Hoe je ogen mooier laten lijken

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 20:58

ik heb zelf donkerbruine ogen en gebruik altijd eyeliner boven en oogpotlood onder. oogpotlood niet te dik.
verder gebruik ik meestal wel oogschaduw. ik doe in mijn ooghoek altijd één tintje lichter, omdat ik dat altijd mooier vindt.
dit was het vandaag (kleur verloop zie je niet echt heel goed, maar buitenkant was iets donkerder.)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPMSBW6Z-D.jpg

dat spinnenpooteffect vind ik er soms wel apart uitzien, en vind bij sommige mensen er ook echt mooi uitzien, maar ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen.. extreem veel mascara ofzo ??

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:01

Frozenstar schreef:
E-bay!! Heb daar een 120 kleuren palet gekocht voor nog geen 11 euro inclusief verzenden.

Hoe lang gaat dat verzenden denk je duren? Wil je het hier neerzetten wat de kwaliteit is? *D (Inplaats van dat ik 11 euro weg geef aan 120 misschien wel hele slechte oogschaduws :o )

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:03

wonderworst_ schreef:
ik heb zelf donkerbruine ogen en gebruik altijd eyeliner boven en oogpotlood onder. oogpotlood niet te dik.
verder gebruik ik meestal wel oogschaduw. ik doe in mijn ooghoek altijd één tintje lichter, omdat ik dat altijd mooier vindt.
dit was het vandaag (kleur verloop zie je niet echt heel goed, maar buitenkant was iets donkerder.)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HPMSBW6Z-D.jpg

dat spinnenpooteffect vind ik er soms wel apart uitzien, en vind bij sommige mensen er ook echt mooi uitzien, maar ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen.. extreem veel mascara ofzo ??

Wat heb je lange wimpers zeg! :oo

Spinnenpoten krijg je door heel veel laagjes mascara, en vooral met hele slechte klonterige mascara. Ik vind het alleen mooi als je heel veel wimpertjes hebt :j

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:08

dankje :D
oke dan ga ik dat spinnenpoten maar niet proberen. ik draag namelijk niet zo veel mascara, omdat ik het een hel vindt om het eraf te halen. :P

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:09

wauw, super mooie ogen heb je wonderworst (wat een naam haha)

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:10

wonderworst_ schreef:
dankje :D
oke dan ga ik dat spinnenpoten maar niet proberen. ik draag namelijk niet zo veel mascara, omdat ik het een hel vindt om het eraf te halen. :P

Ik ook :+ Ik had hele dikke wimpers maar die zijn helaas voor een deel uitgevallen door haaruitval (medisch iets..) Dus elke keer als ik mijn mascara er afhaalde hup 6 wimpers eraf.. :') Gelukkig groeit het al weer bij :)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:11

Wauw wonderworst! ( idd wat een naam :') )
Ik vind jouw oogmake up heel mooi!
Welke kleur is dat nu precies van jouw oogschaduw? Ik ben een beetje slecht in kleuren.

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:13

Wat zal beter bij mij staan, bruin tinten of kleurtjes? :)

Afbeelding

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:17

bruin ! mooie grote ogen heb je zeg

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:18

Dankje Marije :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:22

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:32

ultra pure naaktkleuren :') hoe komen ze er op := Ik heb geen ervaring met een basis onder mijn oogschaduw, doe meestal gewoon foundation eronder..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:34

Dan gooi ik er ook maar een foto op :')
Wat denken jullie? Heb hier enkel mascara op overigens.
Let niet op mijn stomme hoofd. Ik kan gewoon geen foto's van mezelf maken. :')

Afbeelding

jolijnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:43

@bizzybijtje: probeer eens roze (twijfel enkel ofdat het bij je huidskleur gaat passen), anders bruin :)
@thoraklover: best bruin denk ik :)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:54

Jullie zijn wel veilig hoor met kleuren :P

Fiffill: ik denk dat vrij heldere kleuren groen gecombineerd met grijs jou heel erg mooi zullen staan :j
Bizzybijtje: Het licht waar je instaat is vrij oranje, ik neem dus aan dat je echte huidskleur iets koeler is. Probeer eens een smokey eye met paarse tinten :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 21:56

Fiffill schreef:
Gelukt! :D

Oh en voor Aar, ik heb een potje gouden oogschaduw besteld. :Y)

:D :D :D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:03

hahah die reactie over me naam krijg ik vaker :o :D

ik denk dat bij thoraklover lichtbruin met lichte gouden tint het beste past. niet te fel en vooral niet te donker gaan, gezien je lichte huid.

bizzybijtje ik denk dat jij het ook van felle pastel en perzik kleuren kan hebben

de kleur hier boven van mij was een grijze die overloop in lichtgrijze witte glitters.
ik gebruik deze oogschaduw, nou weet ik alleen niet meer hoe ik eraan kom, maar het is geweldig spul
Afbeelding
daarvan meng ik ook wel eens kleurtjes.

persoonlijk vind ik de kleur rechtbovenin helemaal geweldig.
ik heb een heeel licht getinte huidskleur en die kleur heeft een paar goudachtige glitters, en wijkt net iets af van mij huidskleur, maar hij is heel subtiel. ik vind hem echt prachtig. vrij neutraal maar toch dat beetje extra
hier een voorbeeldje van de kleur rechtboven in:
Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BVTXDLRJ-D.jpg

wel ben ik nog opzoek naar een mooie perzik-achtige kleur. eentje met misschien een fijne goude glitter. in me hoofd weet ik precies wat ik wil hebben, maar nergens kan ik de goede kleur vinden _O-

ik gebruik trouwens gewoon een hele simpele essence mascara (hypno gloss ofzoiets ) van de kruidvat, ik geef geen tientallen euro's aan een dure mascara

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:08

Mijn ogen zijn groen en helaas niet zo groot :+ .
Vorig jaar heb ik zowel boven als beneden een heel dun lijntje laten tatoeren en ben daar erg tevreden over :) .
Ik gebruik altijd oogschaduw en natuurlijk mascara. Afhankelijk van wat voor kleren ik aan heb, zijn dat bruin- of paarstinten.

Dit is van vandaag:
Afbeelding
Op het bewegend ooglid heb ik een lichte zalmkleur, op de arcadeboog bruin/grijs en onder mijn wenkbrauwen een hele lichte zalmkleur.
Meestal ga ik nog met de donkerste kleur oogschaduw (dus in mijn geval met bruin of paars) over het lijntje onder mijn ogen zodat dat wat "zachter" wordt.
(Hmm... is wel een hele slechte kwaliteit foto, lijkt net of er onderaan in de buitenste ooghoek geen lijntje meer is :? en boven lijkt de oogschaduw veel donkerder dan die in werkelikheid is ... )
Laatst bijgewerkt door Sterre op 31-01-11 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:15

@Wonderworst: Mooi palet! Lijkt wel een beetje op wat mijn moeder van Yves Rocher heeft! Trouwens, als je wat over hebt voor die kleur die je zoekt, kan je even langs een Mac counter gaan! Hij zal er denk ik wel tussen zitten! Of je moet even een mailtje of Tweet sturen naar een Beautyblogger, die hebben ook veel verstand van kleuren (vooral Linda van Beautytreat.nl :))

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:18

gelukkig heb ik twee van die palets hier liggen, nummer 1 is al bijna op. toch maar eens opzoek naar nog zo'n palet :D
ja ik denk inderdaad dat mac wel iets moet hebben.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:27

Jullie gaan echt te hard :)) Probeer steeds bij te lezen :))
Kreeg een mailtje van Ebay. De palette die ik gister besteld heb is van Ebay verwijderd... nu nog centen terug zien te krijgen :\

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:29

Daarom vind ik Ebay ook geen aanrader ;) Ik hoop voor je dat je wat terug krijgt :(:)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:29

Nogmaals een vraag :o
Hoe krijg je de eyeliner er mooi strak op? :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:30

phormicola schreef:
Jullie zijn wel veilig hoor met kleuren :P

Fiffill: ik denk dat vrij heldere kleuren groen gecombineerd met grijs jou heel erg mooi zullen staan :j
Bizzybijtje: Het licht waar je instaat is vrij oranje, ik neem dus aan dat je echte huidskleur iets koeler is. Probeer eens een smokey eye met paarse tinten :)

Ik draag ook wel vaker groen :) heb een heel mooi helder groen oogpotloodje. En draag ook wel bruin, dat staat me ook wel.

MarcoBorsato schreef:
Fiffill schreef:
Maar Marjolein dat soort kleuren zullen jou gemakkelijker staan dan mij :P ik moet het echt wat meer van de minder felle kleuren hebben. Als ze daar nou eens een groot palet van hadden. :Y)

http://www.bybeautygloss.nl/shop/26-neutral/ Dat hebben ze!

Alleen zijn dat kleuren vooral op basis van roze :) laat ik dat nou net niks vinden én het staat me 9 vd 10 keer niet mooi. :')

Q wat balen! :oo

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 22:31

Inney schreef:
Nogmaals een vraag :o
Hoe krijg je de eyeliner er mooi strak op? :)

Je trekt met een vinger je ooglid strak, kwakt er een lijntje op met eyeliner en klaar.
Zo gaat het bij mij altijd goed.

Een weekend weg en ik weet niet hoeveel pagina's erbij. :oo