Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Embe schreef:Dank voor je reactieja, dat was ik ook al van plan om te vragen. En fijn om een keer te lezen dat er mensen zijn die totaal geen rebound effecten ervaren. Enneh... 'jij hebt niets te willen' werkt alleen maar verkeerd, ik moet haar alleen zien te overtuigen dat ze inderdaad de voors en tegens moet afwegen. En dus ook met verschillende mensen zal moeten praten. Ik vind het een prima idee dat ze inderdaad met iemand gaat praten die de medicijnen gebruikt, zodat ze uit eerste hand hoort hoe zij het ervaart. Pfff, ik heb zoveel negatieve reacties om mij heen wbt medicatie, is een beetje vechten tegen de bierkaai...
milo schreef:wow 70 mg Ritalin, daar gaat je hart wel van werken ja!
Ik slik nu ook dexamfetamine, ben benieuwd wat voor verschillen jij merkt Nijn! Ikzelf heb een super gejaagd gevoel (hartkloppingen, zweten, koud hebben) bij ritalin maar wel lekker leeg hoofd en super focus, ook snel kunnen denken (strategie). Op de dexamfetamine doet mijn lijf het wel goed maar is mijn hoofd ook wollig. Ik ben wel aanzienlijk rustiger met Dexamfetamine maar wordt met een te hoge dosis ( 2 x10 mg) een zombie.
moonfish13 schreef:Valt ADD officieel nou onder autisme of niet trouwens?