Maar nu ga ik het er ook niet meer over hebben ook

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Zo, heb een leuk dagje achter de rug. Ik ben begonnen met een cursus Introductie in de Natuur en Milieuwetenschappen aan de Open Universiteit en had daar vandaag de Startbijeenkomst van. Rode draad is het Biosfeer II project in de VS en Burger's Zoo benadert het een heel klein beetje met de Bush, Desert en Ocean Biotopen. Heb mijn medecursisten leren kennen, altijd leuk vind ik dat, nieuwe mensen spreken. Wel een vermoeiend dagje maar erg interessant. Weinig meegekregen van het weer, behalve de weg erheen en weer terug dat ik het stuur met beide handjes moest vasthouden.
En op de vraag welke laarzen ik heb gekocht: de Mountain Horse High Riders. Ben er echt super super blij mee, ben nogal een krent en heb nog nooit zoveel geld uitgegeven aan laarzenOok nog Roeckl, handschoenen gekocht, had ik mezelf ook nooit gegeven en een mooie rijbroek van Pikeur met leren zitvlak. Pfff... ben weer blij met mijn mams die dat zomaar even wil betalen voor mij.
Mirkim schreef:Ik ben ffies een tijdje niet in dit topic geweest maar volgens mij heb ik iets gemist. Ben je een tijdje gestopt met hardlopen? Jij hebt toen toch ook de ladiesrun van Groningen gelopen? En je gaat dus verhuizen naar het westen, spannend!!! Ben benieuwd hoe die loopgroep bevalt.Inmiddels ben ik rustig aan ook weer aan het hardlopen. Mijn conditie valt me niet tegen. Ik kan nog met gemak een kwartier achter elkaar aan hobbelen! Met mijn clienten hardlopen is erg leuk, alleen zij zijn stukken sneller dan wat ik ben! (en ik ben echt geen slome loper, dus dat frustreert me af en toe wel eens). Ik zeg dan wel eens tegen ze (omdat ze veel rustiger aan moeten beginnen van mij en aan het einde als ze dan over hebben mogen ze wel versnellen): 'Jullie moeten in het begin even de tempo van deze oude vrouw bijhouden, later mogen jullie pas gaan versnellen.'
Ik hoop straks een cursus tot runningtherapeut te kunnen volgen (effe om de tafel met mijn manager!). Ik vind het heerlijk om hard te lopen en als ik straks definitief in het westen ben, met paard en al, ga ik me aansluiten bij een loopgroep!
Jaan81 schreef:Leuk, ik heb de kleding vandaag ook nog bij de Kruidvat zien liggen. Maar ik had al zo'n zwart shirt van Leontien. Ben nog wel op zoek naar een shirt met lange mouw maar die hadden ze niet.Is ook wel eens dat als je er teveel mee bezig bent, het juist nóg meer wordt....
Ik heb vanochtend nog hardloopsetje gekocht, weer van Leontien van Moorsel. Heb nu de capri, shirt met korte mouw (helemaal roze), 2 paar sokken en hardloophorloge (voor mn vriendje) gekocht.
hetbommeke schreef:Hier precies het zelfde. Ook wij zijn met de vorst gestopt met lessen omdat thuis de bak telkens bevroren was. En dus ook gestopt met lessen. En ook ik had ff geen zin om 4 keer per week met de trailer op pad te gaan om te trainen in een binnenbakGister met mijn juffie afgesproken dat ik woensdag weer begin met lessen. Die stonden even "on-hold" vanaf november vanwege de sneeuw en vorst. Vind het dan niet eerlijk tov Zorro om een week niet de kunnen rijden en dan ineens weer een fanatieke les doen om vervolgens weer een tijd stil te staan. Heb helaas geen binnenbak, zou wel ergens anders naartoe kunnen, maar ik ben ook niet zo fanatiek