Ersina schreef:Hardlopen is heel goed! Beter dan achter de pc zitten...maarik denk dat velen die de vragen beantwoorden lekker jong zijn. Ik ben wat ouder, ahum, en mijn man is altijd erg sportief geweest, maratons, trilatons, racefietsen. Gelukkig heeft hij altijd de juiste outfits aangehad. Bijvoorbeeld die schoeen. Natuurlijk als je net begint, kan je best op wat goedkopere schoenen lopen. Maar als je echt van plan bent door te zetten, moet je echt hardloopschoenen kopen in een sportwinkel! Je knieën krijgen het tijdens het rennen nogal te verduren .Als je jong bent, kan het lichaam zich redelijk snel herstellen, maar op oudere leeftijd is het echt niet leuk om alle sporten die je destijds zo leuk vond, stop te moeten zetten uit gezondheids redenen. Ik besef dat mijn relaas nogal wat oudbollig aan doet. Nu hoop ik iets te schrijven wat jullie meer aanspreekt. Als jullie iemand paard zien rijden in joggingpak, met een tak van de boom die als zweep dient, wat denken jullie dan??? Een hardloper die voorbij gehold wordt door iemand die op scapino schoenen, wordt echt niet voor vol aangezien. Maar ontzettend goed, dat mensen les nemen en beginnen met kleine rondjes. Volhouden!
Ben het helemaal met je eens en zo jong ben ik ook niet meer hoor

Goede schoenen zijn echt zo ontzettend belangrijk!
Je kan je hele lichaam verzieken door op slechte of verkeerde schoenen te rennen.