Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PartoutZ schreef:Ik kom even binnen vallen..
Hoe snel is de pil uit je lijf?
Ik zit nu in mijn stopweek, nu al de 6e dag zonder.. Dus zaterdag weer beginnen.
Normaal heb ik de hele dag door een hongergevoel die niet te stillen is..
Nu heb ik daar geen last van & heb niet meer gegeten dan anders..
Kan het aan mijn stopweek liggen? Of dat niet?
E_Nalanta schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de Diane 35 Pil?
horsiegek schreef:Oke, hmm lastig dat het zo verschilt.
Ik vind een echo prettiger omdat dan ook zeker is dat ie goed zit, dat hormoon geeft ie toch wel af...
Maar als ie niet goed zit, dan kan je baarmoederwand erdoor geperforeerd worden toch? Ben daar eerder een beetje bang voor. Mja, ik ga evengoed maar een afspraak maken en bespreek het dan ook nog wel, als hij het dan niet goed kan zien vetrouw ik er wel op dat hij me dat laat weten en me doorverwijst.
SSmonamiSS schreef:Ik heb een vraagje.. Kun je in de stopweek zwanger worden? of ben je dan nog steeds beschermd?
vuurneon schreef:PartoutZ schreef:Ik kom even binnen vallen..
Hoe snel is de pil uit je lijf?
Ik zit nu in mijn stopweek, nu al de 6e dag zonder.. Dus zaterdag weer beginnen.
Normaal heb ik de hele dag door een hongergevoel die niet te stillen is..
Nu heb ik daar geen last van & heb niet meer gegeten dan anders..
Kan het aan mijn stopweek liggen? Of dat niet?
Ik heb dat ookIn de stopweek altijd 1 à 2 dagen dat ik alles wel kan eten haha
chips, chocolade, gewoon brood etc. Ik doe het niet natuurlijk, maar zondig wel een beetje. Neem altijd iets ongezonds als avondeten dan, heerlijk!
Cassia schreef:E_Nalanta schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de Diane 35 Pil?
Heb hem gehad als allereerste pil. Wel maar 3 maandjes dus. 't Is een vrij zware pil en ik was er toch vrij veel van aangekomen en ik heb sowieso al weinig haargroei maar met die pil moest ik mijn oksels in 2 weken niet scheren (echt niet overdreven)... Wel 0 last van acne enzo.
Was blij toen ik er van af was, was me toch ietsje teveel hormonen..
Mars schreef:meisje_:
Veel vrouwen worden inderdaad niet meer ongesteld na het plaatsen van een Mirena spiraal (ik neem aan dat je die bedoeld). Ik zelf ben nu nog maar een half dagje ongesteld en verwacht ook dat mijn menstruatie weg zal trekken uiteindelijk, ideaal dus!
Het inzetten is wat gevoelig, niet prettig. Maar vreselijk pijnlijk is het ook zeker niet, ik had het een stuk erger verwacht en ik ben een zeikerd met dit soort dingen. Het voelt als een paar flinke menstruatiekrampen.
Het spiraaltje wordt verwijderd door aan de touwtjes te trekken die net buiten de baarmoedermond hangen. Dan is hij er zo uit, aangezien dit mijn eerste spiraal is heb ik daar zelf nog geen ervaring mee