdaad te twijfelen tussen Elysium of Veluwse bron. Foto's op internet hebben ons toen laten kiezen voor Elysium. Ik vind het een erg mooi sauna!! Mooiste waar ik ooit geweest ben. Het is allemaal wat donkerder met rode kleuren en je hebt ook een stuk met watervallen in een grot, erg mooi! Ook heb je een grote hamamruimte waar je jezelf heerlijk kunt wassen. Wij hadden het 1 en ander van Rituals meegenomen en dat was top. Eten en drinken vind ik wat aan de dure kant maar das eigenlijk in alle grotere sauna's. Ook was het druk bij de opgietingen terwijln in het complex zelf niet opviel dat het druk was. Zaten in de kleinere sauna's vaak alleen. Volgende die ik wil proberen is wel de Veluwse bron maar Elysium staan nu bij mij op 1.
Murthul
Geplaatst: 26-02-15 16:26
Nog mensen naar de sauna geweest?
Ik ben vorige week bij Elysium geweest, was heel fijn, enige wat jammer was is dat het buffetrestaurant boven was en er geen lift was (of hij mocht niet gebruikt worden oid, vaag verhaal was 't.) verder in veel sauna's alleen gezeten, alleen het zeezoutdrijfbad was erg druk, maar dat was ook wel een speciaal iets natuurlijk. Al met al zeker voor herhaling vatbaar
Over drie weken naar Bussloo, yeahh!! Arrangementje met massage.
In de sportschool ook elke week ff in de sauna trouwens, maar dat is natuurlijk niks bij een groot complex haha.
Corelli
Geplaatst: 26-02-15 18:36
Leuk dat dit topic weer leeft! Ik ben al een tijdje niet meer geweest en ben er ook echt wel aan toe, maar ik ga liever met wat warmer weer Ben niet zo'n kei in het koelen en met deze temperaturen koel ik al zo ver af door de lucht dat ik niet meer met water wil koelen. Naarmate de dag/avond dan vordert, merk ik toch dat ik dan te weinig koel en te heet blijf, met hoofdpijn als gevolg
Ik vind t met deze temperatuur juist ideaal. Ik houd heel slecht warmte vast (nogal extreme vormen) dus op het moment dat ik van sauna a naar sauna b ga hoef ik niet meer de moeite te nemen om te koelen, van die kleine stukjes buiten ben ik toch al steeds bevroren
Corelli
Geplaatst: 26-02-15 18:48
Ik ben juist een warmbloedig type dat de warmte vasthoud, maar ik vind daardoor ook al heul snel iets koud haha Ik vind mezelf dus al gauw afgekoeld van zo'n stukje lopen maar ben het niet
Ik ben al ijskoud van binnenshuis van de douche naar de slaapkamer, laat staan met buitenlucht!
Esther43
Geplaatst: 26-02-15 20:16
Dat je warm blijft geeft al aan dat je toch niet goed genoeg koelt! Je moet echt niet te snel rondjes achter elkaar doen. Ga dan niet buiten koelen maar loop even binnen, lauw water afspoelen en dan hoppa dompelbad in en lekker de kou eraf zwemmen in het zwembad. Dan heb je het maar eventjes koud, dan koel je tenminste wel goed af haha
Gisteren heeeeeeeeeeeerlijk van 11:00 tot 20:00 bij de Veluwse Bron geweest; was een cadeautje van mijn dinnetje nog voor mn verjaardag Ze had ook een Hamam behandeling geboekt: dat was echt zalig zeg! En we hebben een nieuwe loungeplek ontdekt; als je zeg maar in het restaurant van het hoofdgebouw staat, met je rug naar buiten gericht en je neus naar de bar, dan moet je rechts in de hoek van het restaurant een 'gangetje' in en daar tref je dan nog een complete loungeruimte aan met stoelen en (lig)banken. Als je aankomt bij het pand, is het eigenlijk rechts van de entree. Was er toch al 3x geweest, maar dat hoekje had ik nooit ontdekt hahaha
Ik ben afgelopen woensdag naar de Zwaluwhoeve geweest. Had er kaarten voor. Het is lekker voor een avond maar na een paar uurtjes heb ik het wel weer gezien.
Wat is er vernieuwd aan de zwaluwhoeve? Weet jij dat?
juniper
Geplaatst: 17-03-15 18:52
xNathaliee schreef:
Met de actie van La cubanita zit ik te twijfelen tussen Elysium en Veluwse bron. Iemand ervaring(en) met (een van) deze sauna's ?
Ik ben ook naar Elysium geweest, op een badkleding dag. Naakt is niks voor mij. We gingen op maandag, en er waren genoeg mensen maar het is daar zo groot dat het niet storend was.
Ik ben vrijdagavond naar Sauna Swoll geweest en dat is me prima bevallen Heerlijk rustig, genoeg faciliteiten wat mij betreft, goede pittige aufguss en een heel goede massage