[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 16:49

crazycactus schreef:
Hallo allemaal,

aangezien ik al jaren met de wens loop voor een mooie tattoo en ik nu een echt persoonlijk idee heb voor een tattoo wil ik een beetje jullie hulp inschakelen.
Eerst even de aanleiding; 1,5 week geleden is mijn moeder overleden. Ik liep al langer met het idee om een herinneringstatoeage te laten zetten maar ja wat en waar???
Nu had ze voor de crematie een liedje uitgekozen (When I die- No Mercy) waarin de zin Ill be your angel up in heaven voorkomt. Daar wil ik dus iets mee doen, en ik zou er graag een mooie engel bij laten zetten.
Maar alles wat ik kan vinden op allerlei tattoo sites is of te sexy, of bijv. te kinderlijk (cherubijntjes).
De stijl die ik voor ogen heb is meer stylistisch zoals deze vlinder.

http://www.tattoodonkey.com/vlinder-tat ... 31721.jpg/

Dus wie weet er een tattoo artist die zo iets op zijn/haar site heeft staan.

Alvast bedankt.

Iets in deze richting mischien?
http://www.tattoospot.com/data/media/1/ ... houtte.jpg

crazycactus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 17:26

@mentjuh die had ik ook al gezien maar vind hem wat te elfjesachtig. De stijl is wel wat ik wil.

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:20

Uhmm crazycactus: Misschien vind je de stijl van mijn rug dan ook iets te eljes achtig maar de vlinder is denk ik wel in de stijl die je zoekt? Zou je bv zon soort stijl kunnen doen met een sierlijke tekst?

Afbeelding

Afbeelding
(Kaal he hihi)

Mars: Misschien komen wij ook wel ff! Bas is de 23e jarig maar wij hebben nog geen plannen dus dat is wel een leuke invulling van de dag!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:30

Gaaf hoor Lola, jouw rug. :D

Nou mams is ook ontgroend vandaag, op haar 52e haha!
Ze vond het meevallen en het resultaat mag er wezen. Niet anders verwacht ook van Sjoerd. ;)
Maandag ben ik aan de beurt, can't waittt..!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 00:23

Stoere mama heb jij, Gimli :D De mijne was niet zo blij met mijn tattoo, maar veel kon ze er niet aan doen, ik zit 8000km verderop }:) Wat laat je maandag zetten?

Mijn volgende wordt deze, op mijn rug, links boven mijn behabandje. Maar ik moet van mezelf eerst minstens 6 maanden wachten omdat ik net één heb laten zetten.
Afbeelding

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:24

Ach mijn moeder is er inmiddels wel aan gewend, zodanig dat ze er zelf ook maar één heeft genomen. :+

Ik ga maandag voor 'n buddha en wat versierseltjes eromheen, ik heb al 'n lotus dus daar wordt-ie op aangepast zeg maar. :j

Ennu, knap hoor, dat jij voor jezelf 'n limiet stelt haha!

_Pleasure_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 09:48

Hahaha, ik ken het, ik heb er sinds 3 weken weer een bij en in de herfsvakantie of kerstvakantie komt er eentje bij, die ik samen met mijn beste vriendinnetje laat zetten, als teken van onze onvoorwaardelijke liefde en steun voor elkaar! Wordt ws een hartje met duivelhoorntjes, aangezien wij best wel rebels zijn tegen elkaar en als we samen iets gaan doen...;)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:01

Ik weet niet in hoeverre ik me er aan kan houden O:) Hier heb ik nu een heel goede artist gevonden en ik zou bij hem ook graag mijn tweede tattoo laten zetten. Mijn eerste (begin september gezet) moet sowieso worden bijgewerkt voor ik eind december vertrek, misschien dat ik dan meteen mijn tweede ook laat zetten... Maar ik wil ook niet op een te korte tijd van geen naar 2 tattoo's gaan, wil er eerst nog wat over nadenken. Dus ik denk dat ik mezelf nog tijd geef tot begin december en als ik hem dan nog steeds wil, laat ik hem zetten net voor ik hier vertrek :)

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:16

Ik ben volgende week woensdag aan de beurt. Sommigen van jullie weten misschien al van mijn moeder (Zie mijn topic 'Leven zonder mama').
Ik heb besloten om haar portret te laten doen, zo heb ik haar altijd bij me en kan ik altijd naar dr kijken =)

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 10:20

@kayacratzo, spannend meid... Ik durf t niet goed aan om een portret tattoo te laten zetten. Stel dat 'ie niet goed lijkt...

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:14

Hallo allemaal,

Na een jaar er over nagedacht te hebben en er zelfs een topic op bokt te hebben geplaatst.
Ben ik er eindelijk uit waar en wat ik neem..
Ik wilde al heel lang een tattoo ter ere van mijn paard, ik ben nog nooit zo'n mooie band met een dier gehad en wil daar graag iets mee doen.
En niet pas als hij er niet meer is..
Gister dat ik in bed lag nog even rond gesurft naar ideen en uiteindelijk is dit hem geworden.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden? wil hem wel onder het enkelbot hoor.. beetje schuin.. maar was lastig plakken haha

Afbeelding

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:18

Vind hem mooi, ik denk alleen dat je letters veeeeeeeeeeeeeeeeel te klein zijn.... dat valt naar mij weten niet te tatoeëren

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:19

Dat wilde ik ook meteen zeggen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:23

Letters zijn inderdaad te klein...

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:23

Ik wil wel dat het in het Hart past.. en dit idee van lettertype.
Ik ga dinsdag naar de shop en dan zal ik even gaan informeren.. Groter als dit wil ik het niet..
Houd niet van al te groot en is meer iets voor mijzelf.. Mensen hoeven op afstand niet te zien wat er staat bijv.. ;)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:25

Nou naar mij weten is het probleem dat als je het te klein doet dat het dan een vlek gaat worden en dat wil je ook niet.... Letter te kleine tatoeëren gaat nu eenmaal niet... Denk dat ze bij de shop hetzelfde zullen zeggen :)

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:26

Nouja, het kan heel misschien wel met een dunne naald, maar na verloop van tijd gaat de tekst sowieso vervagen en dan zijn het alleen maar 2 streepjes die in de hartjes staan. := Dus dat zou wel enorm zonde zijn.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:27

Het gaat me ook niet om het formaat letter.. Het mag wat mij betreft ook wat groter.
In het "wiseguy" hart kan dat in ieder geval..
De ander zo bijv ook : always a
Team

Kunnen worden maar dan schuin.. ik ga het gewoon eens bespreken !
Laatst bijgewerkt door doom op 14-10-11 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:28

Ik ben alleen bang dat het een paar keer zo groot moet :=
Vind het wel een leuk idee :) Ben benieuwd wat ze zeggen dinsdag.

doom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:29

En evt het hart een klein tikkie groter met de nadruk op klein.. Ik heb in ieder geval mijn ontwerp/idee erachter en zal dinsdag eens gaan informeren..

Voor de ervaren tattoodames onder ons.. ik heb er 1 tje zitten bij mijn lies ( ben wat stevig) mij werd verteld dat dit een pijnlijke plek was.. ik vond alleen dit alles mee vallen hoe zit dan onder de enkel/voet? dus niet op het bot van de enkel hoor..

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:29

Ik ook :j Hou je ons op de hoogte? :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:31

Ik wil er toch echt zo graag 1 he!! Nu heb ik weer in mn hoofd dat ik misschien een buddha wil....
*zucht* Kortom, voorlopig nog even geen totdat ik "het" idee heb :')

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:36

Ik mag vanmiddag weer... kijken hoelang ik het nu volhoud (zal met die dunne naald wel weer maar een uurtje zijn).

Als dit project af is, ga ik ook weer een paar jaar iets doen... Ga echt stuk elke keer...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:36

Haha, ik heb wel "het" idee, maar moet eerst even de centjes bij elkaar sparen :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 11:39

Ik heb wel iets wat ik heel graag wil laten zetten maar dat is voor pas over een paar jaar....

Er spoken zoveel ideeën door mn hoofd... Ik heb alleen nog steeds niet echt een goede plek gevonden.