Gewoon eten wat de pot schaft, 's middags mijn boterhammen,...
Maar als het voor jou (en anderen) op die manier wel lukt, toppie!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Ik heb laatst iets interessants gezien over mensen die onbeperkt chips en mac kunnen eten en toch niet dik worden.. nou zou je denken JEUJJ dat wil ik ook, maar die mensen krijgen vaak 'innerlijk' vet.. dus vet van binnen om de organen, ipv vet aan de buitenkant van het lichaam, en dat eerste is nog veel ongezonder/gevaarlijker dan vet aan de buitenkant van je body
Flying_Angel schreef:Zo slecht ik heb vandaag een donut gegeten
Echt sorry mensen, ik kan dit gewoon niet. Ik moet lekkere dingen eten anders krijg ik vreetbuien, eet ik zoals vandaag die donut gaat het de rest van de dag goedToo bad.
djuulsie schreef:zit op me werk tegen een hele grote droppot aan te kijken, maar kan me al 2 weken prima beheersen, vind ik toch best knap van mezelf
SteffiiY schreef:Ik heb me vandaag ook nog prima kunnen beheersenzelfs toen iemand me taart aanbood
SteffiiY schreef:Ik ga ook iets lekker eten
Rijst met kip - zoetzure saus en rode en gele paprika
Jaime_ schreef:Ik heb laatst iets interessants gezien over mensen die onbeperkt chips en mac kunnen eten en toch niet dik worden.. nou zou je denken JEUJJ dat wil ik ook, maar die mensen krijgen vaak 'innerlijk' vet.. dus vet van binnen om de organen, ipv vet aan de buitenkant van het lichaam, en dat eerste is nog veel ongezonder/gevaarlijker dan vet aan de buitenkant van je body
djuulsie schreef:Als ik al kijk naar een zak chips ben ik al een kilo aangekomen...
Jaime_ schreef:Het erge is dat mijn vriend bijv. dat eet naast de hoofdmaaltijden.. sochtends ontbijt hij ook rustig met wat afbakbroodjes met daarop waar hij trek in heeft.. hij luncht regelmatig met een broodje van de subway, tussendoor nog een pak met snickers.. dan avondeten, na avondeten een schaal ijs, tegen 10 uur weer trek dus dan een zak chips, dan wordt hij snachts wakker en kan hij gerust nog een biefstuk bakken in kruidenboter etc.
arans schreef:Mensen ik heb sinds anderhalve week vaak last bij het opstaan, als ik even heb gezeten. Ik word dan een beetje licht in mijn hoofd, val bijna om omdat ik geen evenwicht heb. Dan moet ik even stilstaan en wachten tot het over is en dan kan ik weer veder. Maar zou dit door het eten kunnen komen? en wat kan ik daaraan doen?
Eefske schreef:M_D_H schreef:ik heb gezondigd
What did you do?