Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyII schreef:Ik ben zó blij dat ik geen chocolade liefde heb (krijg er heel erge hoofdpijn van dus ik heb heel erge ruzie met chocola)
Maar ik ben verslááfd aan rijstewafels... En dan kan je zeggen: joh: zo erg is dat toch niet? Nee, zo erg is dat ook niet. Maar als je dan op een gegeven moment en hele rol per dag op eet! boehoe... moet me nu ook inhouden...
Heb een rol in mn auto liggen, voor als tussendoortje onderweg naar huis
(of als ntbijt, als ik in de auto bedenk nog niet gegeten te hebben) Juut schreef:AmyII schreef:Ik ben zó blij dat ik geen chocolade liefde heb (krijg er heel erge hoofdpijn van dus ik heb heel erge ruzie met chocola)
Maar ik ben verslááfd aan rijstewafels... En dan kan je zeggen: joh: zo erg is dat toch niet? Nee, zo erg is dat ook niet. Maar als je dan op een gegeven moment en hele rol per dag op eet! boehoe... moet me nu ook inhouden...
Heb een rol in mn auto liggen, voor als tussendoortje onderweg naar huis
(of als ntbijt, als ik in de auto bedenk nog niet gegeten te hebben)

.
.
, kan ik echt niet laten staan, niet zo veel 60 ml ofzo, is 80 calorieën dus valt mee, gelukkig
) 

en een McFlurry Lion
Heb me tijdens het avond eten flink uitgeleefd, maar mocht ook wel na een chipsverslaving al tijden geen chips meer gegeten te hebben. Heb vandaag ook flink bewogen en morgen ook weer dus komt goed
(Volgens mij alleen bij de plus te koop). Maar er zitten 1000 calorieen in.
ik heb zo'n lekkere trek.. Moet eind van de week ongesteld worden en heb een krappe week ervoor altijd vreetkicks