Ik heb een ipod nano gekocht, wel via marktplaats, we moeten op de kleintjes letten
Een giga roze, 4 gig is die, dan kunnen mooi alle lessen erop.
Ga hem zondag op halen, ze woont vlakbij. Vandaag een duurloopje 5 km geprobeerd. Deel 1, 25 minuten gelopen, had langer gewild. Wat een tegenwind, het viel niet mee.
Helaas door steken in mijn zij, moest ik eerder wandelen. 2e Duurloop tot aan het eindpunt van de 5km. 36:56, dus toch een kleine minuut sneller. Al met al, ben ik best tevreden. Probeer zondag nog één keer 5km aan één stuk. Volgende week 2x interval training van de 5km onderhoud. Zondag 21 november loop ik de 5km Delftste Houtloop. Ben benieuwd! 
Ooh wat een positieve energie vandaag, ik ga intern solliciteren!!! Heb het vandaag intern kenbaar gemaakt dat ik interesse heb. Binnen 2 weken valt er een besluit, als alles mee zit, zou ik 1 januari al beginnen. De beslissing hangt van één persoon af. Kan er helaas niet meer over zeggen, maar het ziet er gunstig uit! Deze week een motivatiebrief schrijven, CV mee en dan duimen. Dan zou ik dichterbij huis gaan werken, heerlijk! Door deze energie liep mijn rondje vast lekker!

zie je het voor je, ik met mijn korte pootjes.
Vandaag maar snel vergeten. 

Doet echt auw
Komt wel goed hoor volgend weekend, wel eenbeetje vertrouwen ook houden. Ik ga voor je duimen voor die interne andere baan.