Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DynamiteS schreef:Net wat 11AFotograaf zegt, ik geef het eerder ook niet aan. Zeg wel nee als ik iets echt niet wil, maar ook niet snel genoeg. Bv als ik mensen ergens mee help, steeds weer dat ''kun je dit nog even doen? en dat? en dat?'' Ja en amen en ik doe alles. Ben daarna doodop maar oke, we zijn aardig geweest..
Tegen kritiek kan ik ook niet goed, of als ik alleen al denk dat ik iets fout heb gedaan (wat best snel is.. :/ ), heb ik ook van die neigingen om mezelf pijn te doen..
eclair, breken?Kun je je beter bij minder drastische dingen houden lijkt me zo..
amber15 schreef:Hebben jullie het ook dat als je je grens bijvoorbeeld aan wilt geven of iemand kritiek geeft, dat je het dan te voorzichtig zegt, zodat het niet overkomt? Ik ben zelf best gevoelig voor kritiek en ga er automatisch vanuit dat dat ook voor anderen geldt. Bang om ze te kwetsen ofzo.
demo_love schreef:Ik studeer biologie in Wageningen. Studie zelf vind ik leuk, leren is leuk, maar het op kamers zitten vind ik echt een ramp.