Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:00

Oke, ik heb in de eerste een hele tijd mascara en oogpotlood gedragen maar daar ben ik mee opgehouden omdat ik vond dat het op het einde van de dag altijd zo slordig zat enzo.
Ik zal morgen eens kijken in de stad. Hoeveel ben ik ongeveer kwijt aan al die producten?

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:07

Catrice (of essence? weet niet precies) heeft ook doosjes voor smokey eyes. In het bruin, zwart en paars.
En die hebben ook kwastjes enzo. Oh, een oogschaduw basis is trouwens wel onmisbaar. Zorgt ervoor dat je oogschaduw mooier, beter en langer blijft zitten.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:09

Oke nice.
Dus ik heb vooral nodig
-Goede kwastjes
-Oogschaduw
-Oogschaduwbasis
-Mascara
-Oogpotlood

Hoe zie ik of een kwastje goed is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:20

Kwastjes van de hema vind ik altijd wel fijn en je hoeft niet gelijk het beste van het beste te hebben toch? Mascara ligt er aan. Ik heb jaren altijd Maybelline gehad, om de 2/3 maanden kocht ik nieuwe en ik heb ze allemaal van Maybelline wel gehad. Nu gebruik ik echter die van de Hema en m'n make-up zit vaak zelfs nog netter aan het einde van de dag. Of in elk geval, je blijft het beter zien.. Bij die van Maybelline zakt het volume er snel uit.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:28

Oke bedankt. Ik ga morgen eens kijken bij de hema, zijn ze sowieso goedkoper dan al die dure merken die meestal precies dezelfde kwaliteit hebben.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:34

De kwastjes van hema zijn inderdaad wel fijn, maar dan niet de zilver kleurige! Die vind ik niet fijn, krijg je veel fall out (zo heet dat toch?:P) van. Ik heb een zwarte oogschaduw kwast van de hema, die vind ik erg fijn. http://www.styleguide.nl/images/2009/november/Hema%20kwasten%20%282%29.JPG Ik heb het dan over de tweede van onder, die heb ik. Zijn ongeveer 2 euro/2,50 dacht ik.

En de oogschaduw base van de hema vind ik ook wel okay om mee te beginnen. Hij zit in een soort lipgloss verpakking. Ik vind deze in ieder geval fijner dan die van catrice.

Mascara van de hema vind ik echt vreselijk, terwijl anderen het juist goed vinden. Ligt ook wel een beetje aan je wimpers denk ik. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:55

Denk het ook ja. Ik kan totaal niet overweg met Rimmel bijvoorbeeld.. En met Essence en zo ook allemaal niet. (Voor mascara dan) terwijl een vriendin van mij echt niks van Maybelline en Hema moet weten, wat bij mij dan weer wel werkt. :P

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 22:58

Nee Rimmel vind ik ook niet fijn. Alle producten die ik daarvan heb vind ik eigenlijk maar bagger. :o
Ik had laatst een mascara van Catrice en die vond ik wel goed en betaalbaar. (tot nu toe ben ik namelijk maar één mascara tegen gekomen die goed is en dat is die van Maxfactor en dat kost al gauw 10 euro en dat vind ik stiekem toch wel duur :o )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:01

Ik heb van Rimmel 2 nagellakjes, die in 60 seconden droog zouden zijn. De kleuren vind ik wel heel erg gaaf (koraalrood en fel blauw) maar ik moet wel 4 laagjes opbrengen voor het een beetje zit.. Rimmel ben ik gewoon geen fan van dus eigenlijk! Ik vind 10 euro voor mascara niet erg, als ik hem maar fijn vind.. Ik heb er nu nog 2 van Hema liggen en wanneer ik nieuwe moet zie ik wel weer wat ik doe.. ik koop altijd een andere namelijk :))

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:08

Ok, toch maar even dit topic aangeklikt.

Ik draag elke dag mascara en oogpotlood, soms wat oogschaduw het ligt er aan meestal wel.
Maar de ene keer worden mijn wimpers heel erg mooi in de krul en de andere keer niet.
Ik gebruik weleens 7 mascara's achter elkaar := maar dan zit het pas echt.

Vorige week had ik nep wimpers gekocht van de action en het beviel stiekem wel _O-
Heb het maar 1 keer gebruikt voor een avondje stappen maar ok.

Welke mascara raden jullie mij aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:11

Ik ben onafscheidelijk met mijn wimper kruller O:)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:23

Ik heb een mascara van Maxfactor, weet zo even uit mijn hoofd de naam niet.
Dat is tot nu toe die mijn wimpers voor enige tijd gekruld houd (mijn wimpers zijn recht van nature dus krul ze met de wimperkruller).

En ik heb ook een nagellak van Rimmel, ook die in 60 seconde droog zou zijn. Heb een donker paarse kleur, maar ik vind de nagellak helemaal niet fijn. Hij is redelijk dik en het kwastje vind ik onhandig. Maar de kleur vind ik zo mooi! :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:29

haha ik heb ooit mascara van de hema gekocht en dat is wel echt de slechtste mascara die ik ooit gekocht heb :)) Was zo'n dubbele, maar ik denk dat mascara echt heel veel kan verschillen per persoon :j

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:30

Rebeccaa schreef:
Ik ben onafscheidelijk met mijn wimper kruller O:)

Dat werkt bij mij niet. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:36

Dat dus, ik vind de kleuren van rimmel nagellak prachtig maar ik vind de structuur en kwastjes bagger.

Mijn wimper kruller werkt heel goed bij mij! ik heb hele korte wimpertjes die nog recht zijn ook maar hiermee lijkt het tenminste wat :)). Mascara kan inderdaad heel veel verschillen per persoon, net als welke shampoo en zo bij jou past.. Iedereen is toch anders.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-11 23:41

Mijn (neppe) wimpers :
Afbeelding

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 00:01

Ik heb ook een vraagje voor jullie, hoe doen jullie oogschaduw voor 'gewone' dagen?
Ik doe 't soms omdat ik het leuk vind, maar 't ziet er soms echt overdramatisch uit dat ik 't enkel om te gaan stappen oid zou opdoen op die manier (en zelfs dan := )..
Denk dat't ook een beetje ligt aan kleur en kwaliteit van de oogschaduw, want zelfs als ik hem enkel op het bewegend ooglid aanbreng verspreidt ie zich naar het stukje erboven zeg maar en dan ziet het er een pak 'erger' uit.

Zou oogschaduwbasis hierbij helpen? Had nog nooit van dat spul gehoord eerlijk gezegd, maar ga misschien om te proberen eens wat halen bij de Hema..

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:26

Ja, daar werk oogschaduw basis als het goed is tegen. :j
Maar ik loop soms ook met overdreven dramatische make-up rond hoor, vind ik mooi. :) Maar tegenwoordig vaak gewoon wat eyeliner, oogpotlood en mascara. Lekker simpel, scheelt me tijd. ;)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 10:05

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:28

Ik heb toch al eventjes een mascara van Rimmel en is mij tot nu toe goed bevallen :P
Heeft zo een speciaal borsteltje, maar als ik zie bij sommige daar zie je de mascara en hebben zo van die lange gekrulde wimpers. :=
Mijn wimpers zijn van nature redelijk lang vindt ik zelf.

Oogschaduw doe ik zelden op alleen als ik wegga, maar ik kan echt niet werken met zo van die poeder oogschaduw :Y)
Daarom doe ik altijd deze op maar dan in het bruin;

Afbeelding

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:32

Ik heb ook altijd Rimmel mascara, zelfs de Sexy Curves die hier nog wel eens verafschuwd wordt... Het is bij mij de enige mascara die geen streepjes op mn wenkbrauwbot (?) achterlaat... Ik had echt áltijd streepjes daar, nu nooit meer :D en eigenlijk ook geen moeite met klontjes ofzo. Die Gosh-stick ziet er best prima uit :) Vind het roze kleurtje ook leuk, vind ik erg mooi bij groene ogen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:58

Optiwolk schreef:
Suus___ schreef:
Was ook voor optiwolk bedoeld ;)
Ik ken die eyeliner niet

Omdat, als ik me opmaak in de auto, ik vaak ook mooie kleding aanheb, hakjes, haartjes net gedaan.
En dit is m'n auto:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Pajero.jpg

Auto valt wel mee toch?
Ik zou geen rare gedachten krijgen als ik iemand zich daarin zie opmaken.. :)

Ik maak regelmatig looks waarvan de meeste mensen ze te dramatisch vinden denk ik haha i dont care i like it :D
Heb vandaag een blauwe smokey eye :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:59

Maaikee43 schreef:
Ok, toch maar even dit topic aangeklikt.

Ik draag elke dag mascara en oogpotlood, soms wat oogschaduw het ligt er aan meestal wel.
Maar de ene keer worden mijn wimpers heel erg mooi in de krul en de andere keer niet.
Ik gebruik weleens 7 mascara's achter elkaar := maar dan zit het pas echt.

Vorige week had ik nep wimpers gekocht van de action en het beviel stiekem wel _O-
Heb het maar 1 keer gebruikt voor een avondje stappen maar ok.

Welke mascara raden jullie mij aan?

http://www.evelinecosmetics.nl/make-up/ ... %20mascara

ik heb hem voor het eerst gekregen bij een gratis proefpakket maar ik zweeeer erbij! (nu 2de in bestelling) wat een fantastische mascara! ik heb echt alles al gehad, maxfactor, essence, rimmel, dior, catrice, da huismerk, hema etc etc, maar dit is écht de enige waarvan ik denk van ja dit is hem!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:03

Die heb ik ook liggen..
Is die waterproof? Dan gooi ik m vast in de koffer :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:05

weet ik niet, hij heeft wel 2x een regenbui overleeft, maar volgens mij ben je wel een panda als je in het zwembad duikt :')