Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar wat mijn vader altijd zegt ''Hoppa de eerste eruit, kan de volgende er meteen in
''

Caroline1985 schreef:Heb m gezien je hebt PB terug!!![]()
Zo hier lekker van het zonnetje aan het genieten. Kleine meid ligt leker te tukken en vriendlief is bezig met de stallen. Staat sinds kort een paardje bij en wil ze graag zsm naar binnengaan halen. Ook gaat er 1 weg. Paard van mn vader zn vrouw. Die heeft 2 weken terug doelgericht naar mij (met de kleine meid op mijn arm) getrapt. Gelukkig tegen mijn vinger en de kleine haar pols maar oehhh wat was ik pislink op dat klotebeest. Dus heb ze vriendelijk verzocht die maar weer op te halen. Dat kan echt niet bij mn kleine meisje in de buurt.
Beest heeft ook al mijn hoefsmid getrapt omdat dat beest der achterbenen niet wil laten bekappen. Wel jammer hoor want mag de vrouw van mijn vader graag. Als het nou een leuk paard was geweest... Maar goed. beestje wordt volgende week opgehaald dus tot die tijd moeten we even een stal fixen zodat ze allemaal naar binnen kunnen.![]()
Ahhhhh ik wil ook nog een kindje!!!!!!!!!!!![]()
Iris82 schreef:Ik ben wel blij dat ik niet zo misselijk geweest ben. Want dan was de keuze voor een tweede ook een hele moeilijke denk ik. Ik voelde me wel emotioneel heel onstabiel. Niet in de zin van depri, maar wel nogal gammel. Overal om huilen enzo. Dan duren 3 maanden ook lang.
ben uiteindelijk wel blij dat het er twee zijn misschien had ik anders wel gedacht één keer maar nooit meer
Iris82 schreef:Ik vind er weinig speciaals aan. Ik werd er alleen maar onrustig van toen ik het nog niet wist.
Zo van 'het ding in mijn buik'. Veel fijner om het wel te weten.

want man o man wat heb ik een pijn aan mijn bekken onderbuik en in mijn .....
word er niet goed van!
het is zo vervelend om steeds maar pijn te hebben!! dat ik nu echt jankerig word hiervan! 
Had ik weer een domme actie. Even de mixer schoonmaken. Denk, dan zet ik 'm na het afspoelen op een zachte stand en hou ik er een doekje tegen aan. Doekje schoot er natuurlijk doorheen en trok m'n vinger mee. Heb nu bij mn nagelriem een kleine bloedblaar. Wie doet dat dan ook... dom!!!
hihi
.
.
hihi..
.
en stierlijk vervelen hier op bokt verveel je je toch niet? Anders gooi je mij maar dood met pb'tjes meid
:D 

En zit ik met mn gat op die haarbal.
en rustig aan hoor, door je boos te maken of je gefrustreerd te voelen gaan de klussen meestal niet sneller, helaas.